Przekaźnik Kingway koyot

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Przekaźnik Kingway koyot

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 8 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #657243
    Zdjęcie profilowe MotoMen
    MotoMen
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Witam, remontuje Kingway koyot-a i muszę kupić taką kostkę ponieważ urwał się tam kabel. Nie wiem tylko jak to się nazywa. Na schemacie nazywa się to – Headlight resistance
    – automatic by-pass
    starter resistance

    • Ten temat został zmodyfikowany8 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe MotoMen MotoMen.
    • Ten temat został zmodyfikowany8 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe MotoMen MotoMen.
    #657247
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 682

    to w końcu jak sie nazywa bo 3 rzeczy wymieniłes.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #657248
    Zdjęcie profilowe MotoMen
    MotoMen
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Po myslnikach wymieniłem dwie nazwy i te dwie rzeczy mnie interesują

    #657250
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 682

    Niestety to zależy od samego schematu i jego przeznaczenia (rodzaju schematu)
    Pierwzsze to rezystor/opornik światłeł (lampy przedniej) ale powinno być resistor a nie resistance co by raczej oznaczało opór elektryczny obwodu lamp na schemacie punktów pomiarowych
    drugie to
    automatyczny układ „oobchodzący/przepuszczający coś” – CO? – to w zalezności od miejsca którym jest.
    Jak masz drzwi obrotowe co się zacieły a obok masz otwarte takie zwykłe na klamke i ludzie łażą tamtendy to te zwykłe to jest własnie bypass tych obrotowych.
    Dla mnie bez zobaczenia schematu oraz tego jak te urządzenia działaja lub przynajmniej są zabudowane na motocyklu to sie sensownie wiecej mało da napisać.

    Np w prostych instalacjach skuterów 50cm gdzie przednie światło jest zasilane ze specjalnych cewek (świeci tylko jak działa silnik) to jest warunek że te cewki nie moga pracować bez obciażenia. Wiec jezeli w takim modelu można wyłaczyć całkiem światła na odpalonym silniku to wtedy prąd zamiast na lampe jest przekierowany na rezystor i on go zamienia w ciepło a nie w światło – ale zostaje cały czas zachowane obciążenie układu (albo żarówkami albo rezystorem).
    Nic nie stoi na przeszkodzie żeby takie przełaczenie na rezystor realizować „automatycznie” własnie takim układem „by-pass” co wykrywa że odłączono żarówki i kieruje prąd na rezystor. Może tak byc u ciebie ale nie musi. Nie widziałem i nie wiem.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie