Spadek v-max przy chłodnym poranku

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Spadek v-max przy chłodnym poranku

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #82788
    Zdjęcie profilowe amroz
    amroz
    Użytkownik
    • Postów: 82

    Czesc

    Czy zauwazyliscie moze coś takiego jak jest chlodno i np. mglisto spada wam prędkość maksymalna? Wiem ze silnik musi sie rozgrzać ale do pracy mam 22 km więc jest czas a on ma spadek prędkości jakieś 5-10 km/h. Jak wracam po południu jest ok ale wtedy tez temperatura powietrza jest około 17stopni a nie 8. :). Czy moze takie coś zauwazyliscie u siebie ?

    Biednych ludzi nie stać na tanie rzeczy.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/46775] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/46775/icon3.png[/IMG][/URL]

    #82795
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    U mnie przeważnie rano właśnie czuje przyrost mocy tzn. zbiera się lepiej a v-max jest taki sam.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #82937
    Zdjęcie profilowe statorable
    statorable
    Użytkownik
    • Postów: 226

    No właśnie, chłodne poranki działają raczej jak intercooler, więc moc pozorna, (odczuwalna, bo fizycznie raczej nie wzrasta), powinna być wieksza. Mam wrażenie, że do pracy jadę szybciej niż po południu do domu. A przecież w obie strony śpieszy mi się tak samo.

    UWAGA! JESTEM NIE NORMALNY! Używam kierunkowskazów i zatrzymuję się na STOPie i zielonej strzałce.
    #82947
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    U mnie zawsze jest taka sama moc, w lato czy zimę w deszczu czy słońcu

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #82950
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    ale gdy jest nam zimno – wtedy mózg pracuje szybciej – i mamy takie dziwne złudzenie że jedziemy powoli. I rano słabiej wieje – a w 4t który ma najechane około 4000 km przeniesienie napędu- czyli CVT jest już trochę zużyte i czuć brak mocy – rolki są lżejsze i do tego sprzęgło się trochę ślizga

    Po prostu jest wiele czynników które na to wpływają

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #82959
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    ustawienia gaźnika było robione w temp ok 20st dlatego masz taki efekt
    co 5st wypada zrobić drobną korektę ustawień

    Kymco B&W 170
    #82960
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Gdy pracowałem na poczcie rano v-max miałem 5 km/h niższą niż po południu, a gdy pracuję w InPoście to czy rano czy wieczorem jest tak samo. Więc może praca też ma wpływ na osiągi skutera?

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie