Quad Aeon Cobra 150cc GY6

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Quad Aeon Cobra 150cc GY6

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wilczur Wilczur 3 dni, 18 godzin temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #697158 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wilczur
    Wilczur
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam tak jak w temacie mam Quada Aeon Cobra niestety kupiłem bo w złym stanie zaczynając od silnika po ramę i elektrykę na samym początku musiałem wymienić cylinder więc zabrałem stary i poszedłem do sklepu intercars (mając złe dane co do pojemności miało być 180 oryginalnie był ale poprzedni właściciel wymienił na 110 tańszy)po oględzinach i numerze seryjnym stwierdzili że będzie pasował cylinder 150cc kupiłem i zacząłem montaż niestety okazało się ze był problem z ustawieniem rozrządu na znaki nie bardzo chciał współpracować metodą prób i błędów odpalił i pracował bardo dobrze do czasu pracował coraz słabiej i słabiej aż przestał współpracować rozebrałem go ponownie i okazało się że luz zaworowy jest ogromy (co mi trochę zajęło z powodu braku doświadczenia) ale ustawiłem po czym musiałem ustawić rozrząd (tym razem palił na znaki) palił ale było takie strzelanie przy rozruchu domyślałem się że zawory zostały uszkodzone po jakimś czasie dosyć szybko pojawił się problem że zawory się blokowały (były już uszkodzone) kupiłem nową głowicę z zaworami (wiem że trzeba lekko dotrzeć zawory do gniazd) i założyłem na chwilę jeszcze na starej uszczelce żeby nie niszczyć nowej i tu pojawił się inny problem ciśnienie w komorze spalania jest prawdopodobnie zbyt duże (nie mam odpowiedniego przyrządu żeby sprawdzić) z wkręconą świecą rozrusznik nie może przełamać poluzowanie napinacza łańcuszka rozpadu nic nie pomaga bez świecy kręci jak szalony (nie blokuje się o świecę opór jest podczas sprężania przynajmniej tak sądzę) proszę o pomoc nie jestem zbyt doświadczony ale chciał bym się nauczyć dbać i naprawiać swój sprzęt za wszelkie opinie z góry dziękuję

    #697178 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 264

    Moja opinia jest taka, żebyś oddał to do ogarniętego serwisu. Nie umiesz ustawić układu rozrządu? Składasz go metodą prób i błędów? Co z dziurą w tłoku? Ustawiłeś luz zaworowy, a potem ustawiasz rozrząd? Jak i po co? Luzujesz napinacz łańcucha rozrządu? Świetnie.

    Nie masz ani podstawowej wiedzy, ani podstawowego wyposażenia. Jeśli nie chcesz narobić sobie jeszcze większych wydatków to oddaj to do naprawy komuś co się na tym zna.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #697184 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 711

    Jeżeli sprężanie jest zbyt duże to dobiera się tłok nie wypukły a wklęsły a najlepiej kupuje się cały zestaw. Jeżeli nie da się ustawić rozrządu oznacza to, że jednak ten cylinder nie pasuje. Znajdź w necie serwisówkę i kup taki cylinder jaki powinien być. Jeżeli tłok uderzył o zawory to może być konieczna wymiana wału lub centrowanie, do sprawdzenia łożysko korbowodu.

    Nie pomagam na priv 😉
    #697203 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wilczur
    Wilczur
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Kupiłem cały zestaw w sklepie tłok pierścienie cylinder tak wszystko pasuje na starych zaworach był problem teraz ustawiony jest na znaki tak jak powinno być na tym cylindrze uważam staram się nie zepsuć ciśnienie jest duże kopniakiem idzie części nie są drogie dlatego próbuje samemu popsuję to trudno ale zawsze czegoś się nauczę

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: Quad Aeon Cobra 150cc GY6
Informacje o Tobie: