problem z gaznikiem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis problem z gaznikiem

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Xr3ix Xr3ix 9 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #199
    Zdjęcie profilowe Xr3ix
    Xr3ix
    Użytkownik
    • Postów: 34

    witam mianowicie w gazniku mam dwie srubki jedna reguluje iglice- chyba sie to tak nazywa, ale chodzi mi o ta druga ktora jest przy wlocie powietrza od strony filtra – mianowicie chodzi o to jak zmiejszyc mieszanke czy mam dokrecic czy odkrecic?? skuter mi teraz pali jak smok prosze o pomoc…pozdrawiam

    #200
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 359

    witam mianowicie w gazniku mam dwie srubki jedna reguluje iglice- chyba sie to tak nazywa, ale chodzi mi o ta druga ktora jest przy wlocie powietrza od strony filtra – mianowicie chodzi o to jak zmiejszyc mieszanke czy mam dokrecic czy odkrecic?? skuter mi teraz pali jak smok prosze o pomoc…pozdrawiam

    Wiesz, nie pamiętam, w którą się kręci… ale robisz tak:
    Stawiasz na wolnych obrotach i kręcisz… jeśli zgaśnie to znaczy, że dałeś max paliwa i się zalał:)
    Nie wiem, na ile to będzie pomocne, może znajdzie się ktoś bardziej kompetentny

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #202
    Zdjęcie profilowe Xr3ix
    Xr3ix
    Użytkownik
    • Postów: 34

    no jak odkrecilem ta srubke ma maxa to po chwili gasl i chlapal olejem z rury – byl problem z odpaleniem.. dopiero jak dokrecilem ta srubke to zapalil z oporem i nie chcial wskoczyk na obroty dopiero po chwili…czyli za duza mieszanka tak??

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #203
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 359

    Tak, dostał za dużo paliwa. To pozycja wyjściowa do dalszej regulacji. Silnik po prostu się zalał. Teraz kręć w przeciwną stronę, aż znów zacznie gasnąć. Jak zgaśnie podkręć tę drugą srubę (u góry, ona zwiększy wolne obroty). Jeśli nie bedzie gasnąć na wolnych to znaczy, że jest ok. Poturlaj się skuterem trochę. Zobacz jak spalanie i osiągi. Jeśli będzie słabo to dodaj trochę mieszanki i zmiejsz wolne. Powinno być dobrze. Jeśli jesteś w Wawy to podjedź, pomogę, na ile umiem:)

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #205
    Zdjęcie profilowe Xr3ix
    Xr3ix
    Użytkownik
    • Postów: 34

    no dzieki bede probowal ale do wawy mam z jakies 500 km a moze wiecej mieszkam w zgorzelcu dolnyslask na granicy z niemcami – gorlizt

    #206
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 359

    no dzieki bede probowal ale do wawy mam z jakies 500 km a moze wiecej mieszkam w zgorzelcu dolnyslask na granicy z niemcami – gorlizt

    No to wpadaj! Śmiało. Jaką masz maszynerie?

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #207
    Zdjęcie profilowe Xr3ix
    Xr3ix
    Użytkownik
    • Postów: 34

    zwykly jmstar augila50 pozniej bedzie cos lepszego narazie trzeba troche pieniedzy na rodzine wylozyc – synek narzeczona 🙂

    #208
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 359

    zwykly jmstar augila50 pozniej bedzie cos lepszego narazie trzeba troche pieniedzy na rodzine wylozyc – synek narzeczona 🙂

    Na początek to to jest dobre. Silniki te mają żywota nawet nawet. Coś pomogła Ci ta regulacja? Już nie pluje i nie gaśnie?

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #213
    Zdjęcie profilowe Pawlom95
    Pawlom95
    Użytkownik
    • Postów: 28

    to jest śruba od regulacji dawki paliwowo- powietrznej. kręcisz nią w prawo dajesz więcej benzyny, kręcisz w lewo- więcej powietrza. Wkręcasz ją na maksa i wykręcasz pół obrotu i wtedy zapalasz skuter. jak się będzie mu coś działo to dodawaj powietrza powoli tą śrubka aż bd ok. powinieneś mieć wykręcone nie mniej niż pół obrotu a nie więcej niż 2,5obrotu.oczywiście przed regulacją wyczyść świece i jeżeli ustawisz tak jak ma być to przejedz się kawałek. potem sprawdź świece, świeca ma być koloru kawy z mlekiem. jeżeli będzie czarna okopcona to jest za duzo benzyny za mało powietrza, jeżeli białaszara to za duzo powietrza za mało paliwa:) i reguluj az będzie kawa z mlekiem:) uff ale się rozpisałem ale mam nadzieje ze pomogłem:)

    #214
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 359

    Właśnie o to chodziło:) W sumie nawet pisałeś o tym w swoim poradniku, jak pamiętam:
    http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-slabe-osiagi-sam-dokonaj-przegladu-poradnik/

    Twoje porady na pewno przydadzą się potomności:P

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie