Problem z Torosem f16

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #77703
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Witam. Mam problem ze swoim torosem a mianowicie po przejechaniu 4300 km skuter zaczal sie dziwnie zachowywac.zdjalem 1 blokade i za liczniku pokazywalo mi 80 ale po pewnym czasie spadlo to do 75 a mierzone telefonem pokazywalo 65km. na blokadzie jezdzilem do 2,5 tys km.czesc informacyjna teraz problem ze skuterem. pewnego dnia chcialem wyjechac swoim rumakiem na przejazdzke lecz tylko ja chcialem bo moj skuter najpierw nie chcial odpalic.potem przez 300m rozpedzalem sie do 40km/h i nagle skuter zwolnil do 10 km/h.przy kazdym zatrzymaniu skuter gasli a jego odpalanie trwalo 10 min.jezeli juz sie rozpedze to ledwo do 60km/h licznikowego a nromalnie to pewnie 50 km/h jade.skuter gasnie tez po normalnym odpaleniu..chodzi pare sekund i gasnie.. potem znowy go 5 min odpalam.. gdy silnik jest w miare rozgrzany to te problemy nie wystepuja lecz i tak chcialbym to naprawic oraz chcialbym przywrocic dotychczasowa predkosc…mam nadzeje ze nie zatarlem silnika bo u miejscowego mechanika sama wymiana kosztuje 300zl z cylinder 100zl …przepraszam za wszystkie bledy ktore popelnilem w tym tekscie ale szybko pisalem i nie poprawialem wszystkiego a takze przepraszam ze tak sie rozpisalem

    z gory dziekuje za pomoc 🙂

    jeszcze 1 🙂 ten problem wystapil w przeciagu 3 dni bo w piatek bylo wszystko okej.w sobote jezdzilem malo i wolno bo po osiedlu i sa spowalniacze w niedziele to samo a w pon. chcialem wyjechac i to sie stalo. ;D

    #77711
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    zawory miałeś regulowane? jak nie zawory to gaźnik coś ci paliwa przytyka

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #77714
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    nie mialem regulowanych wlasnie a o gazniku sam myslalem ale nie moglem odkrecic paru srobek i dalem sobie spokoj.

    #77814
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    ja bym stawiał na zawory. ale tak na prawdę w chińczyku to może być wszystko i nic;d

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button