Romet 727 Premium 10 wymiana oleju

Witam serdecznie,

Jestem tu nowy i jeśli jest taki sam temat to nie krzyczcie na mnie :P na swoje usprawiedliwienie powiem że szukałem ale nie znalazłem takiego :)

Moja prośba do was jeśli wiecie poratujcie laika i powiedzcie mi jaki jest najlepszy olej do Rometa 727 Premium 10 otóż mam go już dwa mc rocznik 2011 ładnie działa nie mam zarzutów ale nie chciał bym go zajechać kupiłem ostatnio olej do niego ale raczej nie jest to to co by chciał strasznie dymi jak odpalam po całym dniu nie jeżdżenia olej to Castrol 2T i jedyne co ma napisane na tyle nie wiem czy to jego właściwość czy standard ochrony ale jest to JASO FB czerwony taki raczej najzwyklejszy jaki był aczkolwiek kupiłem go ze względu na polecenie mi go na stacji ale obawiam się raczej że nie było to z dobrego serca i o troskę o mój skuter a raczej o pozbycie się towaru a że jestem początkujący i kończył mi się olej to wziąłem :/ dlatego proszę was bardzo podpowiedzcie mi czy mogę na min jeździć czy kupować nowy i jaki był by dla niego najlepszy dziękuje z góry

Pozdrawiam

Richard Safer

Moim zdaniem ten olej w zupełności wystarczy do twojego skutera. Swoją drogą czasem śmieszy mnie jak słyszę że ludzie do skutera kupują olej po 50 zł za litr, który w niczym się nie różni od tego za 15zł.

tak, niczym. A ten za 15 zł z kolei nie różni się od Kujawskiego z lidla.. masz jeszcze jakieś rewelacje?

Właśnie to miałem napisać. Laczek jak by nie było różnicy to by kaczka dupa wodę Piła:)

Lepkość w różnych zakresach temperatur, zdolność do utrzymania filmu olejowego, różne dodatki płucząco/uszlachetniające i wpływ tego wszystkiego na tempo i sposób spalania, jakość mieszania sie z paliwem i czas zanim zacznie się to rozwarstwiać, "bezdymności" i tendencji do tworzenia nagaru.. itd.