Skuter znów nie pali, gaśnie na niskich – Pytanie o blokade

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Skuter znów nie pali, gaśnie na niskich – Pytanie o blokade

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe rkos rkos 6 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #71079
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Siema

    Wcześniej rozwiązaliśmy problem z nieodpalaniem i wadliwa okazała się świeca i lewe powietrze. Powietrze zrobiłem, świece wymieniłem lecz na złą więc wyczyściłem starą i działo.

    Dzisiaj znów wrócił problem.
    Jak myślicie znowu nagar na świecy czy po prostu zaczyna odmawiać posłuszeństwa? Skuter nie muli, dobrze się wkręca lecz itd.
    Lecz gdy wyciągnąłem go ( stał godzinę po długim jeżdżeniu więc był ciepły ) zamykałem garaż itd ( był włączony ) i gasł . Na światłach również, nie gaśnie jak mu podwyższam obroty.

    Dodam jeszcze że jak już odpalę itd to potem za pierwszym razem ładnie chodzi, postał 2h i znowu męczenie..

    Za co sie zabrać? Kupić nową świecę najpierw?
    Powietrze odpada, ssanie też bo działa.
    Paliwo jest, olej jest. Mieszanka paliwa chyba dobra, świeca miała kolor kawy z mlekiem.

    Muszę się zabrać za regulację tego gaźnika żebym nic zaklejać nie musiał no i kupić nową świecę bo szału idzie dostać.
    A co się okaże jak to zrobię a problem nie zniknie?

    Kolejna sprawa to blokada. Mam sportowy tłumik więc jednej już nie ma, blaszka z wariatora usunięta więc druga także zniknęła.
    Trzecia jest na module?

    Skuter vivacity peugeot 2T .
    jak sprawdzić czy na module jest?

    PS. Chcę rozwiązać problemy i wreszcie samemu zaczac innym pomagac ;PP

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
    #71188
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Kupiłem świecę NGK do tego modelu.
    Nadal nie odpala, wyciągnąłem starą a ta była czarna wręcz nawet na śrubie. Po kopaniu wyciągnąłem znowu, przejechałem palcem po gwincie i na palcu czarna wodna substancja.

    Dodam że i na starej i na nowej nie mogę odpalic. Rozrusznik kręci.
    Iskra jest
    ??? ;//

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #71200
    Zdjęcie profilowe agentmb
    agentmb
    Użytkownik
    • Postów: 295

    Jaka jest kompresja? Mierzyłeś ciśnienie w cylindrze?

    #71235
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Nie mierzyłem nawet nie wiem jak to się robi.

    Odpaliliśmy go zdejmując całkiem filtr powietrza i zatykając otwór w gaźniku. Po tym jak odpalił zaczął odpalać cały czas, wyryłem dziurę w śrubce od mieszanki. Zdjąłem folie którą nakleiłem na filtr powietrza.
    Na czysto odpaliłem. Mulił. Dokręciłem mieszanke do końca.
    Odpaliłem gasł, podkręciłem obroty. Ładnie latał w chodził lecz pod pagórek znowu lekki muł, potem znowu ladnie. Metodą odkręcania co pół/cały obrót i potem regulacji obrotów mam na razie dość bo nie mogę uzyskać płynnego wchodzenia na obroty.
    Dodam jeszzce że to wygląda mi na to że on dostaje za dużo paliwa, bo też sporo dymił zanim nie odkrecałem mieszanki. Więc dostaje za duzo, ladnie chodzi a po tygdoniu swieca dostaje nagaru itd i problem wraca. Bynajmniej tak to mi na razie wyglada. Co wy na to?

    Teraz aż parzył, zostawilem go. Jutro znowu zaczynam próby z regulacją. Echh.. co to może byc? Głupi gaźnik potrzebujący dobrej regulacji czy coś innego?
    Dodam że to wszystko robione na starej świecy którą wyczyściłem ( była wręcz czarna i lekko mokra jak sie po gwincie przejechało palcem). Nowa ma także iskrę i to ładną, aż czerwoną 😀

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
    #71238
    Zdjęcie profilowe agentmb
    agentmb
    Użytkownik
    • Postów: 295

    rkos napisał:

    Po tym jak odpalił zaczął odpalać cały czas, wyryłem dziurę w śrubce od mieszanki. Zdjąłem folie którą nakleiłem na filtr powietrza.

    Zrobiłeś dziurę w śrubie regulacyjnej? W jakim celu? Masz uszkodzony gaźnik? To by wiele tłumaczyło.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #71242
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    nie zrobiłem dziury ;p po prostu naciąłem na niej kreseczkę żeby móc nią kręcic bo była bez wejścia na śrubokręt. Czemu uszkodzony?
    Wszystko chodziło tydzień, a teraz znowu tak jakby chodził chodził aż wreszcie tak zalał świecę że lipa. Zobaczymy jutro czy rano odpali.

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
    #71246
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Dodam że wzoruje się na tym : http://www.speedfight.pl/viewtopic.php?f=28&t=18424

    Na samym dole koleś napisał że odkręcać o max 1/4 obrotu i sprawdzać. Ja odkręcałem o cały obrót lub pół/ponad pół.

    Jutro sprawdzę tak… jak odpale go hehe 😛

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
    #71269
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Byłem teraz, był już zimny. Odpalił pochodził troche i zgasł.
    Już nie odpalał po kilku próbach.
    Jutro pewnie żeby go odpalić znowu bawic sie z tym powietrzem..

    RadY?

    Dodam jeszcze że po kupnie było okej, potem po 2 tyg się to zaczęło, zrobiliśmy a teraz znowu. :/

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
    #71327
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Zszedłem do niego odpaliłem. Odpalił pochodził, zgasł. Potem to samo więc ściągnąłem filter, zatkałem mu ścierką wejście od gaźnika, odpalił, wyciągnąłem chodził, wkręcałem go na obroty. Założyłem filter , ustawiałem mieszanke i obroty. Odkręciłem o 1 i 3/4 obrotu i potem stosunkowo o 1/4 odkręcałem i sprawdzałem. Skuter się raz wkręca ładnie jak wcześniej, a potem pod pagórek czy na zakręcie znowu muł.
    Raz odpali z założonym filtrem raz nie, więc żeby normalnie załapał musze ściągnąc i zatkac otwor w gazniku, jak robie to palcami prawie zatykam cały to czasem nawet troche benzyny wyrzuci .

    Co wy na to:////

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
    #71347
    Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Dokręciłem śrubkę mieszanki na maks, zakleiłem znowu folią i chodzi tak jak chodził nie muli itd.

    Odpalił po 1,5h przerwie jak na jeziorze byłem,teraz niech stygnie, pójdę po południu i zacznę regulowac … kolor świecy tez sprawdze ;/

    [IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie