skuter nie chce palic ze startera

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery skuter nie chce palic ze startera

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe specops specops 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #158845
    Zdjęcie profilowe krzysiek2120205
    krzysiek2120205
    Użytkownik
    • Postów: 10

    po zimie nie chce mi skuter palic z akumulatora . ładowałem go prostownikiem jakies 5 godzin, troche rozrusznik pokrecił ale nie dał rady zapalic . akumulator ma jakies 2 lata. czego moze to byc wina ze ze nie chce krecic ? kto cos podpowie ?

    #158847
    Zdjęcie profilowe DeelBeat
    DeelBeat
    Użytkownik
    • Postów: 340

    Kręci i kręci, czy kręci ale wolno kręci? Może kręci 2-3 sekundy i staje w miejscu?

    _________________________________________________
    „Nothing Is True, Everything Is Permitted”.
    Router Bassa 50 2012 (4t) -> Yamaha DT 80 lc2 94` (2t) -> Wezyr Street Fighter 110 (4t).
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #158849
    Zdjęcie profilowe krzysiek2120205
    krzysiek2120205
    Użytkownik
    • Postów: 10

    no własnie 2-3 sekundy i przestaje

    #158851
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    A jaki jest prąd podczas ładowania akumulatora prostownikiem? Podejrzewam padły akumulator ale chcę się upewnić…

    #158865
    Zdjęcie profilowe specops
    specops
    Użytkownik
    • Postów: 124

    a co z kopka moze ci swiece zalało i jeszcze wiele innych żeczy mogło sie stac .podłacz go pod prostownik i niech sie naładuje i próbuj na podłaczonym prostowniku odpalac jak masz stary akumulator

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie