• This topic has 13 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 6 years temu by azkaz.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #190171
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Gaznik i zawory wyczyszczone i wyregulowane w serwisie a moj skuterek dalej sie wlecze , sam wymienialem rolki i pasek po tym jak sie zerwal dwa razy. Problem jest taki ze przed zerwaniem paska osiagal obroty nawet maxymalne a teraz dochodzi tylko do polowy . w serwisie mechanik powiedzial ze wariator pewnie sie psuje i pasek zly rolki zle itd . mowil tez ze moze modul zablokowany ale przeciez wczesniej z tym modulem bylo dobrze co o tym myslicie? Z miejsca gdzie znajduje sie pasek napedu po odpaleniu slychac ciche piski . prosze o pomoc 🙂

    #190182
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    zdejmij pokrywe gdzie jest wariator i sprawdz na dodanym gazu jak zachowuje sie pasek ,slizga sie itp

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.
    #190206
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Slizganie paska bedzie widoczne? Jesli to nie to to co moglobybyc innego , wina na pewno jest w napedzie ale w ktorym miejscu. Dodam ze obroty osiagaja max 6 tys z a przed zerwaniem tego paska dochodzilo prawie do maxa.

    #190227
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Up

    #190260
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Zrób tak, jak powiedział kiper24 zdemontuj pokrywę. Dzięki temu przy dodanym gazie zobaczysz, czy pasek porusza się w całym zakresie po wariatorze. Moim zdaniem w przypadku uszkodzonego wariatora przy większych prędkościach czułbyś wyraźne bicie z napędu. Możliwe, że dodałeś zbyt lekkie rolki lub za długi pasek, co potwierdzałoby piszczenie.

    #190307
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Zauwazylem ze wariator jest dosc mocno wyrobiony od paska czy to moze byc wina utraty wysokich obrotow?

    #190311
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    W jaki sposób wyrobiony? Pasek jest gumowy a wariator metalowy, ciężko mi uwierzyć, że mógł tak łatwo wyrobić się od paska. No chyba, że skuter ma przejechane ze 20 – 30k km

    #190315
    Druid
    Uczestnik
    • Postów: 2 876

    Niestety to możliwe… Wystarczy założenie kevlarowego, wzmocnionego paska do zwykłego talerza… potrafią być bardzo słabe i potężnie się wtedy wyrabiają…

    #190325
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    No powaznie , zamiast gladkiego wariatora mam teraz z szczelinka , wariator do wymiany?

    #190326
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    No raczej.

    #190923
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    wariator zostal wymienony predkosc wzrosla o jakies 5km ale jechalem tylko 1-2km . obroty z 6 tys wpadly na 7 tys z dostepnych 12 , jakies pomysly ?

    #190945
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Na jaki wariator wymieniłeś i jakie rolki dałeś? Możliwe, że wariator ma inną wagę niż stary i potrzebuję innych rolek.

    #190957
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Wariator wm motor rolki 5.5 , no jest widocznie lepszy od starego bo mam tysiac obrotow wiecej :p ale dalej malo

    #191006
    azkaz
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Up

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.