Skuter dusi się po ściągnięciu blokad.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Skuter dusi się po ściągnięciu blokad.

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 9 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  Mateusz Klimentowski 4 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #60667
    Zdjęcie profilowe Jakub100001
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Wczoraj z bólem serca oddałem swojego Rometa do serwisu w celu ściągnięcia blokad słysząc, że będzie to kosztować aż 120zł( nigdzie nie mogłem znaleźć modułu do tego modelu, a w serwisie samej części sprzedać mi nie chcieli). Wyjeżdżając dzisiaj z serwisu wszystko było ok. Jechałem sobie 50-55km/h przez 8 km. Gdy droga zrobiła się pusta postanowiłem pojechać trochę szybciej i na liczniku ujrzałem 70km/h.
    Z taką prędkością jechałem przez 1-2 min gdy nagle skuter zaczął się dławić i zmuszony byłem zjechać na pobocze. Po 10 minutach udało mi się odpalić maszynę i pojechałem dalej(sytuacja się powtórzyła 8km dalej) Na szczęście udało mi się pokonać ostatnie 12km bez dławienia się . W związku z zaistniałą sytuacją mam do Was trzy pytanka:

    – Czy mógł spuchnąć tłok ?

    – Czy może być to spowodowane temperaturą która dzisiaj wynosiła 30C?

    – Czy może być to wina niewyregulowanego gaźnika ?

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/48898] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/48898/icon3.png[/IMG][/URL]
    #60679
    Zdjęcie profilowe luk
    luk
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Mogę się mylić, ale wygląda mi to na zbyt słaby przepływ benzyny ze zbiornika. Osiągi wzrosły, apetyt silnika na paliwo także. Może kranik podaje zbyt mało paliwa.

    #60684
    Zdjęcie profilowe Jakub100001
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Kranik raczej nie ponieważ skuter zaczął się dusić, przerywać, a gdy zjechałem na pobocze zgasł i nie chciał przez 10 minut odpalić z rozrusznika nożnego ani elektrycznego. Gdyby to była wina kranika to moim zdaniem powinien od razu zapalić i chodzić na wolnych obrotach pobierając normalną dawkę paliwa.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/48898] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/48898/icon3.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    PRZESIĄDŹ SIĘ NA MIEJSKĄ 125!


    Odbierz pakiet akcesoriów o wartości 400 zł i ruszaj w miasto.
    #60685
    Zdjęcie profilowe luk
    luk
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Ja bym odwrócił na Twoim miejscu do serwisu, żeby go sprawdzili przy Tobie.

    #60688
    Zdjęcie profilowe Jakub100001
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Jutro nim jeszcze pojeżdżę i zobaczę czy dalej się dusi. Najbardziej denerwuje mnie to, że człowiek płaci chore pieniądze żeby jakiś mechanik wymienił tak banalną część jak moduł i jeszcze zrobił to źle.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/48898] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/48898/icon3.png[/IMG][/URL]
    #60721
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    A oddali Ci stary moduł ? Bo możliwe, że go wcale nie wymienili…

    Router WS 50 2013
    #60723
    Zdjęcie profilowe Jakub100001
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Modułu zablokowanego mi nie oddali, ale musieli wymienić ponieważ skuter na stopce centralnej kręci się do maksymalnych obrotów.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/48898] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/48898/icon3.png[/IMG][/URL]
    #60724
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    To jedź do tych jełopów i niech zrobią tak by jechał normalnie, jak powinien jechać skuter odblokowany.

    A o wymienione części powinieneś się upomnieć, są one Twoją własnością więc nie mogą ich zatrzymywać. Niech Ci się ten moduł popsuje to jaki wsadzisz ? Tak będziesz miał na zapas.

    Router WS 50 2013
    #60727
    Zdjęcie profilowe Jakub100001
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    Tylko nie wiem czy jest sens do nich jechać skoro nawet blokady nie potrafią zdjąć. Ja pojechałem tylko do serwisu, bo nie mogłem kupić nigdzie modułu. Chyba będę musiał niestety sam sobie to naprawić ponieważ boje się, że mogą jeszcze bardziej popsuć skuter.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/48898] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/48898/icon3.png[/IMG][/URL]
    #60736
    Zdjęcie profilowe Maniek_smolarek
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    Po wymianie modułu kategorycznie trzeba ustawić gaźnik ponownie…
    Sam na początku w pierwszym skuterze się z tym borykałem… Powiem wiecej, gdy zmieniłem moduł odblokowany (czarna obudowa) na niby tuningowany (pomarańczowa obudowa) to musiałem ponownie podregulować gaźnik 🙂

    Sprawdź na wszelki wypadek czy nie masz zwężki w filtrze powietrza 🙂

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
    Kymco NewDink 200i
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie