Regulacja, poprawa mocy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Regulacja, poprawa mocy

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 11 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #642845
    Zdjęcie profilowe Rajza
    Rajza
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam nabyłem niedawno swój 1 skuter jest to mianowicie Longjin jedyne co pozostało w nim oryginalne to napęd oraz gaźnik reszta na podzespolach stage6 roxa pollini, jak na początku wspomniałem jest to mój 1 skuter więc kiedy jestem obeznany w temacie ale szybko łapie i już trochę czytałem na internecie. Przejdę do rzeczy, kolega powiedział że trzeba go wyregulowac a więc co mam dokładnie zrobić, dodam że skuter ma super przyspieszenie lecz nagle po starcie go jakby dlawi i spada moc wydaje mi się że ma zła mieszankę ale nie wiem nie znam się proszę o jakieś rady speców a i skuter jak postoi tydzień to potem ma trudności z odpaleniem chyba go zalewa czy coś bo jak już odpali to sam rusza bez kręcenia maneta ale po chwili obroty spadają i wraca do normy jak coś to starter nożny tylko działa, proszę o rady co jest nie tak

    Po co chodzić można latać
    #642847
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 913

    Tak z tym że jedyne co zostało oryginalne to napęd to bym sie tak nie rozpędzał. Takie etykietki jak Pollini i S6 sa fajne ale też nie gwarantują zajebiaszczości sprzetu – o czym się już sam przekonałeś.
    „Kolega powiedział”.. co wiedział.
    Chcesz rady to dokładnie opisz co masz tam S6 co masz tam Pollini, jaki cylinder, jaki gaźnik (średnica, dysze), jaki wydech, w jakim to jest stanie, jaki ma przebieg, jaką kompresje, jaki wariator jakie rolki.
    Czy właściciel kupował części nowe czy spady po OLX z fajnymi nazwami, potem je naprawiał po taniości? A jak już doszedł do wniosku że nie ogarnie to sprzedał. A co o nim mówił jak sprzedawał?
    Napisz dlaczego nie ma rozrusznika..itd
    Bo to troche wygląda jak zakup zajeżdżonego sprzetu po wiejskim tunerze – i tu regulacja może nie pomóc. Może to tylko kwestia gaźnika i rolek a może to po prostu szrot. Ile dałeś za to cudo na „tunerskich cześciach” i który to jest rocznik?
    Przeczytaj tu na portalu czy na forum np mielocha poradniki o regulacji gaźnika i napędu i „zacznij ogarniać”. Tylko ja bym zaczał od elementarnej oceny stanu silnika.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie