Power Force czy Airsal 70 cc ?

Zastanawiam sie co wj…ć w pierda by był jeszcze mocniejszy obecnie pierdzę na tym https://motor-x.pl/cylinder-ceramiczny70cc-47-00mm-2t-quantum-2,p.html i wyciskam ledwo 80 Km/h reszta porobiona. Pasek Bando wariator stage 6 sport pro wydech stage 6 pro replica filtr polini air box dzwon polini sprezyna strong S6 , prężynki 50% tec, zawór RMS , gaxnik motoforce 17,5 mm dysza 95. I zastanawiam się czy dać http://allegro.pl/cylinder-power-force-tuning-minarelli-ac-70-80-i6957814929.html czy Airsala 70 cc. Silnik to chinarelli chłodzony tlenem.

https://www.scooterkingz.com.pl/sklep/czesci-mechaniczne/cylindry/big-bore
może tu coś znajdziesz .

Ja bym brał airsala :wink:

Ja mam airsala i nie narzekam, bardzo dużo go eksploatuje a ciąge jest jak nowy.

Jeździsz na wale seryjnym ? Jakie prędkości osiągasz ?

Czaki, naucz się nie odpowiadać na posty reklamiarzy.
Zasada jest taka że każdy kto się nowo rejestruje raczej opisuje swój problem.

Jeżeli ktoś ma 1 posta i od razu coś poleca lub twierdzi że “ona ma i jest super” to jest to reklamiarz który usiłuje mieć 2-3 posty “dorobku” żeby tak niby zginać w tłumie a potem je przeedytować i powtykać swoje linki pozycjonerskie.
Nikt nie poświęci swoich cennych 2 minut życia żeby AKURAT SPECJALNIE DLA CIEBIE się tu zarejestrować i odpowiedzieć - najczęściej zresztą mało wnosząc do tematu.

Wiec jak widzisz gościa lub panne z 1 postem i wpis jest z dupy to w zasadzie jest to 99,9% pewności że to kolejny spamer lub robot

Lepiej mi powiedz czy ten airsal nie rozjebie mi wału. Czy nie lepiej power forca brac ? ma jeden pierścień i trzeba w nim ustawić squisha a więc można by uzyskać kompresje 11 barów. sam już nie wiem. Wał seria był zblokowany do 2,500 tys. obecnie jest 4 tys. z tego 1500 tys. na 70.

Ja bym radził wpakować lepsze hamulce żeby Ci d… uratowały w kryzysowej sytuacji. :grin:

Mam tarcze z przodu a w bębnie szczęki nacinane malossi.