Skuter - kilka prostych, szybkich pytan nowicjusza

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #80675 Reply
    wojewodzkiidol
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    1. Silnik 2 suwowy czy 4 suwowy do jazdy po miescie.
    2. Stroj-czy poza kaskiem cos trzeba jeszcze na sobie targac?
    3. Mam mieszkanie w bloku. Gdzie mam parkowac na noc skuter, pod blokiem zdewastuja mi go najprawdopodbniej. Garazu nie bede wynajmowal specjalnie pod niego. Pozostaje piwnica? (waga 90kg) istenieja schody z 10poziomow.
    4. Ile wynosi OC, ubezpieczenie takiego skutera.
    5. Ktory skuter bedzie z tych najlepszy. Agility RS Naked 50(jakie wersje kolorystyczne sa dostepne dla tego skutera), Agility RS 50 4T, Agility RS 50 2T. Z tego co wyczytalem sa to najlepsze mozliwe skutery w tej cenie, zauwazylem ze jest jeszcze model vitality ale to chyba nizsza polka.
    6. Dlaczego powyzsze skutery nie maja szybki z przodu(podobno jest pozyteczna)
    7. W jakich miejscach mozna parkowac skuter (czy zostawiajac go na miescie np na 2h idac na zakupy nic mu nie grozi, kradziez itd?)
    8. Czy sluchanie glosno muzyki podczas jazdy na miescie skuterem jakos nie przeszkadza?
    9. O co dokladnie chodzi z tym odblokowywaniem predkosci w skuterach. Ile oryginalnie wyciagaja powyzsze modele km/h i ile po odblokowaniu, czy po tym traci sie gwarancje?
    10. Waze 83kg 181cm, czy moge od czasu do czasu brac dziewczyny na skutera na miejsce pasazera, jest tam odpowiednia ilosc miejsca?
    11. Czy koniecznie trzeba jezdzic w kasku? jakie sa kary za jego brak.

    Z gory dziekuje serdecznie za odp, pozdrawiam

    #80677 Reply
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 692
    • Postów: 706

    1. Raczej 4t ale w zasadzie co kto woli – jest to kwestia osiągów, spalania, obsługi itd
    2. Obowiązkowo – tylko kask. Reszta wg uznania (rękawice, kurtka moto itd). Ja polecam na chłodne dni coś na kolana bo wieje zdrowo.
    3. Ja też mieszkam w bloku, trzymam na parkingu bo by jakieś łebki zaraz coś połamały itd. Piwnica … ktoś może na Ciebie donieść bo generalnie nie wolno trzymać skuta w piwnicy, 2 – nosić 90kg po schodach trochę upierdliwe (też kiedyś o tym myślałem)
    4. Zależy od tego gdzie dokładnie mieszkasz, ile masz lat, ile lat miałeś jakieś OC itd ale około 100-150 zł/rok.
    5. Jeśli 2T to naked, jeśli 4T to RS – ale to moje „widzi mi się”
    6. Ogranicza wiatr, który na Ciebie wieje i robale 🙂 Możliwe, że można dokupić.
    7. Wszędzie poza miejscami dla niepełnosprawnych itd.
    Ukraść mogą wszystko i zawsze ale blokada na tarczę czy dobry łańcuch do latarni odstraszy tych mniej ambitnych.
    8. Przeszkadza o tyle, że się nie słyszy co się dzieje dookoła a to wbrew pozorom bardzo ważne w odróżnieniu np. od jazdy samochodem. Skuterem trzeba non stop uważać na idiotów w puszkach.
    Był taki temat tu na forum i większość jest za jeżdżeniem bez słuchania muzyki.
    9. Skutery są zablokowane żeby zgodnie z przepisami nie jeździły szybciej niż 45 km/h. Po odblokowaniu skuterem możesz wyciągnąć jakieś +/- 80 km/h ale w takim wypadku poruszasz się bez OC i prawa jazdy na motor bo skuter powyżej 45km/h przestaje być motorem.
    Większość producentów po samodzielnym zdjęciu blokady cofa gwarancję. Kymco jako jeden z nielicznych nie (o ile się u nich zdejmie blokady w serwisie – jeśli dobrze pamiętam).
    10. Skuter to nie Audi A8 więc miejsca zawsze mogłoby być więcej 😛 ale spokojnie można w 2 osoby pomykać 🙂
    11. Udam, że tego pytania nie było 🙂

