Rozrząd

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #647422
    Józek
    Uczestnik
    • 15
    • 32Postów:

    Witam posiadam Zipp pro 50.
    Zmieniłem w nim cylinder na wikszy na 72cc i zmieniłem głowicę z zaworami lecz kupilem glowice bez walka zaworowego i ty dzwigni więc dalem z starej glowicy moze tak być???
    Jak ustawie na magnecie na znak “T” to zawory maja być luzne??? Bo u mnie raz sa a raz nie pomożecie???

    Dzięki za pomoc

    #647426
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • 391Postów:

    Magneto na znak T. Potem zębatkę wałka rozrządu ustawiamy w ten sposób , że dwa otworki ( albo kreski) muszą być równoległe do krawędzi głowicy a największy otwór na górze na środku. Potem ustawiamy luz zaworowy , składamy i jezdzimy 🙂

    #647430
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • 1 646Postów:

    To poziomy 139FMB – nie ma kresek. Ustawiasz magneto na kreskę z literą T, w tym momencie sprawdzasz zębatkę na wałku rozrządu – tam jest taka kropka i ona musi być z lewej strony i powinna się pokrywać z małym wycięciem w otworze w który wchodzi dekielek zasłaniający wałek rozrządu.
    To 4T czyli jak ustawisz T na magnecie, to wałek rozrządu może być obrócony o 180 stopni, gdyż kręci się 2x wolniej niż wał silnika – dlatego czasem masz luźne zawory, a czasem nie. Trzeba wtedy obrócić magneto o 1 obrót i znów ustawić T – wtedy będzie dobrze jak ta kropka na zębatce wałka rozrządu będzie z lewej strony – i wtedy regulujesz luz zaworowy. Aha, wałek rozrządu i koniki zaworowe są takie same w 50 jak i 72cm3. Tak więc jest wszystko ok.

    #647432
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • 391Postów:

    A fakt . Pomyłka 🙂 Zgadzam się z kolegą powyżej 🙂

    #648156
    Józek
    Uczestnik
    • 15
    • 32Postów:

    Dzięki zapomoc dopiero tu mi to ktos to dokladnie wytłumaczył

    Dzieki wielkie

    #648157
    Józek
    Uczestnik
    • 15
    • 32Postów:

    Witam posiada Zipp pro 50 4t.
    Problem polega na tym ze paliwo nie dochodzi do świecy sprawdzałem i do gaźnika dochodzi źle zawory ustawione.
    W gaźniku nie mam jednej kuleczki stalowej w otworze tuż obok sania moze nie być tej kulki bowstarym gazniku ja mam

    #648171
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    w jakims otworze w jakims gażniku nie masz jakiejś kuleczki…
    no super. No to jak w starym jest kuleczka a w innym nie to może powinna być.. nie wiem.

    i do gaźnika dochodzi źle zawory ustawione

    CO???

    Poza tym zakładasz chłopie temat a to jest część dalsza twojego poprzedniego tematu i informacja z tamtego są też istotne tutaj bo dają pogląd na całokształt. Scale te tematy – to może ktoś ci pomoże sensowniej

    #732922
    Sylwester Kozyra
    Uczestnik
    • 0
    • 3Postów:

    Witam serdecznie pisze z zapytaniem takim jak posiadam skuter 4t Barton F12 po wymianie wału i głowicy po ustawiwniu magneto na znak T oraz tłok w GMP i cechy na walku Rozrządu odpowiednio po ustawieniu luzu zaworowego podpiera mi zawór ssący.
    Zastanawiam się czemu tat też jest ktoś może mi pomuc?

    #732923
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    co znaczy że podpiera ci zawór ssący? nie domyka go?
    głowica była kompletna (z wałkiem) czy sama?

    #732928
    Sylwester Kozyra
    Uczestnik
    • 0
    • 3Postów:

    Hej nie domykać domyka tylko zapiera tłok przy otwieraniu a tak była kompletna glosica

    #732929
    Sylwester Kozyra
    Uczestnik
    • 0
    • 3Postów:

    Powiem tak co ustawie wal poprawnie i cechy na wałeczku rozrządy to przez chwilę jest dobrze ale po jakimś czasie zaś wraca problem i nie chce wogule zapalić mimo że wszystko już 2 raz wymieniłem nawet i stator

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button