Spadek mocy i cieknace paliwo

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #31324
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    Witam!
    Cieknie mi paliwo nadmiarem z gaźnika kiedy skuter nie jest odpalony. Wie ktoś dlaczego? Dodam ze im więcej jest w baku tym szybciej cieknie.
    Drugi problem jest taki że, zauważyłem coś dziwnego otóż gdy odpalę skuter poczekam chwilkę aż się zagrzeje i zaczynam jechać to ma bardzo super przyśpieszenie a juz po przejechaniu 500m przyspieszenie o wiele spada. Ktoś wie dlaczego tak się dzieje?
    Z góry dzieki za pomoc

    #31328
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Musisz odkręcić gaźnik i zerknąć, czy nie zawiesił się zawór iglicowy, sprawdź przy okazji pływak.

    #31477
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    f5

    #31478
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    Przecież Pietro napisał Ci co masz sprawdzić, zrobiłeś to? Jeśli to nie to możesz sprawdzić kranik/kranik podciśnieniowy.

    #31497
    Nocny89
    Użytkownik
    • 8
    • 49Postów:

    ja też tak mialem i to było coś z zaworami.

    #31530
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    Kranik podciśnieniowy sprawdzałem i jest dobry. Pływak też sprawdzałem i jest ok. W gaźniku było trochę kurzu. Nie rozkręcałem całego tylko dół.
    Nocny89- mój skuter to 2 suw wiec nie ma zaworów.

    #31541
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Skoro masz 2T to masz zawór membranowy za gaźnikiem. Więc masz zawory…
    A skoro leci Ci paliwo gdy silnik nie pracuje to raczej kranik nie jest dobry. Bo o ile wiem to ma zamknąć się gdy silnik nie pracuje.

    Jeśli paliwo leci tylko jakiś czas to znaczy że zlatuje z komory pływakowej i kończy się – wtedy trzeba przyjrzeć się przelewowi – może śruba/uszczelka która ma za zadanie przepuszczać odpowiednie ciśnienie się poluzowała i puszcza wszystko.

    Jeśli paliwo leci cały czas to jest kilku podejrzanych:
    a) zawór pływakowy się nie domyka
    b) pływak jest dziurawy (w co wątpię)
    c) zła regulacja otwarcia/zamknięcia zaworu.

    W starszych gaźnikach była taka możliwość by ustawić paliwo tak by leciało na bieżąco do gaźnika – była wtedy lekka poprawa osiągów (tylko 2T).

    #31544
    micaddo
    Użytkownik
    • 6
    • 137Postów:

    Witam , podłączę się , ja też mam 2t , jezeli odpale skuter , ruszę , moc jest ok. przejadę 500 metrów , ruszam , przyspieszenie jest ale za chwile skuter słabnie i dopiero nabiera powli predkości , może ktoś już to przechodził?

    #31545
    micaddo
    Użytkownik
    • 6
    • 137Postów:

    Kolego . jeżeli masz kranik podciśnieniowy i przebiera ci paliwo przez gaznik ,to jest problem z tym kranikem , dla tego ze podcisnieniowy zasysa paliwo podczas pracy tłoka.tzn silnika.

    #31546
    micaddo
    Użytkownik
    • 6
    • 137Postów:

    degename napisał:

    Skoro masz 2T to masz zawór membranowy za gaźnikiem. Więc masz zawory…
    A skoro leci Ci paliwo gdy silnik nie pracuje to raczej kranik nie jest dobry. Bo o ile wiem to ma zamknąć się gdy silnik nie pracuje.
    Jeśli paliwo leci tylko jakiś czas to znaczy że zlatuje z komory pływakowej i kończy się – wtedy trzeba przyjrzeć się przelewowi – może śruba/uszczelka która ma za zadanie przepuszczać odpowiednie ciśnienie się poluzowała i puszcza wszystko.
    Jeśli paliwo leci cały czas to jest kilku podejrzanych:
    a) zawór pływakowy się nie domyka
    b) pływak jest dziurawy (w co wątpię)
    c) zła regulacja otwarcia/zamknięcia zaworu.
    W starszych gaźnikach była taka możliwość by ustawić paliwo tak by leciało na bieżąco do gaźnika – była wtedy lekka poprawa osiągów (tylko 2T).

    POTWIERDZAM.

    #31599
    andrzej2910
    Użytkownik
    • 12
    • 60Postów:

    Dzięki za pomoc. Przedmuchałem kranik i wszystkie rurki paliwowe i już paliwo nie cieknie. Tylko mam problem z tym spadkiem mocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button