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #80681 Reply
    wojewodzkiidol
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    3. U mnie nie ma zadnego platnego parkingu w okolicy itd…
    6. Kask ma szybke wiec problem z szybka z glowy.
    7. Blokade na tarcze moge dokupic? Ile to kosztuje, jak to sie montuje, szybko, sprawnie?
    8. Jezeli muzyki nie mozna sluchac podczas jazdy na skuterze, to jak dla mnie to wielki miinus, na rowerze sluchalem dotad no ale chodniki to nie droga…
    9. Na moim miejscu odblokowywalbys majac skuter kymco ten mnoznik? tak czy nie.
    11. Chodzilo mi tylko o fryzure, nie chcialbym zeby sie zniszczyla, no ale jak trzeba helm to trzeba.

    prosze o wiecej opinii, pozdrawiam 🙂

    #80685 Reply
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 692
    • Postów: 706

    3. To jest problem ze skuterami właśnie. Jak ktoś ma garaż, podwórko itd to ma super. Ja bulę tyle za ten parking, że szkoda gadać ale już nie jedno się na tym osiedlu działo i wolę nie ryzykować.
    A z piwnicą tak jak napisałem, miejsce samo w sobie dobre tylko nie jest to dozwolone, ktoś może na Ciebie donieść z sąsiadów i wtedy parę stów zapłacisz mandatu a 3, że wyciąganie skutera po schodach … no chyba, że z kimś bo podnieść 90kg to trochę ciężko.

    7. Tak. Kosztuje grosze – jakieś 30-40 zł a montuje się tak, że po prostu zakładasz na tarczę i zamykając kluczykiem ona się blokuje na tarczy. W ten sposób koło nie zrobi obrotu bo blokada się zaprze o amortyzator.

    8. Od strony przepisów możesz sobie nawet głośniki do kasku przymocować i wzmacniacz na plecy 🙂
    Natomiast w oczach wielu kierowców skuter to skaranie boskie i warto wiedzieć (słyszeć) że jakiś debil nam siedzi na ogonie. Stąd się odradza głośne słuchanie. Ale jak wsadzisz jedną pchełkę w ucho a drugie będzie nasłuchiwać otoczenia to jakiś kompromis zostanie osiągnięty.

    9. O jakim mnożniku mówisz ?
    Ja jeżdżę zablokowanym … z dwóch powodów.
    – nawet jak jeździłem dalej do 45-50 km/h (czyli tyle ile pojedzie na blokadzie) zaczął więcej palić o jakieś 20%
    – skuterem nawet jak jedziesz 60-70 km/h to i tak Cię wszyscy wyprzedzają bo im przeszkadza, że skuter.

    Zdjęcie blokady ma swoje plusy. Można przyśpieszyć, szybciej ruszyć, coś wyprzedzić w krótszym czasie itd ale ma też swoje minusy – przepisy i często (tak jak u mnie) podwyższone spalanie.

    11. No trzeba i wg mnie warto. Jeżdżę dopiero jeden sezon ale widzę, że przynajmniej w Warszawie człowiek nie zna dnia ani godziny. Także dobry kask to podstawa. A fryzura … no cóż … mi też się przyklapuje bo lubię mieć coś tam pokombinowane z pastą ale jak zlezę ze skuta to poprawiam ręką w skuterowym lusterku i jest ok 🙂

    #80687 Reply
    wojewodzkiidol
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    3. A nie mozna na gazie wjechac pod schody wychodzace z piwnicy? Lekko przygazowac?
    9. Jak odblokuje predkosciomierz to skuter tez bedzie szybciej ruszal, czy jak to z tym jest. Co ma wspolnego maksymalna predkosc z predkoscia ruszania?

    Dodatkowo ten skuter naked jest tylko w jednej kolorystyce? Zdecyduje sie na 2t raczej bo jest szybszy, a palic 1l w ta czy w tamta to nie robi dla mnie roznicy zbytnio. Srodowisko tez mnie nie interesuje.
    tutaj link: http://pilarmet.moto.pl/cms/1045/kymco_agility_rs_50_naked

    pozdro

    #80688 Reply
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 692
    • Postów: 706

    3. Jak uruchomisz skuter na parterze to na ostatnim piętrze Cię będzie słychać 🙂
    A tak na serio to średnio widzę jeżdżenie po schodach.
    Po 1 jak koło Ci się zaprze o schodek to skuter nie ruszy (tak samo pod krawężnik) i wtedy jak dasz dużo gazu to Ci wyskoczy spod tyłka.

    9. Prędkościomierza nie trzeba odblokowywać tylko w zależności od modelu/marki są różne elementy – gaźnik, moduł, zwężki na filtrach, które powodują,że skuter jest przyblokowany do osiągania magicznych 45 km/h.
    Prędkość maksymalna i przyśpieszenie – hmm… nie wiem jak jest zablokowane Kymco ale jeżeli jest np. blokada w gaźniku to po jej zdjęciu możesz bardziej otworzyć przepustnicę (dać więcej gazu).
    Jeżeli w filtrze powietrza czy paliwa – silnik dostanie odpowiednio większą dawkę jednego bądź drugiego co też pozwoli na lepsze osiągi (w tym przyśpieszenie)

    Albo biały czyli ten co pokazałeś albo czarny mat:
    http://otomoto.pl/kymco-agility-rs-naked-50-2t-M3298896.html

    #80689 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    wojewodzkiid… napisał:

    1. Silnik 2 suwowy czy 4 suwowy do jazdy po miescie.
    2. Stroj-czy poza kaskiem cos trzeba jeszcze na sobie targac?
    3. Mam mieszkanie w bloku. Gdzie mam parkowac na noc skuter, pod blokiem zdewastuja mi go najprawdopodbniej. Garazu nie bede wynajmowal specjalnie pod niego. Pozostaje piwnica? (waga 90kg) istenieja schody z 10poziomow.
    4. Ile wynosi OC, ubezpieczenie takiego skutera.
    5. Ktory skuter bedzie z tych najlepszy. Agility RS Naked 50(jakie wersje kolorystyczne sa dostepne dla tego skutera), Agility RS 50 4T, Agility RS 50 2T. Z tego co wyczytalem sa to najlepsze mozliwe skutery w tej cenie, zauwazylem ze jest jeszcze model vitality ale to chyba nizsza polka.
    6. Dlaczego powyzsze skutery nie maja szybki z przodu(podobno jest pozyteczna)
    7. W jakich miejscach mozna parkowac skuter (czy zostawiajac go na miescie np na 2h idac na zakupy nic mu nie grozi, kradziez itd?)
    8. Czy sluchanie glosno muzyki podczas jazdy na miescie skuterem jakos nie przeszkadza?
    9. O co dokladnie chodzi z tym odblokowywaniem predkosci w skuterach. Ile oryginalnie wyciagaja powyzsze modele km/h i ile po odblokowaniu, czy po tym traci sie gwarancje?
    10. Waze 83kg 181cm, czy moge od czasu do czasu brac dziewczyny na skutera na miejsce pasazera, jest tam odpowiednia ilosc miejsca?
    11. Czy koniecznie trzeba jezdzic w kasku? jakie sa kary za jego brak.
    Z gory dziekuje serdecznie za odp, pozdrawiam

    1. 2 suwy dobre są dla szpanerów, stunterów itd.
    Prosta zasada:
    2 sów – głośniejszy, większe spalanie, szybszy, mocniejszy.
    4 sów – cichszy, mniejsze spalanie, słabszy

    2. Obowiązkowym strojem jest jedynie kask, lecz warto mieć jakąś kurtkę wiatrówkę.

    3. Na parkingu, pod blokiem, chyba, że chcesz co dziennie targać ostrożnie aby nie porysować około 90 kg po schodach. Bo przykładowo 83 kg to masa skutera + paliwo 5L i już mamy 88 kg. Olej silnikowy, przekładniowy to kolejny kg.

    4. Najtaniej OC kupisz w PZU. Ze zniżkami i innymi bajerami wyjdzie ci poniżej 80 zł. Ja ponieważ nie miałem zniżek, był to mój pierwszy pojazd, oraz mam gratisową zwyżkę na wiek płaciłem babce 117 zł.

    5. Lepszy na miasto jest Agility RS 50 4T

    6. Szybka z przodu to największy szajs jaki mogli wymyślić w dzisiejszych czasach. Mała gleba i już stłuczona, pada deszcz – zaparowana nic nie zobaczysz. Lepiej mieć plastikową szybkę w kasku.

