Problem ciężki do zdiagnozowania

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem ciężki do zdiagnozowania

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 9 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #21954 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Cześć
    Sezon coraz bliżej, chce trochę pogrzebać przy skucie, wprowadzić dalsze modyfikacje ale przede wszystkim usunąć pewien problem.
    Pod koniec sezonu i obecnie irytuje mnie że po uruchomieniu zimnego silnika i ruszeniu nie bardzo wchodzi na obroty, tak jakby gubił zapłony (z braku iskry lub paliwa) ale nie tak że ruszę manetką i go przydusza tylko tak popierduje i powoli wejdzie na obroty i potem już jest normalnie czyli pełna rakieta 🙂 Tak jest tylko za pierwszym dojściem do pełnych obrotów. Nie ma tu znaczenia temperatura silnika bo zostawiłem go któregoś razu dość długo na wolnych obrotach i efekt był ten sam.
    Skuter odpala normalnie, po staniu 2 miesiące, odpalił za drugim kopnięciem i generalnie poza tą przypadłością nie ma problemów. Coś mi się obiło o uczy (oczy) o membranie. Ktoś przybliży szczegóły?

    #21988 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Nikt nie ma pomysłu?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #22061 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    A może ma za bogatą mieszankę i go zalewa?

    #22543 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Za dużo paliwa, gdy jest zimno na dworze potrzeba czasu aby automatyczne ssanie się rozgrzało i wyłączyło. Poczekaj do ciepłych dni, powinno być ok.

    #22552 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    Michał mówisz ze zima czesciej moze zalewać swiece?

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #22563 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jak jest zużyta membrana, skuter nie osiąga pełnej mocy. W Twoim wypadku może być uszkodzona świeca, czyli dostaje przebicie na zimnym silniku.

    #22564 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    Pietro masz na mysli mnie czy Suawek’a?

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

    #22565 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Dzięki, za dużą dawkę paliwa dostawał, chyba właśnie z powodu działania ssania.

    #22573 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Miałem na myśli Suawka, przecież on maiał problem 😉

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: Problem ciężki do zdiagnozowania
Informacje o Tobie: