Skuter nie rusza

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #40004
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Witam !
    Oddałem skuter do serwisu, który naprawia tylko skutery na przejrzenie skutera i dokrecenie plastików – takie pierdoły. Niedosyć, że czekałem na odebranie skutera z mojego domu 1 tydzień i 2 tygodnie w serwisie to skuter przyjechał z usterkami jak np. nie działające tylnie migacze a działały i najważniejszy problem jest taki, że skuter nie rusza. Czytałem w interniecie na ten temat ale tam jest multum odpowiedzi.
    Za chwilę ide sprawdzić czy pasek nie jest zerwany. Powiedzcie mi co mam jeszcze sprawdzić.
    PS: Z tłumika jest takie jakby warczenie i delikatne strzelanie ( a wcześniej tego nie było )
    Pozdrawiam

    #40005
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Paranoja. Oddaje się do serwisu skuter sprawny a odbiera uszkodzony. Trzeba było go nie brać tylko powiedzieć im, że mają go naprawić.
    Jak nie rusza to albo pasek albo sprzęgło.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #40008
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    strzelanie, pierdzenie może oznaczać jeszcze rozregulowany gaźnik i/lub źle ustawione zawory (jeśli 4t).
    najlepiej zgłoś reklamacje. podzielam opinię Madiego- ze masakra

    #40009
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Jak go odebrałem to go odpaliłem i stwierdziłem, że jak chodzi to musi być wszystko ok. Już mnie za przeproszeniem c*uj strzela na samą myśl o tym serwisie.
    PS: Mechanik z tego serwisu nie potrafił odkręcić jak mój ojciec powiedział, że potrzebuje to przerejestrawania. Powiedzieli ojcu, że se ma sam odkręcić… Ale po 15 minutach odkręcili.
    PS2: Skuter chodzi równo na postoju więc gaźnik raczej odpada.
    Jest to 2T.
    Pozdrawiam

    #40015
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Pasek jest w bardzo dobrym stanie, gdy pcham skuter to dzwon sprzegla itp sie obraca.
    Pozdrawiam

    #40130
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Dzisiaj skuter kompletnie odmówił posłuszeństwa. Jest tak jak było przed oddaniem do serwisu. Sie mechanicy napracowali przez 2 tygodnie i skasowali 390 złotych…

    #40131
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Ja pierdziele , paranoja !.
    Co to za serwis … ułomy jakieś .
    Sprawdź iskrę / kompresję / czy paliwo dochodzi do cylindra .

    #40142
    dyzioo1995
    Użytkownik
    • Postów: 35

    Sory że piszę to tutaj ale nie mogę dodać nowego postu.
    Mam mały problem z moim skuterem.
    Kupiłem go miesiąc temu mam przejchane 700km
    i zauważyłem nagły spadek mocy.przy starcie niema
    siły podczas jazdy również ma problem z przyspieszeniem
    manetkę mogę mieć do końca odkręconą i nic jedzie 30km/h
    ale jak mu się zachce to siły wracają od czego to zależy
    że raz ma siłę a po chwili jej niema.Po odpaleniu zostawiam go chwilę żeby sobie pochodził na wolnych obrotach i nie zwalnia nawet utrzymuje tałe obroty.olej mam w pożądku ponieważ sprawdzałem.Co może być przyczyną takiego zachowania mojego skutera?

    #40146
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Moim zdaniem warto przeczyścić gaźnik i go wyregulować. Nie zaszkodzi a może pomoże.

    #40148
    Szefuniko
    Użytkownik
    • Postów: 195

    co do tych mechaników to tragedia, masz gwarancję na ten skuter? A nawet jak masz to chrzań gwarancję i rób przeglądy w innym SPRAWDZONYM serwisie. Ja mam podobnie, koleś prawie nic nie zrobił a 160 zł poszło. I nie wiem czy tą gwarancję utrzymywać czy robić przeglądy gdzie indziej.