    7. Ja zawsze zostawiam skuter tylko i wyłącznie z zablokowaną kierownicą. Kto by chciał kraść mojego chinola, który jest teraz pewnie warty poniżej tysiaka.

    8. Ja słucham zawsze muzykę na słuchawkach, gdyż nudzi mi się bez muzy. Dobrą bekę mam słuchając radia zet jadąc do sql, jak dzwonią do jakichś ludzi i proszą o np. wcieranie kolorów do słuchawki, albo dzwonią do urzędników i „może pani cuchnąć przełożony, a ten potwierdzi, że nie czuć od pani papierosów?” Ogólnie głośność mam tak, że słyszę to co w słuchawkach i słyszę to co na dworze się dzieje.

    9. Skuter z cylindrem < 51cm3, jest „Motorowerem”, a co za tym idzie, każdy „motorower to pojazd rowerowy, który ma cylinder nie przekraczający 50cm3, oraz który nie przekracza prędkości 45km/h”, jeżeli skuter przekracza prędkość 45km/h staje się motocyklem, a co za tym idzie uprawnienia (czyt. dowód osobisty/karta motorowerowa) nie działają, ubezpieczenie OC nie działa. Odblokowanie skutera = Wyłączenie blokady 45km/h. Wtedy skuter poleci ci więcej.

    10. Każdy kto posiada uprawnienia do poruszania się motorowerem może przewozić pasażera pod warunkiem, że skuter ma w dowodzie rejestracyjnym wpisane, że liczb miejsc siedzących 2, oraz pasażer musi posiadać kask z homologacją.

    11. Jazda bez kasku = mandat chyba dwie stówki kasują i gratis otrzymujesz 4 pkt w systemie partnerskim.

    #80692 Reply
    wojewodzkiidol
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Dobre 🙂

    Na ktory z modeli mam sie koledzy zdecydowac. Dlaczego mam wybrac 4t skoro jest wolniejszy od 2t. Czy wersja 4t az tak bardzo halasuje? To co powiecie, uargumentujecie ten skuter wybiore.
    Dodatkowo stylistycznie bardzo mi sie podoba » Kymco Agility City 50 2T/4T.

    Ktory bedzie najlepszy i dlaczego. (odblokuje blokade predkosci dodatkowo bo nic na tym nie mam do stracenia, a jedynie do zyskania jezeli bede osiagal wyzsze predkosci niz wskazane przez producenta…)

    pozdro

    #80693 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    wojewodzkiid… napisał:

    Dobre 🙂
    Na ktory z modeli mam sie koledzy zdecydowac. Dlaczego mam wybrac 4t skoro jest wolniejszy od 2t. Czy wersja 4t az tak bardzo halasuje? To co powiecie, uargumentujecie ten skuter wybiore.
    Dodatkowo stylistycznie bardzo mi sie podoba » Kymco Agility City 50 2T/4T.
    Ktory bedzie najlepszy i dlaczego. (odblokuje blokade predkosci dodatkowo bo nic na tym nie mam do stracenia, a jedynie do zyskania jezeli bede osiagal wyzsze predkosci niz wskazane przez producenta…)
    pozdro

    W 2t musisz robić mieszanki paliwo-olej, lub dolwewać olej do specjalnego dozownika. 2t będzie ci palić przy dobrej regulacji gaźnika 3,5L/100km.
    Natomiast 4t wlewasz tylko benzynę, i pali ci 2L/100km, jest trochę słabszy.

    Co to zdjęcia blokady nie radzę. Zamiast palić ci około 2L będzie palić ci powyżej 4L. Dodatkowo tak jak już wspomniałem nie działają uprawnienia itd., a co oznacza w razie wypadki możliwe duże kłopoty. Za brak OC na Motocykl taki służbista policjant, może ci zabrać dowód, oraz zgłosić do urzędu gwarancyjnego – czy jak on się tam nazywał, ale będzie trza zabulić chyba 2 tys. euro za brak OC. – Lub mniej – zależy od pensji.
    Moim zdaniem nie warto ściągać blokad, lecz gdzieś tam na boku po lesie poszaleć to czemu nie.

