Przegląd – co i jak?
- This topic has 3 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 10 years, 2 months temu by
PFKforever.
- AutorWpisy
- 14 lipca 2013 dnia 12:31 #135463
Zbliża się przegląd , więc chciałem się Was spytać , jak to wygląda , tzn…
– Czy lepiej robić samemu – z tym , że ja nie za bardzo się znam , ale za to , ten serwis , który robi mi przeglądy , jest dość chwalony
– Czy mówić o tym , że po kilku minutach jazdy , skuter zaczyna się dusić , traci moc i w końcu gaśnie? Np. na skrzyżowaniu? Kolega mówił , że to normalne i , że na dotarciu się po prostu bardziej przegrzewa i trzeba robić dłuższe przerwy (mi się dzieję tak przy 10-20 minutach jazdy)
– Czy zdejmą mi blokady , wiem , że to zależy od serwisu , ale czy w ogóle jest taka szansa i jeśli tak , to czy stracę gwarancję?
– Przegląd robią na miejscu , tak? Tego samego dnia skuter jest gotowy? I czy będzie to robione przy mnie , czy nie?
– Olej będę mógł wybrać , czy oni nalewają zawsze taki jaki chcą?
14 lipca 2013 dnia 12:46 #135465Na wszystkie Twoje pytania można odpowiedzieć w zależności od serwisu.
Jednak jeśli skuter dusi się i gaśnie to lepiej o tym powiedzieć żeby sprawdzili czemu tak się dzieje, nawet na dotarciu skuter nie powinien mieć problemów z jazdą, gaśnięcie po zatrzymaniu może się zdarzać.
14 lipca 2013 dnia 13:06 #135466Moim zdaniem:
-bez przeglądów w serwisie stracisz gwarancję, więc chyba warto;
-problemy z jazdą powoduje raczej gaźnik, więc powinni wyregulować;
-mnie chyba przez przypadek zdjęli blokadę z gaźnika i normalnie mam gwarancję;
-tak, na miejscu i w ten sam dzień, ale raczej nie możesz wejść i oglądać jak go robią;
-olej leją jaki chcą, ja nie narzekam.14 lipca 2013 dnia 13:23 #135468Dzięki , temat do zamknięcia 🙂
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.