Witojcie. Skuter dotarłem i stwierdziłem ,że przyszedł czas żeby go odblokować tylko boje się, że jak go odblokuje to coś pieprznie po zimie np. bo strace gwarancje. z drugiej strony tak w kit mi sie podoba jazda 45 v max. Jeszcze jedna sprawa, czy moglby mi ktos powiedziec jak nazywa sie ten specjalny klucz do odkrecania wariatora aby ta tulejke zdjac? Pozdrawiam i licze wasze rady :)
Pneumatyczny . Dostepny na kazdej wulkanizacji .
SKuter jak cos Inca Sprint i tak myslalem czy lepiej wziasc http://allegro.pl/item1164970808_zestaw_tuningowy_racing_chinskie_4t_tuning_skuter.html bo nie wiem moze pociagnie z tym wiecej na odblokowaniu ale z drugiej strony szkoda kasy mi bo nowy skuter a o zlotowki dzisiaj slabo a modul oryginalny z przesylka 120 zl chyba ze roznica w mocy jakas duza bedzie to inna sprawwa mozna pomyslec. a i nie chodzi mi o pneumatyka tylko o co innego. a myslisz ze na wulkanizacji to by zrobili?
Witam. Też mam taki skuter i odblokowałem go w serwisie. Koszt 150 pln wynienili mi moduł, zdjeli blokade na wariatorze i dostałem nowe rolki (4g). Gwarancji nie straciłem. Inca jedzie teraz około 60 na prostej i jak na razie mi wystarczy. Z tym zestawem to rozpędzisz się do okolo 90 i może to być niebezpieczne, bo hamulce w Sprincie to horror.Pozdrawiam.
4g? to nie za mało?
Po odblokowaniu powinien robić chociaż te licznikowe 75km/h- to jest 2T.
qaz Sprint jest 4t, street 2t
Przepraszam- rzeczywiście- mój błąd.