Silnik 139 fmb problem.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Silnik 139 fmb problem.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #667403
    Zdjęcie profilowe xdaw123
    xdaw123
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Mam problem z swoim motorowerem barton Fighter 4T silnik 139fmb. Wczoraj w trakcie jazdy motocykl nagle zaczoł tracić na mocy aż wkońcu stanoł. Poczekalem chwile i odpaliłem i okazało się żę obroty były strasznie niskie i wogule niechcialy się podnieś i gdy dodawało się gazu dusil się i gasł. Dodam jeszcze że cyilinder i głowica byly wymieniane z 50 na 72, a i jeszcze czyścilem gaźnik ale nic niepomogło . Proszę o pomoc .

    xdaw
    #667404
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 367

    za mało informacji.
    kiedy było wymieniane? dotarte już? przy wymianie zmieniałes dysze?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #667406
    Zdjęcie profilowe xdaw123
    xdaw123
    Użytkownik
    • Postów: 3

    No już ze 100 km było zrobione i jeździł normalnie .

    xdaw
    #667408
    Zdjęcie profilowe xdaw123
    xdaw123
    Użytkownik
    • Postów: 3

    dysza nie byla wyminiana

    xdaw
    #667410
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 367

    no to tak sobie myśle że masz cylinder do wymiany bo złą regulacją i pewnie za ostra jazdą zajeździłeś to co założyłeś zanim zrobiłes z 10% docierania

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie