Problem z odpalaniem skutera 2t 70cc przerobiony z 50 cc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #629172 Reply
    noname
    Uczestnik
    • 3
    • 9Postów:

    Witam. Otóż jest problem bo skuter mi nie odpala. Iskra jest, paliwo dochodzi do swiecy tylko ją zalewa, stwierdziłem że tak jakby się paliwo cofało do filtra powietrza. Proszę o pomoc, z góry dziękuję. Dodam jeszcze że skuter wczesniej odcinało przy prędkości 30 km/h później przy 20 km/h później niżej i doszło do tego że jak odpalelem to chodzil a jak mu gazowalem to gasł a później już wcale nie odpalał

    #629177 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    przebieg tego cylindra, stan?
    odpala na samostarcie?
    dolot na 100% szczelny?
    zmierz kompresje (manometrem a nie palcem) i jak jest prawidłowa sprawdź stan zaworka membranowego.

    #629180 Reply
    joker738
    Uczestnik
    • 6
    • 20Postów:

    wykrec srube od obrotow jak to zrobisz wkrecaj co 2 obroty i w tym czasie probuj odpalic (czyli wkrecasz odpalasz jak nie odpali to wkrecasz) wez tez inna swiece lub ta obecna co masz wyczysc w paliwie zaloz na nia podkladke i zakrec wyczysc filtr powietrza

    #629183 Reply
    noname
    Uczestnik
    • 3
    • 9Postów:

    Sprawdziłem zawór membranowy i blaszki są mocno odgiete,a tak nie powinno byc. Myślę że to jest chyba ten powód. Co do cylindra dopiero co wymieniany 400 km zrobione. Jak zadziała dam znać

    #629196 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    kompresja do zmierzenia bo może gar padł.
    gaźnik do zweryfikowania bo może uszkodzony

    #629200 Reply
    noname
    Uczestnik
    • 3
    • 9Postów:

    Czyli gdyby nie było kompresji to co by było w nim zepsute?

    #629201 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    cylinder, uszczelnienia

    #629205 Reply
    noname
    Uczestnik
    • 3
    • 9Postów:

    Cylinder dopiero co wymieniany. Uszczelnienia na czym? Chodzi o to że tak jakby za dużo paliwa dostawał i nwm co zrobić

    #629206 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    400km to nie jest dopiero co. zresztą nawet jak był wymieniany wczoraj to nie znaczy że wszystko z nim w porządku.
    za dużo paliwa to może być własnie z powodu marnej kompresji. im niższa kompresja tym łatwiej się zalewa

    #629212 Reply
    noname
    Uczestnik
    • 3
    • 9Postów:

    A czytałem też gdzieś że może też być wina kranika paliwowego jeżeli jest zepsuty. Czy to też może być prawdopodobne?

    #629221 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    jakby był zepsuty że by nie puszczał paliwa to by ci nie zalewało silnika, jakby był zepsuty tak że by ciągle puszczał to by się przelewało gaźnikiem jeżeli by w nim zawór iglicowy nie trzymał.

    Dlaczego zamiast sprawdzić podstawowe i elementarne rzeczy o których ci pisze wymyślasz nowe

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problem z odpalaniem skutera 2t 70cc przerobiony z 50 cc
Twoje informacje:




Back to top button