Problem z odpalaniem skutera 2t 70cc przerobiony z 50 cc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Problem z odpalaniem skutera 2t 70cc przerobiony z 50 cc

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #629172
    Zdjęcie profilowe noname
    noname
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Witam. Otóż jest problem bo skuter mi nie odpala. Iskra jest, paliwo dochodzi do swiecy tylko ją zalewa, stwierdziłem że tak jakby się paliwo cofało do filtra powietrza. Proszę o pomoc, z góry dziękuję. Dodam jeszcze że skuter wczesniej odcinało przy prędkości 30 km/h później przy 20 km/h później niżej i doszło do tego że jak odpalelem to chodzil a jak mu gazowalem to gasł a później już wcale nie odpalał

    • Ten temat został zmodyfikowany2 lata, 2 miesiące temu przezZdjęcie profilowe noname noname.
    • Ten temat został zmodyfikowany2 lata, 2 miesiące temu przezZdjęcie profilowe noname noname.
    #629177
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 686

    przebieg tego cylindra, stan?
    odpala na samostarcie?
    dolot na 100% szczelny?
    zmierz kompresje (manometrem a nie palcem) i jak jest prawidłowa sprawdź stan zaworka membranowego.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #629180
    Zdjęcie profilowe joker738
    joker738
    Użytkownik
    • Postów: 20

    wykrec srube od obrotow jak to zrobisz wkrecaj co 2 obroty i w tym czasie probuj odpalic (czyli wkrecasz odpalasz jak nie odpali to wkrecasz) wez tez inna swiece lub ta obecna co masz wyczysc w paliwie zaloz na nia podkladke i zakrec wyczysc filtr powietrza

    #629183
    Zdjęcie profilowe noname
    noname
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Sprawdziłem zawór membranowy i blaszki są mocno odgiete,a tak nie powinno byc. Myślę że to jest chyba ten powód. Co do cylindra dopiero co wymieniany 400 km zrobione. Jak zadziała dam znać

    #629196
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 686

    kompresja do zmierzenia bo może gar padł.
    gaźnik do zweryfikowania bo może uszkodzony

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #629200
    Zdjęcie profilowe noname
    noname
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Czyli gdyby nie było kompresji to co by było w nim zepsute?

    #629201
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 686

    cylinder, uszczelnienia

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #629205
    Zdjęcie profilowe noname
    noname
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Cylinder dopiero co wymieniany. Uszczelnienia na czym? Chodzi o to że tak jakby za dużo paliwa dostawał i nwm co zrobić

    #629206
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 686

    400km to nie jest dopiero co. zresztą nawet jak był wymieniany wczoraj to nie znaczy że wszystko z nim w porządku.
    za dużo paliwa to może być własnie z powodu marnej kompresji. im niższa kompresja tym łatwiej się zalewa

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #629212
    Zdjęcie profilowe noname
    noname
    Użytkownik
    • Postów: 8

    A czytałem też gdzieś że może też być wina kranika paliwowego jeżeli jest zepsuty. Czy to też może być prawdopodobne?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie