skuter 4t problem z odpalaniem i paliwo w filtrze

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis skuter 4t problem z odpalaniem i paliwo w filtrze

Ten temat zawiera 0 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe neodaro neodaro 3 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #305616
    Zdjęcie profilowe neodaro
    neodaro
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam

    do naprawy mamy skuter znajomej, zwykły chinol 4t jakis Roxy R50, mniejsza o to w sumie bo silniki wszedzie te same.
    Skuter ogólnie nie odpalał. Iska jest dobra i mocna. Paliwo jest napewno w tym filterku/bębenku na kablu ktory idzie od kranika podcisnieniowego do gaźnika. Postanowiłem zatkac filtr powietrza szmatą i pokopac troche. Okazało się że skuter wtedy załapał i po jakimś tam kopaniu odpalił ALE PALIWO ZACZĘŁO CIEKNOŚC PRZEZ FILTR POWIETRZA (podkreślam to ponieważ jest to ważny objaw. Próbowaliśmy różnych rzeczy i metod i tak:
    WNIOSKI
    -skuter odpala na zatkanym filtrze ale wraca wtedy paliwo do filtra
    -skuter pracuje na przymkniętym filtrze powietrza i uwaga – NA ZGIĘTYM/ZAŁAMANYM PRZEOWDZIE PALIWOWYM- skąd ma paliwo?????
    -wyjmowałem iglice i czyściłem ją. przestawiałem także aby była na samym dole czyli dostawał jak najmniej paliwa-nic
    -zmieniana świeca na inną – iskra również mocna
    -wkręciłem śrube od regulacji składu mieszanki do końca i wykręciłem 2,5 obrotu. nic nie zmienia jeśli chodzi o samo odpalanie. Zrobiłem reset na 1,5 obortu, brak zmiany

    Pytania
    -co może być przyczyną że nie zasysa całej dawki paliwa do silnika
    -dziala na zatkanym filtrze powietrza czyli ma go za dużo- jednocześnie zwraca paliwo do filtra-dlaczego?
    -prosze o zasade działania pływaka może on przepuszcza za duzo a różni się on troche od standardowych które dotychczas widziałem.
    -co mozna jeszcze sprawdzić?

Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie