Problem z wariatorem Zipp Otis 4T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #154644
    sebox321
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    Witam. Ostatnio coś zaczęło stukać na wolnych obrotach. Przysłuchałem się dokładniej i dźwięk ten dobiegał z pod pokrywy napędy. Odkręciłem pokrywe i okazało się że wariator na wolnych obrotach lata i stąd ten dźwięk. Odkręciłem nakrętke, ściągnąłem wszystko i zauważyłem, ze tuleja w wariatorze jest wyrobiona przez co lata on na wolnych obrotach. Chciałbym się zapytać czy jazda z takim wariatorem grozi skrzywieniem wału i czy moze się stać coś poważnego z napędem?

    #154645
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Szybsze zużywanie się paska napędowego, rolek, ślizgów, i w najgorszym wypadku uszkodzenie wału.

    #154647
    sebox321
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    Taką tulejkę w wariatorze da się wymienić czy trzeba zmienić cały wariator? Jakie jest prawdopodobieństwo, że jeżdżąc z takim wariatorem skrzywie wał?

    #154650
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Tulejkę wariatora można kupić nową. – Sprawa 5-6 zł. Miejsca na tuleję w wariatorze (nie wiem jak to profesjonalnie nazwać) nie wymienisz – tylko nowy wariator.

    #154651
    sebox321
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    No właśnie chodzi mi o ten otwór w wariatorze. To właśnie on się wyrobił. Tulejkę na którą zakłada się wariator dokładnie oglądnąłem i nie ma na niej śladów wytarcia. Co mogło być przyczyną wytarcia tego otworu przy przebiegu 3430 km?

    #154652
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Super jakości części chińskie 😉

    #154654
    sebox321
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    No i wszystko jasne 😉 Jak bede miał troche pieniędzy to kupie nowy wariator lepszej jakości 🙂 mam nadzieje, ze do tego czasu nie skrzywi się wał 🙂 Dziękuje za pomoc 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button