Podmiana silnika

Witam Was.
Mam takie pytanie.
Posiadam rometa metro city i on posiada jeden tylny amortyzator i czy da sie przełożyć silnik z całym napędem od skutera z dwoma tylnymi amortyzotorami. W sęsie takim ze zostaje mój amortyzator jako ze jest pojedynczy to spreżyna musi być twardsza. Pytanie czy konstrukcja kartera jest idetyczna w wersji na jeden i na dwa amortyzatory czyli wymienna i kompatybilna?
Pozdrawiam.

Silniki w chińskich skuterach 4T o pojemności 50/80 mogą występować w trzech długościach karterów. Miarą jest długość pokrywy paska, i będzie to: 40, 43, 46 cm. Ponadto wersje 43 i 46 mogą jeszcze różnić się długością wałka, na które wchodzi koło, czyli krótki wałek i długi wałek. Krótki wałek - jeden amortyzator. Długi wałek - dwa amortyzatory.

Tu oba maja kola 10" wiec pokrywa paska 40cm.

Dlugi walek pod dwa amory czy idzie przelozyc do skutera z jednym amorem oczywiscie zostawiajac tem ktory wystepuje jako pojedynczy?

Wombatowaty, przyjacielu, mogę się cokolwiek znowu poudzielać tutaj. Mogę? Fajnie jest zatem. W dechę nawet. I niech tam się to jakoś kręci. ;)) *** Żeglarzu, żegluj, lądy wciąż nieodkryte, nadal są przed tobą. A tak po powadze, to ten twój chiński złom to masz chyba z logo… Router Metro City. Tak masz czy nie? Pytam się dla zasady. Romet to już jest znacznie wyższa… chińska liga. Ave :monaco:.***
Chopie żeglujący (czymkolwiek), na #you tupe# zwyczajnie se czytakuj filmików np. po… Huundzie Ruckus. Ci się temat kombinacji w tem temacie nieco jakby rozjaśni. Wrażeniami się potem tutaj podziel, wedle własnego uznania. Albo i nie.