Problemy z regulacja

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #676260 Reply
    Piotr Mitro
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Witam! Zrobilem swapa w swojej longji 3l 4t z 50 na 72. Nie ma problemu z odpalaniem i jazda ale gdy chce wyregulowac gaznik bo swieca jest czarna to sie nie da. Nie wzrastaja obroty jak krece srubka od paliwa a swieca albo czarna albo biala. Po kazdej malej zmianie robie ponad 5km. Moze ma ktos pomysl co moze byc przyczyna?

    #676264 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    Ustaw tak aby świeca była czarna i przełóż zapinkę iglicy o 1 ząbek do góry.

    #676281 Reply
    Piotr Mitro
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Pohawil sie maly problem. Moja iglica nie ma mozliwosci regulowania… ma tylko jeden zabek… wiec co moge jeszcze zrobic w tej sytuacji ?

    #676282 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 491Postów:

    zmienić gaźnik. albo iglice w tym co masz

    #676283 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    https://gmoto.pl/iglica-gaznika-qmb-139,2714.html?gclid=CjwKCAiAjrXxBRAPEiwAiM3DQrN5BB5BjLIhWwCEYVj–Ez-2Oby7mGMVFQ2NbKRIZ0gNNBWAmBY2xoCDUQQAvD_BwE proszę tu masz iglicę chyba że masz inny silnik niż qmb139 to napisz jaki. Reguluje się nie tylko śrubką składu mieszanki, ale również iglicą. Ja robie to w taki sposób, że najpierw reguluję gaźnik śrubką mieszanki tak aby nie gasł potem przejażdżka, sprawdzam kolor świecy, jeżeli jest czarna to iglica w dół jeżeli siwa iglica do góry. Potem dokładna regulacja śrubką składu mieszanki tak aby nie było muła przy gwałtownym dodaniu gazu, żeby wkręcał się na wysokie obroty i żeby szybko schodził z wysokich obrotów. Jeżdże tak kilka lat i nie ma objawów przegrzania cylindra ani innych objawów złej regulacji. !!!!Ważne!!!! Pilnuj aby iglica, którą kupisz miała taki sam kształt jak ta co posiadasz teraz, jeżeli zmienisz kształt to zmienisz charakterystykę pracy silnika

    #676288 Reply
    Piotr Mitro
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Super dziekuje za odpowiedz. Postaram sie poszukac czegos u mnie bo chwilowo mieszkam na cieplych wyspach pacyfiku a ludzie sa tutaj 30 lat przed europa i nie wszystko mozna dostac… a koszt przesylki to koszt okolo 300 zl to mi sie nie oplaca. Nie sprawdzalem dyszy jaka mam ale moze jesli wstawie wieksza to bedzie mi latwiej wyregulowac ?
    https://zapodaj.net/1c3cb2e6c50d9.jpg.html

    #676295 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    Jak Wstawisz większą to paliwa będzie jeszcze więcej i będzie jeszcze gorzej. Nie szukaj dookoła tylko zajmij się iglicą bo to zasadniczo najważniejszy element regulacyjny gaźnika…. Podaliśmy Ci rozwiązanie na tacy a Ty nadal szukasz dziury w całym. 🙂

    #676535 Reply
    Piotr Mitro
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Zrobilem tam jak mowiliscie i swieca ma brazowy kolor ale na takim ustawieniu jedzie 65km/h. Jak odkrece troche bardziej srubke mieszanki to swieca robi czarna ale ma za to wiecej mocy.

    #676537 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    Świeca ma być brązowa. Chcesz więcej mocy wstaw lżejsze rolki. Zważ te rolki co masz i wstaw o 1g lżejsze i twarde sprężynki sprzęgła. Moduł masz odblokowany ?

    #676540 Reply
    Piotr Mitro
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Rolki jutro zmienie a modul mam odblokowaby Mam tez nowe sprzeglo ale nie moge go odkrecic. może kupie tu jakas blokade do sprzegla to wymienie. Dziekuje za odp

    #676573 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    Zwykły ściągacz do filtrów oleju w samochodzie daje radę ale tylko łańcuchowy i o odpowiedniej średnicy 🙂 Rolki i sprężynki dadzą Ci to, że start będzie przeniesiony na wyższe obroty i silnik będzie te wyższe obroty kręcił dzięki rolkom co pozwoli wykorzystać moment obrotowy silnika.

    #676578 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 491Postów:

    chopie, masz tyle patentów na yoputube na zablokowanie i odkręcenie sprzęgła w skuterze – blokadą dedykowaną, blokadą z kombinerek, samoróbkami z płaskownika i dwu śrub, kluczem do filtrów, kluczem udarowym…
    i to wszystko w formie obrazkowej i nie trzeba nawet umieć czytać za bardzo.

    #676583 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    „Nie trzeba umieć czytać” Wombacie padłem z krzesła i wstać nie mogę 😀 😀 😀 😀

    #676707 Reply
    Piotr Mitro
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Zmienilem rolki na mniejsze i jest poprawa. Zmienilem tez sprzeglo na nowe ale musialem zostawic stara centralke i sprezynki bo bylo zbyt twardo. Teraz Mam problem z zaworami bo ostatnio jak je regulowalem to za mocno dokrecilem i zerwalem troche gwintu. Odwrocilem ta srubke regulacji i jakis jezdzil do dzisiaj. Powiedzcie mi czy musi byc oryginalna srubka czy moze byc jakis zamiennik tej samej wielkosci ale bez specjalnego zakonczenia do zaworow ?

    https://www.google.com/search?q=sruba+zaworow&oq=sruba+zaworow&aqs=chrome..69i57j35i39j0l2.3476j0j7&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=CMZUe2BnHGshsM:

    To w niej zerwalem kwint ale nawet jak ja obrocilem to nie trzyma i sie odkreca

    #676708 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 491Postów:

    nie kombinuj, śrubka do zaworów 2 zl kosztuje. wsadzisz inną, za miekka i sie uklepie błyskawicznie

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problemy z regulacja
Twoje informacje:




Back to top button