Skuter 2T - jak tanio podrasować na v-max nie tracąc na przyspieszeniu?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #166668 Reply
    Bagieta
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 34
    • Postów: 43

    W wielu innych tematach pisałem w praktyce jestem posiadaczem Lifana S-Ray (w teorii jeszce nie, długa historia) skuterek na lajcie leci licznikowe 75, w porywach i dobrej pogodzie do 80. (na prostej drodze, nie z górki) jest to 2 sów, 50cc, w pełni odblokowany. i tu moje pytanie, co Panowie doswiadczeni polecacie aby go podrasować na v-max? nie chcę stracić na przyspieszeniu bo jest naprawdę niezłe (mierzyłem się z SR’kami, Aeroxami, i jak na chińczyka to sami byli zdziwieni) jakimś tanim sposobem na polepesznie jego osiągów? Słyszałem że można „podkręcić” gaźnik, czy to prawda?

    #166715 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 325
    • Postów: 21 380

    nie prawda.

    wymiana cylindra i najlepiej wału z łożyskami, ew.w połączeniu z wymianą elementów w napędzie.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #166726 Reply
    oloj
    Użytkownik
    • 12
    • Postów: 103
    • Postów: 115

    Sportowy wydech? Myślę że mniej roboty niż z cylindrem 😉

    #166756 Reply
    Bagieta
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 34
    • Postów: 43

    sportowy przy seryjnym cylindrze chyba malo da 🙁 przynajmniej tak słyszałem, a co na połączenie 80cc cylinder (głowica i cała reszta też) + tani sportowy wydech gorszej marki nowy ? lub tani używany markowy ?

    #166758 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    A pomyślałeś co zrobić, żeby się zatrzymać?
    Rozpędzić się to nie problem, problem to skutecznie i szybko się zatrzymać.

    #166782 Reply
    Bagieta
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 34
    • Postów: 43

    Spoko tarcza ogromna z przodu z tyłu bemben, z 74km/h droga hamowania piekielnie krótka.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Skuter 2T - jak tanio podrasować na v-max nie tracąc na przyspieszeniu?
Twoje informacje:




Back to top button