Romet 747 2T-problem z uruchomieniem.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Romet 747 2T-problem z uruchomieniem.

Ten temat zawiera 31 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 32 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #620549
    Zdjęcie profilowe kosa121
    kosa121
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Witam mam w/w skuterka,mam problem z uruchomieniem go.Normalnie nie odpala.Jak podam trochę paliwa do gaźnika od strony filtra powietza to odpala, chwilę pracuje ładnie, po chwili obroty rosną i gaśnie. Paliwo podaję bezpośrednio przez filtr paliwa z baku,z pominięciem zaworka podciśnienia.Założymem nowy gaźnik i jest to samo.Co jeszcze trzeba by sprawdzić,bardzo prosze za pomoc.

    #620551
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 360

    sprawdź ssanie, ten zaworek podciśnieniowy, poziom paliwa w gaźniku, napowietrzanie zbiornika paliwa (dziurka w korku lub obok) stan dysz gaźnika, stan rurek podciśnienia.
    A jak nie pomoże to pomiar kompresji, zobacz stan zaworka membranowego.

    To się stało nagle czy kupiłes to w takim stanie i usiłujesz postawić na nogi? Bo tu okoliczności na ogoł mają znaczenie

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #620554
    Zdjęcie profilowe kosa121
    kosa121
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Stał całą zimę.Przewody,zawór podciśnienia ,filtr paliwa i gaźnik nowy.Jak sciągnę waż paliwa i go kręcę rozrusznikiem to paliwo nie leci.Jak pociągnę buzią to leci.Puściłem teraz bez tego zaworka podciśnienia odrazu bak-gaźnik.Też nic.Cały czas ma zdjęty filtr powietrza,bo tam podaję trochę paliwa strzykawką.

    #620575
    Zdjęcie profilowe JetForce05
    JetForce05
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Czesc. Mialem podobny problem i tak jak Wombat Ci podpowiedzial sprawdz zawor membranowy pod kruccem. Jesli ma jakis minimalny przeswit na listkach to do wymiany bo przez to mozesz nie miec odpowiedniego podcisnienia w gazniku.

    #620576
    Zdjęcie profilowe kosa121
    kosa121
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Gdzie on się znajduje?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #620634
    Zdjęcie profilowe kosa121
    kosa121
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Dziś go wykręciłem,ja go sprawdzić?

    #620637
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 360

    patrzysz pod światło, blaszki mają być szczelne, przylegać i nie być poszarpane

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #622002
    Zdjęcie profilowe kosa121
    kosa121
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Kupiłem nowy zawór membranowy i króciec gaźnika. Czy między cylinder a zawór i zawór króciec muszę coś posmarować(jakiś uszczelniacz) czy skręcam bez niczego?
    hosting

    #622004
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 360

    uszczelka tam powinna być

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #622008
    Zdjęcie profilowe kosa121
    kosa121
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Jest taka cienka i to wszystko? Można skręcać?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 32 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie