Romet 767 2T - wariator i gaźnik.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #135853
    Mleko123
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Chcę zdjac blokadę z gaznika i wariatora. Na forum wyczytalem ze aby zdjac blokade na wariatorze trzeba zdjac dekiel i wyjac tuleje. Czy to tylko tyle? Czy trzeba jakis wentylator jeszcze wykrecac? Jakby cos zanim zabiore sie za blokady chce zebrac jak najwiecej informacji zeby czegos nie zepsuć 🙂

    Zamierzam jeszcze wymienic moduł na odblokowany. I tu mam jeszcze 1 pytanie. Czy musze jakis kabelek przecinac czy nie.

    #135950
    Mleko123
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Dobra w takim razie 2 pytanie. Zdejma mi blokady w serwisie? Jesli tak to za ile?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #135969
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    Lepiej sam zdejmij . to blokada w wariatoże to: Najpierw się ściąga pokrywę potem trzeba odkręcić wariator (trzeba mieć taki klucz do blokowania wariatora) i pod tym talerzem jest taka nakłada , tylko nie pomyl z tuleją i się ją wyciąga i potem składa. a na yotube są filmy jak odkręcić wariator…

    #135975
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Mleko123 napisał:

    Chcę zdjac blokadę z gaznika i wariatora. Na forum wyczytalem ze aby zdjac blokade na wariatorze trzeba zdjac dekiel i wyjac tuleje. Czy to tylko tyle? Czy trzeba jakis wentylator jeszcze wykrecac? Jakby cos zanim zabiore sie za blokady chce zebrac jak najwiecej informacji zeby czegos nie zepsuć 🙂
    Zamierzam jeszcze wymienic moduł na odblokowany. I tu mam jeszcze 1 pytanie. Czy musze jakis kabelek przecinac czy nie.

    Panie majster elektryku:
    1. Blokada wariatora (pierścionek na tulei dystansowej) należy zdjąć po przez odkręcenie pokrywy przekładni, i odkręcenie talerza wariatora kluczem pneumatycznym. Dam sobie głowę uciąć, że bez pneumatyka nie ruszysz tej śruby. Po zdjęciu przeciw talerza należy wyjąc pierścień. Uwaga: Może się okazać konieczność zdjęcia paska napędowego.

    2. Gaźnik może, ale nie musi mieć kilka blokad:
    a) Zablokowana manetka dodatkową śrubką – Należy ją wykręcić.
    b) „Złota śrubka” pod dekielkiem gaźnika – Należy ją wykręcić.
    c) Zbyt mała dysza główna – – Należy ją wykręcić, i zmienić na większą np. 80.

    3. „Różowy kabelek” jest to kabelek wychodzący z impulsatora na pokrywie przekładni, który idzie przez różne kostki do modułu sterującego. Należy przeciąć kabel, który wychodzi z pokrywy przekładni (impulsatora), który rejestruje prędkość dzwonu sprzęgła, lub jeżeli jest możliwość to odłączyć kabelek z jakiejś zawleczki/kostki, która na pewno się gdzieś znajdzie na drodze do modułu sterującego silnikiem.
    Pozdrawiam.

    #136031
    Mleko123
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Dzieki wielkie rozowego kabelka nie mam bo on jest w 4t. Ale co mam z wariatorem robic ? Zrobia mi to w serwisie?

    #136033
    kamil2055
    Użytkownik
    • Postów: 128

    Ja na zdjęciu blokad byłem w serwisie zapłaciłem 150zł ale pojechałem tylko po to by gwarancji nie stracić

    #136052
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    To 2T. Tuleja w wariatorze, blokowany moduł i ewentualnie zwężka w kanale wydechowym cylindra lub w wydechu. Nie sądze żeby było tam cos innego.

    #136342
    Mleko123
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Thx wszystkim ale wale to i jade do serwisu ^^ przy probie odkrecenia wiatraka czy czegos tam zlamalo sie skrzydelko xD

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button