Romet Retro da się tuningować?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #57535
    imacpmi
    Użytkownik
    • 2
    • 3Postów:

    W opcji seryjnej skuter był wolniejszy od kosiarki ogrodowej. Po odblokowaniu jechał 53 km/h i rozpędzał się do tej prędkości całymi wiekami. Wymieniłem zatem cylinder na 80 i gaźnik dedykowany do takiej pojemnosci naraku z większą dyszą, nastepnie wymieniłem cdi i wariator na naraku high speed racing no i jaki efekt? Po 500 km docierania teraz jeździ 58 – 60 km/h. Ja się chyba zastrzelę, da się ten sprzęt w ogóle tuningować? Co zrobić żeby dało się T4 dało się normalnie jeździć? Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić?

    #57536
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Ogółem blokady widywane w chinolach:
    -tuleja na wario (ale bys widział)
    -za mała dysza (zmieniłeś)
    -śrubka w gaźniku
    -blokada otwarcia przepustnicy
    -rurka w filtrze powietrza
    -moduł zapłonowy
    -i pewnie coś jeszcze ale zapomniałem 🙂

    Może masz w kiepskim stanie resztę napędu?Sprzęgło i dzwon?
    Przyśpiesza normalnie czy kiepsko?

    #57538
    imacpmi
    Użytkownik
    • 2
    • 3Postów:

    Sprzęgła i dzwonu i jeszcze nie ruszałem. Przyśpieszenie po tych wszystkich zabiegach można już uznać za zadowalające, ale tylko do 50 km/h, potem już koniec przyśpieszania i zaczyna się wypatrywanie jak tu pojechać, żeby było z górki.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button