Problem z załozeniem cykllindra na nowe piersceinie

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #732879
    Hubert Marczak
    Uczestnik
    • 2
    • 3Postów:

    Witam, mam skuter suzuki 125 w 4t strasznie pił olej więc zdjelismy silnik z ramy I wymieniłem nowe piersceinie problem jest w tym że po założeniu nowych pierscieni nie da się włożyć cylindra bo się blokuje przypominam że średnica tłoka jesy to 52mmm A pierścieni 52,40 trzeba robic szlifowanie cylindra? Liczę na pomóc

    #732880
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 839Postów:

    a jaka jest średnica cylindra?
    a jak kupowałeś te pierścienie to pod co je dobierałeś?
    no i podstawa – CO TO ZA SPRZĘT???

    #732881
    Hubert Marczak
    Uczestnik
    • 2
    • 3Postów:

    Suzuki ue125 4t
    Pierścienie odbierałem pod tłok tak jak pisałem przypominam że na starych pierscieniach normalnie wchodził

    #732887
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 839Postów:

    do tego silnika istnieje nominalny (montowany fabrycznie) zestaw o numerze:
    12111-46F00-0F0
    z pierścianiami
    12140-46F00-000

    oraz zestaw na szlif większy o 0,5
    12100-46F00-050
    PISTON SET(OS:0.5)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button