Skuter dla świeżaka

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Skuter dla świeżaka

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ZOW ZOW 3 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe VIRTUO
    VIRTUO
    Użytkownik

Witam serdecznie,

na wstępie zaznacze, że nie znam się kompletnie na skuterach, a chciałbym sobię takowego sprawić, przeglądając internet napotkałem taki egzemplarz: https://allegro.pl/ogloszenie/skuter-zipp-tops-rs-2019-r-8202172916?utm_source=ceneo&utm_medium=ff&utm_campaign=feed&fbclid=IwAR1oLuahxlqox4cBkBEtGmc70uR943VtZ7_WRvRCe-rfS-IPMrn653_EoYo

Gdzieś wyczytałem, że skutery marki Zipp nie są złe, a jako, że ten jest nowy i w takiej cenie to pytanie do Was czy warto by było go zakupić?
    Szukałem skuterów nowych do 3500zł ale większość z nich to marki chinskie (co nie jest oczywiście zaskoczeniem) poza paroma z Zipp, czy mógłby mi ktoś doradzić czy ten dany model w linku powyżej byłby dobrym zakupem?

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

zipp jest równie chiński

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    Zdjęcie profilowe ZOW
    ZOW
    Użytkownik

My też się nie znamy. 🙂 Weszły nowe normy, trochę elektroniki dodatkowej (bez interfejsu ku temu, sam nie podchodź do tego). A ^grajdół^ szeroki, bo ^przypinek^ dużo ku temu. Ogólnie, to jest to teraz… krew w piach. Serwisanty dedykowane, również się jeszcze edukują. Tymczasowo jakby z tym zbastuj. Eec, euro 4, blokada programowa ECU na te całe… 45 km/h. Lipa zatem. 😉

Ryży kłak. 😉
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)