Po serwisie w Motor-Land

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #26029
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Wbrew moim projekcjom opisanym w wątku „Serwisowa żenada w Warszawie”, w tzw. realu nie było źle.
    Mechanicy Motor-Landu w liczbie dwóch byli mili i pomocni. Po kolei:
    – Nie zlokalizowaliśmy miejsca wycieku płynu chłodzącego, wszystko wskazywało na to, że jego za duża ilość przelewała się spod korka wlewu. Przetarliśmy wszystko od środka, uzupełniliśmy układ, rozgrzaliśmy silnik i spawdziliśmy na wszystkie sposoby, włącznie z przechylaniem skutera na wszystki możliwe strony – wycieku brak. Obiecałem rewizytę, jeżeli sytuacja się powtórzy.
    – Po porządnym rozgrzaniu silnika, z zasłoniętą chłodnicą okazało się, że czujnik temperatury działa. Mechanicy stwierdzili, że widzieli już takie akcje w B&W, podobno czujnik uaktywnia się przy temperaturze otoczenia wyższej niż 10 C. Zobaczyłem, uwierzyłem.
    – Ze stanem licznika 275 km wykonaliśmy pierwszy przegląd i zdjęliśmy wszystkie trzy blokady. Mieliście rację, to teraz trochę inny skuter 😆
    – Wiem już, jak zdejmować osłony – w życiu się ciągle uczę i uczę i uczę 😆
    Podsumowując – polecam serwis w Motor-Land. Wprawdzie mechanicy nienajlepiej komunikują się przez telefon, ale swoją robotę wykonują dobrze. A o to przecież chodzi.

    #26032
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    To fajnie 😀 Będziesz na rozpoczęciu sezonu?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #26034
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    HugoBoss napisał: Będziesz na rozpoczęciu sezonu?

    Spróbuję, ale szanse są marne – weekendy poświęcam rodzinie, oczywiście z radością 😆

    #26041
    mario_78_78
    Użytkownik
    • Postów: 65

    a jak cenowo ? … ale z takim stanem licznika to naprawa byla pewnie w ramach gwarancji 😉

    #26042
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    mario_78_78 napisał:

    a jak cenowo ? … ale z takim stanem licznika to naprawa byla pewnie w ramach gwarancji 😉

    Naprawy jako takiej nie było, ale gdyby było coś do wymiany, to tak, w ramach gwarancji.
    Za przegląd (w tym olej) +zdjęcie blokad w sumie 339 PLN.

    #26043
    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    Się cenia …szlak by trafil te serwisy (ale jestem cięty na nich) 😕 .W moim samochodzie wymiana oleju + filtr + kasowanie serwisu 350 zł .
    A to samochód nie skuter

    #26044
    mario_78_78
    Użytkownik
    • Postów: 65

    no to cena naaaaprawde spora za taka usługę 😯

    #26045
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    mario_78_78 napisał:

    no to cena naaaaprawde spora za taka usługę 😯

    Bo ja wiem? Koszt blokad w tej cenie to bodajże 180 PLN, człowiek nie tylko wymieniał elementy, ale ciął, spawał i malował tłumik.
    Zatem przegląd wyniósł niecałe drugie tyle, dla mnie to akceptowalne.

    PS. Nie od dziś wiemy, że za samo odpowiedzenie „dzień dobry” ASO kasują klientów 50 PLN 😆

    #26046
    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    chaffinch spoko zależ ci na Gwarancji ,może i serwis jest kompetentny lecz cena, takie moje subiektywne odczucie spora.
    Ja także kozystałem z serwisu ,także zależało mi na gwarancji ale non stop mówiono mi : a to nie podlega gwarancji , a to też itd.
    Konia z rzędem temu kto mi napisze co objęte jest gwarancją w Ince sprint .
    – silnik? wg serwisu NIE
    – akumulator Wg serwisu nie
    Wiec po cholerę mi gwarancja i wydawanie kolejnych setek .
    -Wymieniam olej sam
    -Przeglądy robię sam (często i wiem że nic nie zgubię )
    – I liczę koszty takich usług w serwisie ' już niedługo oszczędności będą znaczne ,a skuterek o dziwo bez ingerencji panów z serwisu sprawuje się coraz lepiej .
    Ale to takie moje gadanie dostałem po prostu fioła na punkcie słowa Serwis ,od razu budzą się we mnie reakcje obronne,i agresor … 👿

    #26047
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    ragaz napisał:

    Konia z rzędem temu kto mi napisze co objęte jest gwarancją w Ince sprint .

    Serwis Motor-Land był gotów za free wymienić mi dowolny element, związany z niedziałającym wskaźnikiem temperatury lub wyciekającym płynem chłodniczym. Na tym m.in. polega gwarancja…

    #26049
    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    W ince sprint pisałem , twój skuter to coś innego pewnie jakieś normalne usługi gwarancyjne 😆

    #26054
    mario_78_78
    Użytkownik
    • Postów: 65

    mimo wszystko , gwarancja czy nie ale Kymco to nie Yamaha czy Honda zeby miec takie ceny , z drugiej strony to „ASO” ale 150 zl za przeglad netto to sporo

    #26058
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    chaffinch mógłbyś konkretnie napisać co robili Ci na tym przeglądzie?

    #26150
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    chaffincz a powiedz jak się skuter sprawuje po odblokowaniu- jak Twoje wrażenia???

    #26295
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    @HugoBoss: z rzeczy konkretnych to wymienili olej przekładniowy, poza tym wykonali mnóstwo czynności serwisowych pod hasłem „sprawdzenie”, w tym najbardziej chyba praco i energochłonne sprawdzenie klaksonu 😆 Śmieję się, ale takie chyba jest życie, tak naprawdę serwisowanie w ASO polega na zapłaceniu pewnej kwoty za pieczątkę w gwarancji, a owa pieczątka może (choć nie musi) podnieść wartość pojazdu przy sprzedaży.

    @roomcajz: moje główne obserwacje:
    – delikatnie zmieniony, niższy ton pracy silnika;
    – vmax licznikowo lepsza o ok. 20 km/h, osiągnąłem jakieś 71-72 km/h (przy wadze własnej prawie 100 kg.) 😆
    – lepsze przyspieszenie, choć „w fotel nie wciska” 😉
    Generalnie, skuter dopiero teraz nadaje się do jazdy bez kompleksów i obaw o wyprzedzenie przez rowarzystę 😆

    #45446
    pawel198623
    Użytkownik
    • Postów: 2

    w nosie mam ten serwis kupiłem motorower i po polowie roku serwisowania siadł prawie calkowicie
    nie wliczając tego ze gwarancja niby wszystko prawie obejmuje ale trzeba za robocizne zapłacic na dodatek cylinder niedokręcony co spowodowało wydmuchanie uszczelki przednia lampa nie pasowała to ugieli lag :** pozatym silnik słabo sie zbierał to zdjeli całkowicie filter teraz brak jednym słowem nie polecam motorlandu a jak juz cos tam kupujecie wozcie ze sobą wózek na odpadające części pozdro

    #45448
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja tam nie wiem, ja tam tylko lusterka kupowałem…

    #45467
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Jaki niby motorower kupiłem i o który serwis chodzi? Coś mi się widzi, że to post konkurencji…

    #45472
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    @MichałWujak serwis Motor Land na Wale Miedzeszyńskim w Warszawie.

    #45504
    pawel198623
    Użytkownik
    • Postów: 2

    nie pisze ze wszystkie serwisy motorlandu odstawiają taką fuszerke ale rzeszów na lewakowskiego tak a co lepsze wymiana uszczelki pod głowicą kosztuje na gwaracjii tylesamo co bym naprawiał bez gwarancjii to sami przyznajcie po hu… mi ta gwarancja? ps niewszystko można samemu zrobic jeżeli nie posiada się odpowiednich narzędzi :p moto zumico gr 500

    #45521
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Ano widzisz, piszesz że Rzeszów, a to jest temat o Motor-Landzie w Warszawie, który jest zupełnie inną firmą.

