Prośba o porównanie dwóch skuterów
- This topic has 41 odpowiedzi, 12 głosów, and was last updated 11 years, 1 month temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
11 kwietnia 2012 dnia 10:22 #55277
Witam,
Zwracam się do Was z ogromną prośbą o trzeźwe spojrzenie na dwa skuterki i doradztwo w tym zakresie. Jestem totalnie zielony w temacie tych maszyn jednak chciałem zakupić coś nie drogiego a jak najbardziej niezawodnego co by łaskawie dowiozło moje 4 litery do pracy /dystans: 18km w jedną stronę/
Otóż zainteresowały mnie dwa modele:
– Toros F16, znaleziony w carrefour za 1699zł
– Toros el Diablo, znaleziony w real-u za 1599złJeżeli ktoś miał z nimi do czynienia to z góry dziękuję za fachową poradę. Sprawy na których mi najbardzirej zalezy to: spalanie oraz niezawodność.
O modelu f16 już troszkę poczytałem w innym temacie i wiem, że uzyrtkownicy sobie chwalą ze względu na ponoć dobry silnik.
O drugim modelu w internecie mało konkretnych opinii.11 kwietnia 2012 dnia 10:52 #55278szczerze mówiąc to jedno i to samo… Silnik identyczny, jakość wykonania podobna, różnica polega na innym wyglądzie.
11 kwietnia 2012 dnia 10:54 #55279a jak wygląda spalanie ?? Bo z wpisów w internecie na różnych stronkach doszedłem do takich źródeł:
– f16: 2-2.5 L/100
– diablo: 2.5-3.5L /100 gdzie sam producent podaje spalanie rzędu 2.0L a wiadomo jak producenci to podają :/ Boję się że mi zaraz podejdzie pod spalanie jakie miałem w cinquecento 🙂A nie ukrywam, że litr różnicy to sporo.
Może dodam że mam 187cm wzrotu i ważę 80kg
11 kwietnia 2012 dnia 11:03 #55280silnik jest identyczny więc i spalanie będzie identyczne. Masa jest także identyczna. A spalanie też zależy od użytkownika, jak się będzie cisnęło non stop z odkręconą manetką to i 2,5l spali a jak się będzie jeździło „eko drivingiem” to można zejść poniżej 2l.
11 kwietnia 2012 dnia 11:24 #55281a czy poleciłbyś te skutery czy szukać czegoś innego w tym przedziale cenowym ??