skuter nie odpala po zmianie cylindra tłoka

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #698885
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam
    Posiadam Yamahe Booster MBK z 1995r. Wymieniłem w niej tłok,pierścienie, cylinder. Złożyłem (wydaje mi się ze dobrze wszystko ale nie chce odpalić, iskra jest, podlalem benzynę pod świece i nic.. zastanawiam się czy głowice dobrze zamontowałem czy dobra strona, może zawór membranowy zepsuty? Skuter stał 1,5 miesiąca bo nie miałem czasu się za to wziąć, czy możliwe ze gaźnik sam się zabrudzil i dlatego nie mogę odpalić? Czy coś raczej złe złożyłem, bardzo proszę o pomoc, wszystkim z góry dziękuje 😉

    #698888
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    zmierz kompresje po tych wymianach
    opis stan świecy – mokra, sucha?
    gaźnik zalany paliwem?

    #698890
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    świecą sucha, kompresji nie mam czym zmierzyć, ale kopniak chodzi chyba trochę za lekko myśle wiec nie jest chyba najlepsza..
    Gaźnik w rurce przezroczystej było widać ze paliwo podeszlo

    #698898
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    to zasadniczo nic nie wiesz tylko zgadujesz.
    kup/zdobądź manometr i zmierz kompresje. na moje oko tam jest 90% problemów

    #698911
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ok czyli rozumiem ze coś z kompresja według ciebie??

    #698983
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Na pewno jest to problem góry silnika. Czy tłok założyłeś zamkami w stronę wydechu czy do góry ? Skoro podlewasz paliwo pod świecę to jakim cudem jest sucha ? Iskra jest ? U mnie też kopniak chodzi lekko a dmucha 12 Bar.

    #699027
    Kacoer
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Iskra jest, świecą jest mokra benzyna która podlewam

    #699028
    Kacoer
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Składałem pierwszy raz tłok i cylinder… jak nasuwalem tłok na cylinder to palcami lekko pierścienie spialem i się wsunął wiec chyba ok? Tłok założony strzałka w stronę wydechu. Jak myślisz ROZEBRAĆ TO JESZCZE RAZ ?

    #699029
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A myślicie ze jak nie założyłem żadnego uszczelniacze ani uszczelki do WYDECHU, tam gdzie wydech podłączam do cylindra to może być to problemem ze nie pali? Zamówić uszczelniacz i uszczelnić ?

    #699030
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    jeszcze raz:

    zmierz kompresje

    #699152
    Kacoer
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A panowie z jaka siła dokręcić głowice bo może za słabo dokrecilem zwykłym kluczem, ale teraz pożyczę od kumpa dynamometryczny i będę chciał mocniej dokręcić, tylko ile NM?

    #699154
    Kacoer
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Z jaka siła dokręcić główice NM kluczem dynamotortcznym.. bo wcześniej przykręciłam zwykłym i może za słabo??

    #699174
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    szukasz kwadratowych jaj i problemów których nie ma

    ZMIERZ KOMPRESJE

    #699185
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ok zamówię to urządzenie do mierzenia kompresji w piątek napisze

    #699186
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a tłok w cylindrze powinienem lekko chodzić? Mogę podesłać ci filmik jak chodzi i powiesz czy dobrze w środku cylindra chodzi jak ruszam kopka ?

    #699203
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Pasowanie tłoka sprawdza się przed montażem pomiarami albo metodą „domową”. Odwracasz cylinder prowadnicami tłoka do góry i wkładasz tłok do środka, ma opaść dość wolno, musi być widać, że zjeżdża w dół tulei jakby na delikatnym hamulcu. Tłok w cylindrze ma lekko chodzić.

    #699207
    Kacoer
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mogę podesłać ci filmik jak chodzi w cylindrze bo jest już złożony.. ogólnie wydaje mi się ze za lekko chodzi po cylindrze, nie czyje jak by pierścieni mimo ze są.

    #699210
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    a ja ci podeśle filmik jak oddycham a ty mi powiesz ile mam wzrostu… zlituj się człowieku.
    Piszemy ci co masz zrobić i jak a ty szukasz innych przyczyn i chcesz „filmiki wysyłac” które to filmiki pokazują zupełnie nie to o co pytamy

    #699368
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kompresja 3/4 bar

    #699369
    Kacper
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    I teraz pytanie czy jest zła czy dobra, czy wina tego może być to ze Zeztaw jest chiński tzn cylinder i tłok i jest luz leciutki i lekko chodzi tłok w cylindrze, bo złe wyprodukowali? Zamówić nowy zeztaw po prostu, power Force np? Czy dokupić większy tłok bo tu jest 40mm a są 41mm tłoki i może on by na ścisk wszedł??

    #699377
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    jest tragiczna. poniżej 9 w zasadzie klasyfikuje cylinder do remontu. a 3-4 bar to złom (jeżeli poprawnie mierzysz).
    Kup zestaw tłok z cylinderm, fabrycznie spasowane. A nie kombinuj „na wcisk”.. kompletnie nie masz o tym pojęcia. Tam są pasowania na dziesiąte czesci milimetra a ty bedzisz „na wcisk”..

    #699437
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Chłopie, zainwestuj w coś pokroju dr evo 70. Sam broniłem Chińskich cylindrów a dr evo obronił się sam. Cały czas w chińczykach miałem przedmuchy na pierścieniach i to nie ważne jak docierałem a dr evo docierałem 400 KM i pełna maneta. Zero jakichkolwiek przedmuchów, moc ok 9KM. Lepiej raz dać 400 zł i mieć na lata niż co pół roku kupować nową chinę 🙂 Albo jak już tak bardzo Ci zależy na chińskich zestawach to kup china cylinder i dokup sobie tłok chociaż meteor i będzie latać.; Spalanie będziesz miał jak na mocnym sporcie a osiągi troszkę lepsze niż seria 😀

    #699441
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    dr. EVO rozniesie mu seryjny wał i łożyska, do tego wymaga precyzyjnego i większego gaźnika i lepszego oleju.

    #699447
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Hmm łożyska to ok 50 zł, wał rms racing 220 zł

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button