    #109030
    screwer
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Odgrzeję kotlet, ale to jedynie z woli i chęci wytłumaczenia gdyż padło tu wiele nieprawdziwych słów i wyssane z palca oskarżenia.
    Na wstępie stwierdzę, że Motor-Land Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy Wale Miedzeszyńskim 262 to jedno, a pozostałe „Motorlandy” i wszelkie inne firmy o podobnej nazwie to drugie. Są one odrębnymi podmiotami nie mającymi związku z Motor-Landem w Warszawie. Jednocześnie Motor-Land jako importer Kymco nie ma (niestety) wpływu na jakość usług serwisowych świadczonych przez dystrybutorów. Oczywiście firma weryfikuje jakość dealerskiej obsługi, jednak nikt nie jest w stanie zdalnie kontrolować jakość pracy mechaników. Analogicznie sytuacja wygląda w branży samochodowej gdzie w każdej marce spotkamy te dobre i złe ASO.
    Kwestia cen – przegląd nie kosztuje 150 zł netto, jest to kwota brutto. Odblokowanie owszem 180 zł, jednak wycinamy tu zwężkę w układzie wydechowym, zmieniamy dyszę i regulujemy gaźnik, rozkręcamy wariator by zmienić tuleję, więc w brew pozorom pracy jest sporo. 150 zł za przegląd to nie jest wygórowana cena. Stanowczo zaznaczę, że pojazd jest na prawdę gruntownie sprawdzany i nie są to jedynie puste słowa z gatunku „sprawdzenie i tyle”. Co do gwarancji. Kymco daje pełną gwarancję na usterki mechaniczne. Naprawa gwarancyjna jest CAŁKOWICIE BEZPŁATNA, klient nie jest obciążany ŻADNYMI KOSZTAMI! Zatem czy warto robić przeglądy gwarancyjne? Sądzę, że tak. Powiedzmy sobie prawdę- silniki skuterów (50 ccm 2 i 4T) nie są zaawansowanymi technologicznie jednostkami na miarę ciągników siodłowych Mercedesa. Okresowo wymagają regulacji gaźnikowego układu zasilania i systematycznej kontroli układu przeniesienia napędu CVT. Owszem przeglądy można robić samodzielnie jeśli dysponujemy narzędziami (np. pneumatyczny klucz do wariatora) i wiedzą (limit serwisowy paska, wartość luzu zaworowego w silnikach 4T czy ustawienie składu mieszanki, kontrola stanu zużycia wariatora, itp). Wykonując przeglądy samodzielnie możemy zaoszczędzić sporą kwotę pieniędzy, jednak w przypadku poważniejszej awarii jesteśmy zdani na siebie i własna kieszeń, a to może boleć bardziej niż 150 zł co 2000 tys. km.
    Na zakończenie. Serwis Motor-Land w Warszawie to 3 mechaników, którzy serwisują wszystkie markowe skutery, maksiskutery, pojazdy ATV i motocykle. Jak napisano w jednym z postów, może nie są kontaktowi, ale za to robią swoją robotę dobrze gdyż to lubią i z tego żyją. Natomiast od kontaktu macie tu doradcę serwisowego, który zawsze przed naprawą poinformuje o wymaganym zakresie prac i finalnych kosztach oraz odpowie (a przynajmniej postara się odpowiedzieć) na każde, nawet głupie pytanie :-), dot. naprawy i obsługi Waszego pojazdu.
    Moja wypowiedź nie ma w zamiarze reklamować serwisu, choć przyznam otwarcie, że jestem jego pracownikiem. Lubię jasne sytuacje i złoszczą mnie wpisy w stylu użytkownika pawel198623. Jak jest na prawdę zweryfikujcie sami. Zapraszam do Motor-Landu.

    #109035
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    „Wielkie przeglądy” to nic innego jak wymiana olejów, filtra powietrza, i może dokręcenie paru śrubek. Za oleje zapłacimy max 40 zł, za filtr powietrza około 15 zł. Wielkiej filozofii w odkręceniu śrubki, spuszczeniu oleju, zakręceniu i wlaniu nowego nie ma. I do tego nie jest potrzebna wielka wiedza. Tak robiąc sobie samemu takie czynności możemy zaoszczędzić nawet 100 zł. Jeżeli trzeba będzie robić poszczególne rzeczy np. regulacja gaźnika to zawsze możemy sobie pojechać z taką sprawą to zwykłego serwisu, a nie „Super profesjonalnego serwisu kymco” który skasuje nam stówę za pokręcenie śrubką tylko dlatego, że nazywa się „super profesjonalnym serwisem”
    polecam regulacje i czyszczenie gaźników w serwisie przy ulicy NOCZNICKIEGO 31A. Wyregulowali mi tam bardzo dobrze gaźnik przez co skończyły się problemy ze skuterem za jedyne 40 zł.

