Remont silnika peugeot 50

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery Peugeot Remont silnika peugeot 50

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 8 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #676538 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Luk987
    Luk987
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam
    Chce zrobić remont kapitalny silnika w moim elystar 50 bo w zeszłym roku zaóważyłem że delikatnie osłabł zwłaszcza na ciepłym silniku A w tym roku nie mogę bo w ogóle odpalić (małe podciśnienie nie otwiera zawór paliwa)
    Mam kilka pytań i będę bardzo wdzięczny za pomoc
    -jakiej firmy kupić zestaw tłok cylinder?
    – czy warto kupić cylinder o większej pojemności?
    – czy wymienić wał czy tylko uszczelniacze ?
    – czy jeszcze coś wymienić przy okazji wyciagnietego silnika?
    Narazie założyłem normalny kranik zamiast tego podcisnieniowego i motor pali.Dlatego mam czas i chciałbym skompletować wszystkie części i zrobić remont w wekend.

    Luk
    #676563 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 711

    Jeżeli 2T to zwiększenie pojemności da rezultat. Wał wymień wtedy jeżeli korbowód ma duże luzy, jeżeli nie ma dużych luzów to wymiana łożysk wału oraz uszczelniaczy. Jeżeli się uprzesz na cylinder to airsal sport da radę a cena nie jest zaporowa. Łożyska KOYO japońskie lub SKF ale tylko PL, nie bierz Włoskich bo to lipa. Uszczelniacze wszystko jedno jakie byle miały metalowy pierścien (sprężynkę) w środku. Co do 4T zwiększenie pojemności daje mizerne efekty. A reszta to analogicznie jak w 2T co do firmy cylindra do 4T to bierz również airsala, mają dobre cylindry, dobrze wykonane. No i jeżeli to 2T to wymiana zaworu membranowego powinna rozwiązać problem podciśnienia.

    Nie pomagam na priv 😉
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #676566 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 525

    seryjny cylinder peugeota w tym sprzęcie bije jakością i trwałością takiego airsala na głowe. a osiągi bardzo zblizone. to jeszcze silniki „starej szkoły”.
    Więc najlepiej by było zmienić cylinder na oryginalny. A jak nie to sugeruje jakieś żeliwo z wyższej półki

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
Odpowiedz do: Remont silnika peugeot 50
Informacje o Tobie: