Router City Line 50 – jaki pasek kupić ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Router Router City Line 50 – jaki pasek kupić ?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe michal98 michal98 5 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

Sebastian Mikołajewski
    Użytkownik

Witam. Ostatnio urwał mi się pasek, niestety wygląda jakby pies się nim bawił, jest w XXX kawałkach i nie da się nic z niego odczytać. Jestem zupełnie zielony, jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, czy ktoś mógłby mi doradzić jaki kupić? Najlepiej w Gdyni, żebym mógł kupić na miejscu jak najszybciej i dużo nie płacić i spokojnie jeździć (wiadomo, paski za 10 zł z allegro to zapewne jakaś parodia). Byłem w serwisie Junak w Gdyni Chylonii, przy TESCO i tam powiedzieli, że mają pasek za 70 zł (nie wiem jakiej firmy, nie pokazywał mi), powiedziałem, że trochę drogo i czy nie mają tańszych to powiedział, że mają za 40 zł ale nie gwarantują mi, że nawet do domu trafie z takim paskiem bo niby tandeta… No więc właśnie… Mają paski, za 40 zł w sprzedaży, z którymi nie da się jeździć? Trochę dziwne. Może po prostu chcieli na mnie zarobić, bo wiedzieli, że zielony jestem w tym temacie.
    Więc, jaki pasek kupić, jaki model, rozmiar itd, i do jakiej kwoty do skutera Router City Line 50 2011 rocznik.
    I jeszcze jedno pytanie; model silnika w moim skuterze to 139QMB ?
    Pozdrawiam.

Zdjęcie profilowe michal98
    michal98
    Użytkownik

Ja kupiłem na necie wzmocniony BAMDO za 47zł i jak porównam z starym wygląda na porządny a stary jak plastelina

Routery to dobre
    skutery, bo ciągną jak
    renifery. Mają w zanadrzu
    trzy konie i robią dziurę w
    betonie.

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B