Quad 50 2t, silnik od skutera

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Quad 50 2t, silnik od skutera

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #664489
    Zdjęcie profilowe Monika11
    Monika11
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Nowy cylinder założony, odpala ale podczas jazdy gaśnie i kopka jest nie do ruszenia, zatrzymuje się u góry i nie można jej kopnac. I jeszcze dochodzą do tego takie dziwne głosy, jakieś zgrzytanie. No i dusi się i gaśnie

    Monika
    #664491
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 351

    zatarty?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #664493
    Zdjęcie profilowe Monika11
    Monika11
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Nie no wszystko jest nowe, wymieniony cylinder, tłok pierścienie, głowica

    Monika
    #664496
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 351

    no, nowe.
    zatarty i źle złożony?
    czy kopniak chodzi normalnie na zimnym i dopiero jak sie zgrzeje i zgaśnie to wtedy jest nie do ruszenia? bo jeżeli tak jest to cytuje sam siebie „zatarty”.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #664499
    Zdjęcie profilowe Monika11
    Monika11
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Kopniak blokował się jak chwilę pojezdzil. Ale teraz jezdzone było jakieś 15 nawet nie minut i się dusil i zgasł. Czyli możliwe jest co, że cylinder jest źle złożony?

    Monika
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #664500
    Zdjęcie profilowe Monika11
    Monika11
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Ale jeśli cylinder byłby źle złożony, to wydaje mi się, że w ogole by nie zapalił? Czy się mylę?

    Monika
    #664501
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 351

    jeździłaś 15 nawet nie minut? czyli jeździłaś 15 czego? sekund? kilometrów? ziemniaków?

    oprócz tego mylisz sie.
    Tłok ci puchnie i staje dęba w cylindrze – wtedy gaśnie. Ostygnie, kurczy sie i znowu sie porusza. Jeżeli stanie tłok to staje i wał i wtedy go nie ruszysz kopniakiem.
    pomiar kompresji dużo powie ale z opisu wynika że jest zatarty + z gównianych elementów/zła regulacja..itd taka klasyka.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie