Skuter 2t 70cc słaby v-max 65

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #701269
    Valot
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam mam problem z moim skuterem
    cyl powerforce 70cc
    gaznik delorto 17.5
    <u>wydech</u> za 250zl z allegro no name
    mam z nim problem bo jedze max 65km/h co moge zrobic
    nie ma zadnych blokad.

    #701275
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Power Force to shit, wydech no name czyli nie wiadomo na jakie obroty strojony, i zapewne wariator seria…. jak to ma jechać więcej ? Ja mam taki set: Dr Evo 70ccm, gaźnik dellorto 19mm, Wydech Bidalot s2r, wariator topr racing NG, wał Top Racing Evo i przy tym secie według GPS wyciągam 87-90 Km gdzie mój cyl ma ok 10KM. Power Force jak ma 6KM to jest max. Prędkość bierze się z mocy a twój cyl nie ma porywającej mocy. Na twoich częściach to ta prędkość i tak jest wysoka.

    #702047
    Muciek
    Uczestnik
    • 7
    • 33Postów:

    Power Force to dobre cylindry w swej klasie cenowej z tłokami meteor lub vertex.

    #702051
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Muciek co Ty bredzisz 😀 Vertexa ma Polini sport, Asso ma Dr Evo i żaden z tych cylindrów nie kosztuje 200 zł. Power Force to China z tłokami z puszek po piwie. Tłok Vertex to koszt 200zł Asso ok 250 zł a tu cały zestaw kosztuje 150 zł. Zostaw proszę te porady dla kolegów z podwórka a nie ludziom takie bzdury piszesz !! Pozdro

    #702060
    Valot
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak za za cylek dałem 300zl i to nie china jak piszesz tylko tajwan

    #702083
    Muciek
    Uczestnik
    • 7
    • 33Postów:

    Może źle to określiłem heh…. Chodziło mi żeby ten tłok z zestawu wyrzucić i wstawić coś dobrego. Sam cylinder z siebie nie jest taki ostatni, kolega ma taki tylko jeździ na tłoku z zestawu, w koszta markowych cylindrów nie chciał iść, może dużo rocznie nie jeździ ale jak na razie nie narzeka.

    #702177
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Dałeś za power forca 300 zł a nieporównywalnie lepszy dr evo 70 kosztuje 400 zł i on ma w zestawie tłok Asso Werke. Co do Power Force jest to China bo Tajwan należy do Chin, klepie to ta sama fabryka co cylindry racing bee za 100 zł. I szczczerze jeżeli mówisz o zakupie power forca za 300 zł i dokupieniu tłoka Vertexa za 200 to za to kupisz znacznie lepszy markowy cylinder z markowym tłokiem. Jeździłem na power force a teraz na dr evo i różnica jest taka jakbym się z 50 przesiadł na 70 a obie to 70ccm. Różnica jest w precyzji wykonania i samych kanałach.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button