    #80697 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    izdebski12 poraz kolejny siejesz ferment.

    wojewodzkiid….. rucznica podtawowa miedzy 2t a 4t to obsluga samego skutera. fakt ze do 4t lejesz głównie benzynę ale o oleju tez trzeba pamietac. obecnie skutery z silnikami 2t sa wyposazone w automatyzny dozownk oleju. sam posiadam skuter 2t ktorym czesciej/przedewszystkim sie poruaszam ale mam tez i 4t i wiem ze przy nim jest nieco wiecej roboty i w razie awarii tez wydatkow. co poniektorzy zapominaja o jednej podstawowej rzeczy ktora jest wymieniana jakoś konieczna w stalej kontroli pojadzu to wlasciwe usstawienie zaworów rozrzadu w tego typu silnikach. powinno sie tego dokonywac kontrolnie co 4 tys km a jak znam zycie malo kto o tym pamieta. zignorowanie takiej prostej czynnosci moze skonczyc sie zbyt duzym obluzowaniem zaworów w wyniku czego skuter przestanie nam pracowac lub nawet gdy jakiś element dostanie sie do wnetrza silnika uszkodzi nam jego „bebechy”. koszta obslugi samego silnika 4t sa wiec wyższe aniżeli 2t. mowie to vbo sam przejechalem skuterem inca street 2t od lipca 2010 roku 32 tys km nie zagladajac do silnika /przebieg realny i udokumentowany, powietrdzic tez moga osoby, ktore znaja mnie tak w „realu”/

    #80698 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • Postów: 2 957
    • Postów: 2 984

    Przeczytaj sobie to http://www.skuterowo.com/2t-czy-4t-jaki-silnik-wybrac/ masz tam napisane obiektywnie, tutaj Ci każdy będzie swoje chwalił. Ja mam Kymco Like i Kymco Vitality oba 2T i nie wyobrażam sobie jazdy 4suwem, co nie znaczy, że dla Ciebie będzie odpowiedni.

    #80704 Reply
    wojewodzkiidol
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Rozumiem, przeczytalem wszystko. Czy jezeli bedzie chcial stuningowac 4t agility zdjac blokade to zacznie wiecej palic jadac z taka sama predkoscia np 20km/h niz przed tuningiem?

    Ceny serwisu w 4T zwrocilyby sie chyba na stacji?

    #80710 Reply
    hektor190
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 22
    • Postów: 26

    Mam Agility 4t – odblokowałem najpierw wariator
    – jeździł tak 60 km/h i palił w okolicach 2 litrów na 100 km.
    odblokowałem modół (przeciąłem) – jedzie 70 a pali podobnie.
    Czasem jak liczę to wychodzi mi że pali 1.8l / 100km po krakowie.

    Jeśli chodzi o skuter to za nic w świecie nie kupiłbym 2t a model idealny (prawie).

    Tani i dobry bo jest dobry i tani!

    4t jest ciche i nie kopci – naprawdę fajnie.
    Myślałem odblokować dyszę w gaźniku ale pewnie wzrośnie spalanie a po co mi to? Na Kraków jest bardzo fajnie i przyjemnie. Nie mam żyłki sportowca. Liczy się kultura jazdy.

    #80972 Reply
    wojewodzkiidol
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Ok, wybiore 4T ze wzgledu na to ze mniej pali, ciszej pracuje, i bede mogl go upgradowac przez co bedzie mial osiagi jak 2T. To to rozumuje.

    Pozostaje kwestia, Agillity 4T, czy Agillity city 4T. Ktory lepszy i dlaczego, jakie sa miedzy nimi roznice, ktory jest nowszy. Ktorego jest wyzsza cena. To chyba dwie jedyne mozliwosci ktore deklasuja rywali w tej cenie. 2T naked odpada ze wzgledu na silnik.

    Prosze o porady, dziekuje.

    #82048 Reply
    cinu21
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 8
    • Postów: 9

    Uwaga cytuję :
    „11. Chodzilo mi tylko o fryzure, nie chcialbym zeby sie zniszczyla, no ale jak trzeba helm to trzeba.” – Musisz być albo głupi albo NAPRAWDĘ POCZĄTKUJĄCY… ciekawe czy byś myślał o fryzurze jakbyś przeleciał nad maską samochodu z prędkością 50 km/h.
    A co do ilości taktów… 4t (czterotakt) – pali jakieś 2-2,5l/100km w mieście , jest cichy, trudniejszy w tuningu, bardziej ślamazarny . Za to 2t jest głośniejszy, łatwy tuning, szybszy, zrywniejszy, ale zarazem więcej pali – 3,3.5l/100km. Ja na twoim miejscu bym nie odblokowywał ze względu na bezpieczeństwo oraz ekonomię (weź też poprawkę na to ,że jesteś POCZĄTKUJĄCY) . Jednym słowem 4t zablokowany – idealny na miasto, 2t odblokowany – idealny jako dojazd do większego miasta (bo szybszy i hałas nie przeszkadza) . Recepta – dla pana polecam czterotakta też dlatego że Ci prędkość fryzury nie rozwieje :D. A co do Kymco to się nie wypowiem bo się nie znam . Pozdrawiam , Lewa w Górę!

    #82060 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Izdebski. Średni 2T nie pali 3,5litra przy dobrej regulacji, 3 góra. Chyba że go żyłujesz jak nie wiem co to Ci spali te 3,5litra, mówię oczywiście o serii.

    4T Bym nie wybierał ze względu na muł na starcie, ogólnie słabą moc. Fakt, faktem wcale się tym źle nie jedzie, lecz to nie ma prawie siły.

    2T ruszysz ze świateł bez słyszenia trąbienia od kierowców, 2T wyprzedzisz – zdziwił byś sięjak moją Vivką śmigam między autami.

    4T to ekonomia, warto go wziąć gdybyś robił nim naprawdę większe trasy, czy przeszkadzałoby Ci dolewanie oleju do mieszanki ..

    Jak masz zamiar jeździć jeszcze z dziewczyną, to pozdrawiam każdą wielką górkę pod którą podjedziesz oszałamiającą prędkością 20km/h.

    #82078 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Jeśli nie masz zamiaru nic modernizowac tuningować itp, bierz 2T co prawda łakomy na paliwo ale coś tam jedzie, 4T 50ccm to sprzęty dla ludzi o mocnych nerwach, dynamiki zero, mocy zero, za to mało pali i jest cichy, stworzony do taniego rekreacyjnego turlania sie z miajsca na miejsce byle nie było pod górę 🙂 2T ma jeszcze jedna zaletę bo tak naprawdę to ani 4T ani 2T 50ccm nie jedzie, ale 2T ma taką zaletę że ma górne mocowanie silnika więc jak dojdziesz do wniosku że nie posiadasz mocy do sprawnego poruszania się można do górnego mocowania łatwo dobrać silnik który naprawdę będzie ciągnął.

    #84748 Reply
    krakus96
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 8
    • Postów: 11

    Przestańcie aż tak oczerniać 4t sam mam takiego i robię nim dziennie ok 40 km bo dojeżdżam do szkoły i mało pali dynamicznie rusza ze świateł i nie ma takiego zamułu szybko się rozpędza do 60km/h (mam jeszcze kilka blokad ) a zdjąłem jedną blokadę z przepustnicy którą każdy może zdjąć w ok. 3min . Zresztą 2t chodzą jak kosiarki a na kosiarce jeździć bym niechciał

    #120264 Reply
    _konar_
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 11
    • Postów: 15

    popieram pana wyzej:)

    #120288 Reply
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 261
    • Postów: 264

    ja z dziewczyna jade pod ostra gorke 60hehe a jak widze kolesia na 4t turlajacego sie ledwo to pieje z niego lubie toooooo

    #120451 Reply
    Pw10
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 62
    • Postów: 95

    Ja również posiadam skuter z silnikiem 4t i powiem tak eksploatacja taka codzienna jest wygodniejsza ponieważ dolewając paliwa nie trzeba mieszać go z olejem lub też dolewać do zbiornika dozownika wystarczy sprawdzić jego poziom i jak jest prawidłowy to do przodu tylko wymienić trzeba olej co ok. 1,5 tys.km. natomiast jeśli chodzi o budowę i obsługę mechaniczną jest bardziej skomplikowany niż 2t bo dochodzi rozrząd ,zawory ( muszą być odpowiednio wyregulowane) i koszty napraw są wyższe ale coś za coś ale za to spalanie jest niskie a moc jak dla mnie nie jest zła da się tym jeżdzić, wiadomo 2t jest mocniejsze ale i 4t nie jest złe.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Skuter - kilka prostych, szybkich pytan nowicjusza
Twoje informacje:




Back to top button