    #40157
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Nie to nie jest gwarancja. Skuter jest używany.
    Dam skuter do profesjonalnego serwisu Yamahy i pewnie dużo wezmą ale za to zrobią swoje.
    Pozdro

    #40158
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Do autoryzowanego serwisu Yamahy , to bym nie polecał.
    Skasują Ci pewnie z połowę wartości skutera, a do takich ” skuterków „, to zbytniej wagi nie przywiązują, bo przecież to są profesjonalni Panowie mechanicy .. oni robią ” porządne sprzęty ” – ( spotkałem się z taką tezą w jednym z bardziej znanych serwisów skuterowo-motocyklowo-quadowych ).

    Nie znasz żadnego dobrego mechanika od skuterów , ewentualnie motocykli ?.

    #40159
    miencku
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam mam taki problem ktoregos dnia skuterek mi zamulil i nie chcial jezdzic jechal max 30 k/h gdzie normalnie osiaga 90-100 k/h. Czyscilem gaznik z 10 razy przedmuchiwalem i rozne sposoby i nic wypalałem tlumik myslalem ze zapchany probowalem tez bez. wymienilem pierscienie tez nic. nie wiem co robic. moze ssanie elektryczne, lub sprzeglo.moze nowy gaznik. Dodam jeszce ze na zimnym silniku odrazu po odpaleniu leci 90 i nagle po 50m buuuuu i 30. Nie mam pojeci co to moze byc. moge dodac jeszce ze jest po wymianie paska ale to dzialo sie jeszce przed wymiana

    #40161
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Nie spamujcie koledze w temacie !.

    miencku , świece wymień na początek.
    Ssanie też może być, jeżeli jest zepsute, jak skuter jest cały czas na ssaniu, to go zalewa na ciepłym i dlatego takie objawy .

    #40163
    miencku
    Użytkownik
    • Postów: 2

    dzieki i sora gdzie moge napisac z tym tematem ?

    #40166
    dychul
    Uczestnik
    • Postów: 971

    Melon, 390 zł to kawał kasy. Mnie nie stać, aby wyrzucić taką kwotę w błoto. Dziwię się, że twój tata zachował spokój. W życiu nie podarowałbym takiego partactwa. Zażądałbym naprawienia sprzętu lub zwrotu kasy. Raczej to drugie wchodzi w grę, gdyż już pokazali swoje umiejętności.

    #40176
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Ojciec własnie nie zachował spokoju. Zrobił taki sajgon, że koniec. Za to mama powiedziała, że teraz kompletnie nie odpuści.
    Pozdrawiam

    #40179
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Nie odpuszczaj im teraz. Najlepiej niech zwrócą całą kasę i idź do dobrego serwisu lub jeśli nie chcą oddać kasy to niech Ci zrobią co mieli zrobić dobrze.

    #40189
    dyzioo1995
    Użytkownik
    • Postów: 35

    tak mam gwarancje.robie przeglądy w bydgoszczy ul curie skłodowskiej 19 tak jak mi zalecil market z ktorego kupilem.

    #40287
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Cud Boski się wydzarzył.
    Przed chwila od niechcenia kopnołem w kopnik i skuter odpalił za 1 razem. Przejechałem się po o ogrodzie i ok. Zrobiłem sobie małą przejażdzke i jest problem. Z wydechu wydobywają się bardzo dziwne dźwięki takie buczenie i skuter osiąga maksymalnie około 25 km/h, gdy daje manetke na maksa to skuter się dusi.
    Co to może być – może wydech, poprzedni właściciel sciągał z niego blokade i spawał. Gaźnik przeczyszczony i podobno wyregulowany przez „mechaników”
    Pozdro i proszę o pomoc

    #40293
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    „podobno” skoro i tak nie odebrałeś działającego skutera i skasowali tyle kasy to nawet bym nie wierzył że wyregulowali gaźnik. Poczytaj jak i wyreguluj być może tu jest problem.

    #40313
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Ja podejrzewam wydech lub świece.
    Świece jutro wymieniam a z gaźnikiem sie też może pobawie.
    Pozdrawiam

    #40316
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    wyjmij gaźnik odkręć komorę pływakową i przedmuchaj tam wszystko sprężonym powietrzem. Potem spróbuj wyregulować. Jak się nie uda to jedź do serwisu jakiegoś zaufanego (nie do tych partaczy)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button