Romet 747 2T-problem z uruchomieniem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #620549
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Witam mam w/w skuterka,mam problem z uruchomieniem go.Normalnie nie odpala.Jak podam trochę paliwa do gaźnika od strony filtra powietza to odpala, chwilę pracuje ładnie, po chwili obroty rosną i gaśnie. Paliwo podaję bezpośrednio przez filtr paliwa z baku,z pominięciem zaworka podciśnienia.Założymem nowy gaźnik i jest to samo.Co jeszcze trzeba by sprawdzić,bardzo prosze za pomoc.

    #620551
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    sprawdź ssanie, ten zaworek podciśnieniowy, poziom paliwa w gaźniku, napowietrzanie zbiornika paliwa (dziurka w korku lub obok) stan dysz gaźnika, stan rurek podciśnienia.
    A jak nie pomoże to pomiar kompresji, zobacz stan zaworka membranowego.

    To się stało nagle czy kupiłes to w takim stanie i usiłujesz postawić na nogi? Bo tu okoliczności na ogoł mają znaczenie

    #620554
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Stał całą zimę.Przewody,zawór podciśnienia ,filtr paliwa i gaźnik nowy.Jak sciągnę waż paliwa i go kręcę rozrusznikiem to paliwo nie leci.Jak pociągnę buzią to leci.Puściłem teraz bez tego zaworka podciśnienia odrazu bak-gaźnik.Też nic.Cały czas ma zdjęty filtr powietrza,bo tam podaję trochę paliwa strzykawką.

    #620575
    JetForce05
    Uczestnik
    • 13
    • 55Postów:

    Czesc. Mialem podobny problem i tak jak Wombat Ci podpowiedzial sprawdz zawor membranowy pod kruccem. Jesli ma jakis minimalny przeswit na listkach to do wymiany bo przez to mozesz nie miec odpowiedniego podcisnienia w gazniku.

    #620576
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Gdzie on się znajduje?

    #620634
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Dziś go wykręciłem,ja go sprawdzić?

    #620637
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    patrzysz pod światło, blaszki mają być szczelne, przylegać i nie być poszarpane

    #622002
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Kupiłem nowy zawór membranowy i króciec gaźnika. Czy między cylinder a zawór i zawór króciec muszę coś posmarować(jakiś uszczelniacz) czy skręcam bez niczego?
    hosting

    #622004
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    uszczelka tam powinna być

    #622008
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Jest taka cienka i to wszystko? Można skręcać?

    #622010
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    jest dosyć gruba i się ją spłaszcza skręcając. generalnie kartery powinny być tak złożone że taka papierowa wystarcza

    #622044
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Czyli tę uszczelkę dodatkową umieszczam gdzie? Między silnikiem a zaworem membranowym, czy miedzy zaworem a króccem?

    #622045
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    uszczelkę pod zawór miedzy zaworem a blokiem a uszczelkę pod króciec miedzy króćcem a zaworem.
    to ma być szczelne

    #622046
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Ok dziękuję.

    #622121
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Wymieniłem ten zawór membranowy i dalej to samo.Zauważyłem , że ten zawór można włożyć w dwie strony. Kierunek ma znaczenie?

    #622128
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    nie

    #622135
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Podsumowując wymieniłem kranik i filtr paliwa, wszystkie wężyki, gaźnik,zawór membranowy,świecę(iskra jest na 100%). Co dalej? Czy muszę kupić cylinder z tłokiem komplet, czy sam tłok i pierścienie?

    #622136
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Odpala tylko na kilkanaście sekund tylko po podaniu paliwa strzykawką od strony filtra powietrza bezpośrednio do gaźnika i po chwili obroty rosną i gaśnie.

    #622141
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    ale problem jest bardziej taki że paliwo nie jest podawane do gaźnika czy w tym że z gaźnika nie może być zassane?
    pomiar kompresji manometrem był?

    #622153
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Nie było, nie mam jak tego zrobić.

    #622358
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Mam pytanie, czy po zdjęciu głowicy i cylindra coś zobaczę, czy nic mi to nie da i trzeba od razu kupić nowy cylinder, tłok, itp… . Na co się kładzie uszczelkę pod cylidrem( kiedyś był taki płyn hermetik).

    #622359
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    uszczelki powinny być w komplecie z cylindrem albo trzeba je dokupić.

    #622360
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Ja wiem, że są, ale na co je położyć(płyn jaki-uszczelniacz?)

    #622361
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    na czysty blok

    #622362
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Ok dzięki.

    #622596
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Na nowym tłoku jest strzała. Strzałką do wydechu trzeba założyć?

    #622598
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    yhy

    #625836
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Wymieniłem cylinder, tłok ,pierścienie.Dalej kicha. Bez gazu lekko załapuje, z rury dymi, jak dodam gaz to nic się nie odzywa.Iskra jest.Czy jeszcze ten motor uratuje?

    #625875
    kosa121
    Uczestnik
    • 5
    • 33Postów:

    Czy w tych silnikach ustustawia sie zapłon?

    #625876
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    nie znam sie na dwu suwach ale strzelam, że coś jest z gaźnikiem na 99,6%, jeżeli zapłon się w nich ustawia to też do sprawdzenia

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button