Problemy z blokadami w Inca Street

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #27214
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Witam. Ostatnio wziąłem się za zdejmowanie blokad w moim skuterze. Po zdjęciu z wariatora leciał +20km/h. Wiem ze jest też na module, ale narazie nie będę go poruszał. A co jeśli chodzi o zawirowywacz .
    Czy to jest to? http://img851.imageshack.us/i/zawirowywacz.jpg/
    Wiem ze rurkę do tłumika (2) trzeba uciąć lub zatkać, do filtra(1) wyrzucić a dziurę zatkać , a co z wężykiem który idzie do gaźnika(3)??
    Proszę o jakieś instrukcje bo w necie mało jest na ten temat.

    A pozatym chciałem się jeszcze was zapytać czy ta rurka w pokrywie filtra to blokada? http://img864.imageshack.us/i/pokrywafiltra.jpg/ Czy wyrzucenie jej coś da? Bo spotkałem się z różnymi wypowiedziami.
    Z góry dziekuję.

    #27216
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    To nie jest zawirowacz spalin, tylko system SAS, dopalania spalin w wydechu, celem zmniejszenia wydzielania szkodliwych substancji do środowiska. Zawirowacz, to krótka rurka zaślepiona na końcu.
    Tej gumowej rurki z obudowy filtra nie wyjmuj, jeśli nie zmienisz dyszy na większą.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #27218
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Znajomy miał ten system SAS (ale bez tego wężyka do gaźnika) i wywalił go .Mówił że skuter jest żywszy i ma lepsze odejście. Wiec już nie wiem

    #27221
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Odłącz na próbę i przekonaj się 😉

    #27222
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Ok. Ale nadal nie wiem co miałbym zrobić z tą rurką która idzie do gaźnika

    #27226
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jak co zrobić? zaślepić ją 😉

    #27362
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    OK. Miałeś rację- zwracam honor 😳 nie czułem dużej różnicy po odłączeniu( choć może trzeba było jeszcze podregulować gaźnik , ale mi się nie chciało 🙂 ) . A wie ktoś może czy duża różnica jest po zmianie modułu na odblokowany w Streetce ?

    #27372
    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    z tego co pisał Wodzu w streetce blokada jest tylko na wariatorze ,taką dostał oficjalną odpowiedz z Inter Cars

    #27388
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    to w takim razie co mam zrobić aby wycisnąć z niego trochę więcej? – bo aktualny v-max to 65km/h 😐

    #27390
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    zmienic wario i rolki ale czy to coś da to indywidualna sprawa każdej sztuki. mój vmax tez był w tej granicy ale teraz czuje już wytarcie rolek i paska a mam blisko 9tys km bez wymiany

    #27391
    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    rafal72325 ,możesz zmienić cylinder na większy dyszę pewnie możliwości jest sporo ale po co ,to skuter nie ścigacz 65km/h starczy moim zdaniem ,pamiętaj że powyżej 45 km/h potrzebne jest prawo jazdy a policja czasem wozi „rolki” 😀

    #27392
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    i jazda powyżej 50 km/h jest nieekonomiczna 🙂 u mnie: 40-50 km/h – 2,5l/100 km ~75 km/h (v-max) – 3,5-4,0 l/100km…

    Możesz zmienić: cylinder, wariator, rolki, elementy sprzęgła, przełożenia w przekładni końcowej, gaźnik, dysze i chyba wszystko…

    #27400
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Z rozsądkiem panowie 🙂 bo mam (narazie ) ograniczony budżet. Wymiana wario to koszt ponad 300zł + zmiana cylindra , bez której wymiana wariatora jest bezsensowna to ok 100zł + musi być do tego wzmocniony wał bo seryjny szybko padnie (nie wiem ile zł ) . Razem to koszt prawie połowy tego skutera, a przy chińczykach takie „operacje” są nie opłacalne. Mówimy tu o +- 10km/h wiec doradźcie jakieś tańsze sposoby 😀

    PS :
    A co do spalania to mi nie zależy bo i tak mam duże, bo 5/100 , ale walczę z tym 😀

    #27404
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    jak zmienisz cylinder to będziesz miał 6l/100 km :p

    #27408
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    rafał72325 napisz do mnie na gg to ci powiem jak ja zszedłem ze spalaniem do max 4/100
    ps. podpisz się nickiem z portalu

    #27409
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    KrzysiekP napisał:

    rafał72325 napisz do mnie na gg to ci powiem jak ja zszedłem ze spalaniem do max 4/100
    ps. podpisz się nickiem z portalu

    mógłbyś podać swoje gg?

