Problem z pracą silnika skuter 2T

Witam serdecznie wszystkich na forum :slight_smile: jestem tutaj nowy.

Mam problem z moim skuter, Explorer spin GE 50.
Problem zaczął się od tego że jak odpaliłem to podjechałem kawałek i skuter nie miał siły-gasł.
Okazało się że tłok był pęknięty. Wymieniłem tłok i cylinder. Gaźnik wyczyściłem.
Wcześniej brat bawił się gaźnikiem ponieważ myślał że trzeba wyregulować go i dlatego gasł.
Teraz mam taki problem że nie mogę go ustawić. Skuter odpali od 1 kopnięcia, wkręca się na wysokie obroty pochodzi chwilę a później obroty spadają, pyrka jeszcze trochę i gaśnie. Dzieję się tak cały czas. Co może być przyczyną? Od czego zacząć?
Filtr powietrza?
Membrana + króciec?
Iglicę przestawić?

zła mieszanka
przytkane podciśnienia sterujące kranikiem podciśnieniowym (lub walniety <u>kranik</u>)
przytkane napowietrzanie zbiornika (dzirka w korku lub blisko korka)
kompletnie rozregulowany <u>gaźnik</u> (zwłaszcza pływak i poziom paliwa w komorze)
padający <u>cylinder</u> - wiec pomiar kompresji MANOMETREM