skuter nie odpala po zmianie cylindra tłoka
- This topic has 23 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 2 years, 4 months temu by
-
AutorWpisy
-
3 listopada 2020 dnia 18:26 #698885
Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam
Posiadam Yamahe Booster MBK z 1995r. Wymieniłem w niej tłok,pierścienie, cylinder. Złożyłem (wydaje mi się ze dobrze wszystko ale nie chce odpalić, iskra jest, podlalem benzynę pod świece i nic.. zastanawiam się czy głowice dobrze zamontowałem czy dobra strona, może zawór membranowy zepsuty? Skuter stał 1,5 miesiąca bo nie miałem czasu się za to wziąć, czy możliwe ze gaźnik sam się zabrudzil i dlatego nie mogę odpalić? Czy coś raczej złe złożyłem, bardzo proszę o pomoc, wszystkim z góry dziękuje 😉3 listopada 2020 dnia 19:35 #698888zmierz kompresje po tych wymianach
opis stan świecy – mokra, sucha?
gaźnik zalany paliwem?3 listopada 2020 dnia 19:47 #698890Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
świecą sucha, kompresji nie mam czym zmierzyć, ale kopniak chodzi chyba trochę za lekko myśle wiec nie jest chyba najlepsza..
Gaźnik w rurce przezroczystej było widać ze paliwo podeszlo3 listopada 2020 dnia 20:25 #698898to zasadniczo nic nie wiesz tylko zgadujesz.
kup/zdobądź manometr i zmierz kompresje. na moje oko tam jest 90% problemów3 listopada 2020 dnia 22:16 #698911Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ok czyli rozumiem ze coś z kompresja według ciebie??
4 listopada 2020 dnia 09:55 #698983Na pewno jest to problem góry silnika. Czy tłok założyłeś zamkami w stronę wydechu czy do góry ? Skoro podlewasz paliwo pod świecę to jakim cudem jest sucha ? Iskra jest ? U mnie też kopniak chodzi lekko a dmucha 12 Bar.
4 listopada 2020 dnia 18:45 #699027Kacoer
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Iskra jest, świecą jest mokra benzyna która podlewam
4 listopada 2020 dnia 18:47 #699028Kacoer
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Składałem pierwszy raz tłok i cylinder… jak nasuwalem tłok na cylinder to palcami lekko pierścienie spialem i się wsunął wiec chyba ok? Tłok założony strzałka w stronę wydechu. Jak myślisz ROZEBRAĆ TO JESZCZE RAZ ?
4 listopada 2020 dnia 19:05 #699029Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A myślicie ze jak nie założyłem żadnego uszczelniacze ani uszczelki do WYDECHU, tam gdzie wydech podłączam do cylindra to może być to problemem ze nie pali? Zamówić uszczelniacz i uszczelnić ?
4 listopada 2020 dnia 19:33 #699030jeszcze raz:
zmierz kompresje
5 listopada 2020 dnia 13:29 #699152Kacoer
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A panowie z jaka siła dokręcić głowice bo może za słabo dokrecilem zwykłym kluczem, ale teraz pożyczę od kumpa dynamometryczny i będę chciał mocniej dokręcić, tylko ile NM?
5 listopada 2020 dnia 13:37 #699154Kacoer
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Z jaka siła dokręcić główice NM kluczem dynamotortcznym.. bo wcześniej przykręciłam zwykłym i może za słabo??
5 listopada 2020 dnia 16:06 #699174szukasz kwadratowych jaj i problemów których nie ma
ZMIERZ KOMPRESJE
5 listopada 2020 dnia 17:39 #699185Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ok zamówię to urządzenie do mierzenia kompresji w piątek napisze
5 listopada 2020 dnia 17:42 #699186Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a tłok w cylindrze powinienem lekko chodzić? Mogę podesłać ci filmik jak chodzi i powiesz czy dobrze w środku cylindra chodzi jak ruszam kopka ?
5 listopada 2020 dnia 20:00 #699203Pasowanie tłoka sprawdza się przed montażem pomiarami albo metodą „domową”. Odwracasz cylinder prowadnicami tłoka do góry i wkładasz tłok do środka, ma opaść dość wolno, musi być widać, że zjeżdża w dół tulei jakby na delikatnym hamulcu. Tłok w cylindrze ma lekko chodzić.
5 listopada 2020 dnia 20:25 #699207Kacoer
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mogę podesłać ci filmik jak chodzi w cylindrze bo jest już złożony.. ogólnie wydaje mi się ze za lekko chodzi po cylindrze, nie czyje jak by pierścieni mimo ze są.
5 listopada 2020 dnia 21:35 #699210a ja ci podeśle filmik jak oddycham a ty mi powiesz ile mam wzrostu… zlituj się człowieku.
Piszemy ci co masz zrobić i jak a ty szukasz innych przyczyn i chcesz „filmiki wysyłac” które to filmiki pokazują zupełnie nie to o co pytamy7 listopada 2020 dnia 19:16 #699368Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kompresja 3/4 bar
7 listopada 2020 dnia 19:18 #699369Kacper
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
I teraz pytanie czy jest zła czy dobra, czy wina tego może być to ze Zeztaw jest chiński tzn cylinder i tłok i jest luz leciutki i lekko chodzi tłok w cylindrze, bo złe wyprodukowali? Zamówić nowy zeztaw po prostu, power Force np? Czy dokupić większy tłok bo tu jest 40mm a są 41mm tłoki i może on by na ścisk wszedł??
7 listopada 2020 dnia 21:43 #699377jest tragiczna. poniżej 9 w zasadzie klasyfikuje cylinder do remontu. a 3-4 bar to złom (jeżeli poprawnie mierzysz).
Kup zestaw tłok z cylinderm, fabrycznie spasowane. A nie kombinuj „na wcisk”.. kompletnie nie masz o tym pojęcia. Tam są pasowania na dziesiąte czesci milimetra a ty bedzisz „na wcisk”..8 listopada 2020 dnia 17:13 #699437Chłopie, zainwestuj w coś pokroju dr evo 70. Sam broniłem Chińskich cylindrów a dr evo obronił się sam. Cały czas w chińczykach miałem przedmuchy na pierścieniach i to nie ważne jak docierałem a dr evo docierałem 400 KM i pełna maneta. Zero jakichkolwiek przedmuchów, moc ok 9KM. Lepiej raz dać 400 zł i mieć na lata niż co pół roku kupować nową chinę 🙂 Albo jak już tak bardzo Ci zależy na chińskich zestawach to kup china cylinder i dokup sobie tłok chociaż meteor i będzie latać.; Spalanie będziesz miał jak na mocnym sporcie a osiągi troszkę lepsze niż seria 😀
8 listopada 2020 dnia 17:24 #699441dr. EVO rozniesie mu seryjny wał i łożyska, do tego wymaga precyzyjnego i większego gaźnika i lepszego oleju.
8 listopada 2020 dnia 19:06 #699447Hmm łożyska to ok 50 zł, wał rms racing 220 zł
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.