    #27410
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Przecież ma w podpisie… Popatrz na jego posty, na samym dole.

    #27626
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    A wracając do modułu to tutaj jest na 5 pinów i chciałem kupić sportowy ale nie wiem jaki . Czy ten będzie dobry? http://allegro.pl/racing-sportowy-modul-zaplonowy-do-skuterow-2t-i1546708881.html Niby w nim jest wszystko ok ale kolory kabli są całkiem inne i nie wiem czy się później połapie . Czemu nie ma w nim drugiego złącza tylko same kabelki z metalowymi końcówkami ?

    #27627
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Sportowy nic nie daje. jak masz odblokowany to nie kupuj a jak masz zablokowany to możesz kupić sportowy, bo to jest zwykły odblokowany ale z inną nazwą..

    #27628
    ads
    Użytkownik
    • Postów: 104

    Szczególnie z potencjometrami które mają podnieść prędkość 😀

    #27629
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    pewnie, potencjometem się przekręci i skuter 100 km/h pojedzie :mrgreen:

    #27634
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    wiem ze ten sportowy to zwykły odblokowany 😀 ale na allegro innych raczej nie ma . A pozatym nie wierze w to że w nowym skuterze nie było by zablokowanego modułu. Wiec odpowie mi ktoś na poprzednie pytania?

    #27635
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    „Sportowy” moduł w seryjnym skuterze nie zmieni nic a prawdopodobnie tylko pogorszy. Standardowy moduł zapłon ma ustawiony na konkretne obroty i charakterystykę silnika.
    Jeżeli silnik ustawiony jest tak że jeździ na 4-5 tys obrotów a Ty mu zmienisz te obroty i będzie jeździł na 10 czy 11 tys to zapłon musi nastąpić odpowiednio wcześniej niż standardowo.

    #27638
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    ads napisał:

    Szczególnie z potencjometrami które mają podnieść prędkość 😀

    Potencjometrem w module przestawia się punkt zapłonu, nie obroty silnika. Same obroty uwarunkowane są od rozrządu, w 2T rozmieszczeniem i wielkością kanałów, w 4T wałkiem rozrządu (kształt i kąty krzywek).

    #27639
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Pietro napisał:

    Same obroty uwarunkowane są od rozrządu, w 2T rozmieszczeniem i wielkością kanałów.

    Ale nie masz na to wpływu a już wagą rolek tak, podobnie jak wydechem. Lekkie rolki, twarda sprężyna centralna, wydech zapewniający dobre przepłukiwanie i przepustowość i możesz wskoczyć na 12 tys.

    #27641
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    A spalanie wtedy wskakuje na 5l/100km (albo i lepiej) przy tych 12 tyś 😉

    #27655
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Suawek napisał:

    „Sportowy” moduł w seryjnym skuterze nie zmieni nic a prawdopodobnie tylko pogorszy. Standardowy moduł zapłon ma ustawiony na konkretne obroty i charakterystykę silnika.
    Jeżeli silnik ustawiony jest tak że jeździ na 4-5 tys obrotów a Ty mu zmienisz te obroty i będzie jeździł na 10 czy 11 tys to zapłon musi nastąpić odpowiednio wcześniej niż standardowo.

    wiem z doświadczenia znajomych i częściowo swojego że odblokowany moduł daje na mocy i troszeczke v-maxu , dlatego ponawiam pytania:
    czy połapie się później z kolorami kabli (bo będą inne) ? i czy ten z linku będzie dobry? Odpowiedzi piszcie na temat

    #27664
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Suawek napisał:

    Pietro napisał:

    Same obroty uwarunkowane są od rozrządu, w 2T rozmieszczeniem i wielkością kanałów.

    Ale nie masz na to wpływu a już wagą rolek tak, podobnie jak wydechem. Lekkie rolki, twarda sprężyna centralna, wydech zapewniający dobre przepłukiwanie i przepustowość i możesz wskoczyć na 12 tys.

    Masz na to wpływ zmieniając cylinder na sportowy. Rolki i sprężyny odpowiadają za charakterystykę przekładni pasowej.

    #28721
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    Pietro masz racje a co do spalania to faktycznie technika jazdy najwięcej daje

    #29879
    rafal72325
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Tym którzy twierdzili inaczej mówię : Moduł był zablokowany. Zmieniłem go na odblokowany i jest różnica. Skuter jest troche mocniejszy i ma +5km/h do v-maxu. Najpierw trzeba sprawdzić , potem się wypowiadać.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button