Przewoz roweru skuterem

Witam, jestem nowy w temacie skuterow, jak i motorowerow.
Z momentem kupna skutera pojawilo sie pytanie.
Czy mozna nim przewozic rower? Jezdze na rowerze BMX wiec jest nieco mniejszy od zwyklych rowerow gorskich. O wiele lepiej bylo by przewozic rower w ten sposob, niz siedziec upchany w komunikacji miejskiej. Tylko czy jest to zgodne z prawem?

Oszalałeś? to jest skuter na samochód.
Robiąc takie coś zagrażasz sobie i ludziom w twoim otoczeniu.
Jak dobrze mi się wydaje to jest to niezgodne z prawem.

A jak chcesz go przymocować i do czego ?

Też mnie to ciekawi. Jeśli przyszło Ci do głowy że dasz radę utrzymać w lewej ręce rower na kierownicę a w drugiej trzymać manetkę i tak jechać to odrazu Ci mówię że nie jest to dobry pomysł. Wystarczy jedna większa dziura i szorujesz po asfalcie a obok Ciebie lub na Tobie twój skuter lub rower. No chyba że chcesz go gdzieś przymocować tylko pytanie gdzie ?

Jedyna opcja to zdjąć koła, przymocować je do bagażnika a rama na plechy.

Pytalem ostatnio egzaminatora na placu manewrowym, powiedzial ze nie ma tego ujetego w prawie (czyli na upartego mozna) ale wole sie upewnic. myslalem nad mocowaniem i nie chodzi tu o trzymanie go w rece bo po pierwsze bylo by to bez sensu po drugie, racja, bylo by to niebezpieczne. rower przymocowal bym prostopadle do skuteru z tylu. dodam, ze na pewno by to wypalilo, tym bardziej ze rower sie trzyma (sprawdzalem), nie zaslania ani tablic rejestracyjnych ani kierunkowskazow. jednym slowem nie zaslania nic co jest potrzebne. pytanie tylko czy tak mozna. :)

madi, ale czy to zgodne z prawem? na pewno jest to mozliwe bo wziac na plecy rame wazaca ledwo 5 kg to nie problem ;>

zrób sobie uchwyt na przednie koło po lewej stronie a tylne niech sobie jedzie po drodze, coś ala'przyczepa.
Zachowasz wtedy szerokość pojazd, zaczepienie przez naczepę czy autobus skończy się tragicznie jak go dasz po szerokości.