spadek mocy i dynamiki. 2T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis spadek mocy i dynamiki. 2T

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 9 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #15276
    Zdjęcie profilowe Waldek
    Waldek
    Użytkownik
    • Postów: 14

    kupiłem używanego QUANTUM.Od początku nie hulał tak jak dawniej (miała go znajoma).teraz dzwoni coś w silniku, podczas jazdy słychać też i czuć jakby opór (coś podobnego do dźwięku jaki wydaje jadący na wolnym biegu stary ursus). pytałem znajomego, podobno będzie trzeba wymienić jakieś łożysko czy oś. dodatkowo stracił przyspieszenie i zdolność do większej prędkości, to podobno może powodować pęknięcie pierścienia. nie wiem za co się najpierw zabrać i ile będzie mnie to kosztować. to że przerywa może być też winą instalacji bo w tym modelu ponoć jest wadliwa na tyle że źle znosi wilgotność. z doświadczenia wiem że mróz też , bo kiedy jeszcze nie byłem jego właścicielem znajoma poprosiła żebym go odebrał z pod jej pracy kiedy nieoczekiwanie spadł śnieg i używałem go przez tydzień-w końcu zgasł i zapalił jak odtajał 🙂

    #15278
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Widzę trochę do roboty, co do hałasu to albo wario, albo najpewniej wina wału i jego łożysk, chyba że się rozleciały przełożenia 😀 Ale pewnie coś z wałem, a prędkość i moc to może być wina cyla lub paska, wariatora.Co do luzów na wale: zdejmij wariator i poruszaj wałem, jak są luzy to kicha 😀 Nowy wał pewnie ok 100zł na allegro, wymiana pewnie ze 150zł wezmą, ale da się zrobić samemu 🙂

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #15284
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 307

    Jeśli są luzy to czemu ma wymieniać od razu wał? Moim zdaniem wystarczy wymienić łożyska.
    Ale najpierw trzeba sprawdzić co tam poszło.

    #15285
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Oj chyba się zagalopowałem pisząc posta, racja, łożyska stykną 😀 Chyba że i wał by się sypał,dzięki za zwrócenie uwagi 😀

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    #15287
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 307

    Jeśli długo jeździł na rozwalonych łożyskach,to też może być do wymiany wał i nie tylko(cylinder ,tłok).
    Ja bym to sprawdził jak najszybciej.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #15372
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Pęknięcie pierścienia to drastyczny spadek mocy, nie tylko spadek prędkości. Przy odrobinie „szczęścia” pęknięty pierścień robi armagedon w silniku jeżeli dostanie się między tłok a cylinder.
    Wycie tak jak koledzy wyżej napisali, łożysko, ale które to tylko da się zobaczyć jak się rozłoży.

    #15380
    Zdjęcie profilowe Waldek
    Waldek
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Dziękuję chłopaki. z pewnością pomogliście. sam go i tak nie rozbiorę bo to by był mój pierwszy raz a to mycie gaźnika. poczekam do weekendu na kuzyna- od młodzieńca grzebał przy motorkach. 😀

    #15383
    Zdjęcie profilowe Waldek
    Waldek
    Użytkownik
    • Postów: 14

    A W KINGWAY’U „COBRA” (NA ZDJĘCIU)mam problem z zawieszeniem tybu. rama już po spawaniu-ale fachowym-tyle że silnik jest „skręcony” na lewo. skuter wersja marketowa- ma pojedynczy amortyzator.pod czas jazdy zawieszenie pracuje na tyle że przeciera oponę o sprężynę amortyzatora. wymiana tuleji na wahaczu wystarczy? czy myśleć raczej o przerobieniu na wersje normalnych dealerów? w sensie że założyć dłuższą oś i drugi amortyzator.

    #15387
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 307

    Nie sądze, żeby założenie drugiego amortyzatora było takie proste jak piszesz.
    Co do tego silnika skręconego na lewo,to nie rozumiem o co tu chodzi.

    #15405
    Zdjęcie profilowe Waldek
    Waldek
    Użytkownik
    • Postów: 14

    skręcony w sensie że koło nie styka się z jezdnią środkową częścią opony a bardziej lewą jej stroną. to coś w rodzaju złej zbieżności w aucie. bardziej zużywa się jedna strona gumy a nie równomiernie. przecież oś koła jest ustawiona równolegle do silnika a koło nie ma luzów żeby odchylało się na osi.zresztą tak by się nie dało jechać bo efekt byłby jak na jechaniu na „flaku”

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie