Skuter 4T wymiana iskrownika?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #113407 Reply
    Joachim
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 14
    • Postów: 22

    Witajcie, mam problem z ogólnie mówiąc pradem w skuterze. Chciałbym zaczerpnąć tutaj wiedzy nt sprawdzenia iskrownika,ponieważ przygasają mi światła na normalnych obrotach, a gdy włączę kierunki to już w ogóle nic nie świeci. Poradźcie mi jak sprawdzić czy iskrownik i inne porady.
    CDI mam… sportowe? Aku nowy.
    Po naładowaniu aku jeżdżę normalnie i światła działają OK, ale dosyć szybko się rozładowywuje i znów muszę ładować. Gdy podpiąłem miernik miałem ok. 14V

    #113417 Reply
    1984mariusz
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 21
    • Postów: 21

    Witam znam ten problem miałem tak ,gdy odczepiłem fioletowy przewód podłączony do modułu po pewnym czasie też padał mi akumulator sprawdź kostki styki iskrownik też może być przyczyną lub regulator napięcia jednak zacznij od samych kostek i styków .
    Pozdrawiam Mariusz

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #113429 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    14 po naladowaniu ?
    sprawdz jak masz padniete kierunki -wtedy pokaze ci ile laduje powinno byc max 14.6v jezeli nie ma tego podczas gazowania padl regulator albo cefka ladujaca akum ale jeze;i swiatla z czasem tez padaja to stawiam na regulator
    PStrudno spalic na raz cefke ze swiatel i ladowania akuma

    #113430 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    moze byc ze kable sa zmarszale i nie przewodza ale pierw sprawdz to ladowanie podczas pracy silnika

    #113431 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    CEFA napisał:

    14 po naladowaniu ?
    sprawdz jak masz padniete kierunki -wtedy pokaze ci ile laduje powinno byc max 14.6v jezeli nie ma tego podczas gazowania padl regulator albo cefka ladujaca akum ale jeze;i swiatla z czasem tez padaja to stawiam na regulator
    PStrudno spalic na raz cefke ze swiatel i ladowania akuma

    dobrze gadasz – piwko się należy , też stawiam na regulator i ewentualnie jakieś luźne piny , u mnie po kupnie straciły się postojówki – wina wysunięcia się pinu w kostce ,- hmmm nowe a nie zabezpieczone

    #113437 Reply
    Joachim
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 14
    • Postów: 22

    Na razie mam skuter w garażu, w następnym tygodniu posprawdzam i dam znać. Dzięki za podpowiedzi

    PS wydaje mi się, że regulator niedawno wymieniałem

    #114602 Reply
    Joachim
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 14
    • Postów: 22
Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Skuter 4T wymiana iskrownika?
Twoje informacje:




Back to top button