    Co do serwisu przy wale miedzeszyńskim który jest oddalony od mojego domu o 3 km to nie polecam.
    W zeszłe wakacje pojechałem z kolegą (on ma Peugeota, ja chinolka) do tego serwisu celem przejechania się, oraz naprawienia usterki – Peugeot mojego kolegi miał problemy z odpalaniem na zimnym silniku. Mechanik nadzwyczajnie na świecie nas zbył mówiąc, że oni nie robią niczego innego niż Kymco i on się tego nie tknie nawet za pieniądze.

    Więcej do nich nie pojechaliśmy.

    #109039
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Tylko, że Kymco kosztuje kilkukrotnie więcej niż Twój Toros i tutaj warto sobie skalkulować czy nie warto tej stosunkowo niewielkiej kwoty wydać żeby mieć spokój.

    Poza tym piszesz, że do wymiany oleju nie trzeba mieć wiedzy, a ja twierdze, że do regulacji gaźnika także nie trzeba być super mechanikiem, a sobie z tym nie poradziłeś, a mógłbyś zaoszczędzić.

    A nie polecanie kogoś choć się nie skorzystało z usługi to zwykłe hejterstwo.

    #109045
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Bicie piany panowie,jest tak od wiekow ze serwisanci sa bogami jezeli chodzi o naprawy serwisowe gwarancyjne, przed wiekami kupowalem czesci do pojazdow wlasnie w serwisie niby autoryzowanym, byly inne czasy.Cena usług to juz calkiem inny temat, jestem zwolennikiem dokonywania napraw u mechanikow w warsztatach jedno osobowych.Cena usługi na stacjach takich jak opisany jakis tam Land to inna polka,trzeba brac pod uwage infrastrukture warsztatu, ilosc zatrudnionych.Nie da sie w takim Landzie czy innym zaplacic malo bo musimy utrzymac setke ludzi lasych na pieniadze.Przeciez tam jest dyrektor ma on sekretarke, jest jakis handlowiec, ksiegowa, mechanicy, sprzataczki i kazdy chce zarobic srednia krajowa i kto za to placi no klient.Jedno jest pewne albo jestes mechaniokiem i jezdzisz bez problemu, jak nie szukasz zaufanego mechanika, ktory jest sam i w zwiazku z tym ma niskie koszty.

    #109957
    screwer
    Użytkownik
    • Postów: 24

    izdebski12 napisał:

    \”Wielkie przeglądy\” to nic innego jak wymiana olejów, filtra powietrza, i może dokręcenie paru śrubek. Za oleje zapłacimy max 40 zł, za filtr powietrza około 15 zł. Wielkiej filozofii w odkręceniu śrubki, spuszczeniu oleju, zakręceniu i wlaniu nowego nie ma. I do tego nie jest potrzebna wielka wiedza. Tak robiąc sobie samemu takie czynności możemy zaoszczędzić nawet 100 zł. Jeżeli trzeba będzie robić poszczególne rzeczy np. regulacja gaźnika to zawsze możemy sobie pojechać z taką sprawą to zwykłego serwisu, a nie \”Super profesjonalnego serwisu kymco\” który skasuje nam stówę za pokręcenie śrubką tylko dlatego, że nazywa się \”super profesjonalnym serwisem\”
    polecam regulacje i czyszczenie gaźników w serwisie przy ulicy NOCZNICKIEGO 31A. Wyregulowali mi tam bardzo dobrze gaźnik przez co skończyły się problemy ze skuterem za jedyne 40 zł.
    Co do serwisu przy wale miedzeszyńskim który jest oddalony od mojego domu o 3 km to nie polecam.
    W zeszłe wakacje pojechałem z kolegą (on ma Peugeota, ja chinolka) do tego serwisu celem przejechania się, oraz naprawienia usterki – Peugeot mojego kolegi miał problemy z odpalaniem na zimnym silniku. Mechanik nadzwyczajnie na świecie nas zbył mówiąc, że oni nie robią niczego innego niż Kymco i on się tego nie tknie nawet za pieniądze.
    Więcej do nich nie pojechaliśmy.

    Motor-Land w tamtym roku był tylko i wyłącznie serwisem Kymco, nie serwisował innych pojazdów tak jak ma to miejsce teraz. Mechanik nie zbył celowo. Wtedy jego zakresem obowiązków było wyłącznie serwisowanie pojazdów Kymco. Nie płacono mu za serwisowanie innych marek, co więcej ewentualne konsekwencje awarii po serwisie innego niż Kymco pojazdu obciążyłyby mechanika. Nie dziw się więc, że odmówił. Każdy lubi dostać pełną wypłatę 🙂 Dla testu: Kiedyś gdy będziesz jeździł Porsche GT3 pojedź do ASO Fiata i poproś o naprawę. Skutek będzie ten sam. Co do reszty Twojej wypowiedzi. Skoro sądzisz, że przegląd skutera polega na wymianie oleju i dokręceniu paru śrubek to zapraszam na przegląd i osobiste asystowanie w trakcie pracy mechanika. Możesz się zdziwić. Koszt przeglądu to 150 zł (czy to Kymco czy inna marka + litr oleju półsynt. Elf – 24 zł. Filtry nie sa wymieniane przy każdym przeglądzie a w zależności od stanu filtra. Dla porównania koszt przeglądu w ASO Peugeot (cena dla skutera kisbee) to 300 zł + cena płynów. Kto jest drogi? Reasumując: cena w serwisie Motor-Land nie odbiega od ceny tzw. przez Was warsztatów jednoosobowych. Do tego zawsze można negocjować rabat na części, gdyż każdy z warsztatów jednoosobowych i tak kupuje je od firm zewnętrznych (np. od importera Motor-Land-u). Dodatkowo musi na nich zarobić. Wysyłka części na adres mechanika lub jego osobista wycieczka na zakupy też kosztuje. Nie miejcie złudzeń – te koszty ponosicie Wy.

    #109966
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    Kolega trochę przesadził z ceną przeglądu skutera Peugeot.Dwa tygodnie temu robiłem przegląd swojego Jetforca w autoryzowanym serwisie Peugeota i zapłaciłem 150 zł,aczkolwiek chcieli 180 zł.Co za cuda robią na tym przeglądzie że kosztuje to aż 150 zł ?.Ja żeby zarobić 150 zł musze ciężko pracować prawie 10 godzin.Ile kosztuje setka oleju przekładniowego i wyczyszczenie filtra powietrza ?,aż 150 zł ?.

    #109967
    screwer
    Użytkownik
    • Postów: 24

    screwer napisał:

    izdebski12 napisał:
    \\\”Wielkie przeglądy\\\” to nic innego jak wymiana olejów, filtra powietrza, i może dokręcenie paru śrubek. Za oleje zapłacimy max 40 zł, za filtr powietrza około 15 zł. Wielkiej filozofii w odkręceniu śrubki, spuszczeniu oleju, zakręceniu i wlaniu nowego nie ma. I do tego nie jest potrzebna wielka wiedza. Tak robiąc sobie samemu takie czynności możemy zaoszczędzić nawet 100 zł. Jeżeli trzeba będzie robić poszczególne rzeczy np. regulacja gaźnika to zawsze możemy sobie pojechać z taką sprawą to zwykłego serwisu, a nie \\\”Super profesjonalnego serwisu kymco\\\” który skasuje nam stówę za pokręcenie śrubką tylko dlatego, że nazywa się \\\”super profesjonalnym serwisem\\\”
    polecam regulacje i czyszczenie gaźników w serwisie przy ulicy NOCZNICKIEGO 31A. Wyregulowali mi tam bardzo dobrze gaźnik przez co skończyły się problemy ze skuterem za jedyne 40 zł.
    Co do serwisu przy wale miedzeszyńskim który jest oddalony od mojego domu o 3 km to nie polecam.
    W zeszłe wakacje pojechałem z kolegą (on ma Peugeota, ja chinolka) do tego serwisu celem przejechania się, oraz naprawienia usterki – Peugeot mojego kolegi miał problemy z odpalaniem na zimnym silniku. Mechanik nadzwyczajnie na świecie nas zbył mówiąc, że oni nie robią niczego innego niż Kymco i on się tego nie tknie nawet za pieniądze.
    Więcej do nich nie pojechaliśmy.

    Motor-Land w tamtym roku był tylko i wyłącznie serwisem Kymco, nie serwisował innych pojazdów tak jak ma to miejsce teraz. Mechanik nie zbył celowo. Wtedy jego zakresem obowiązków było wyłącznie serwisowanie pojazdów Kymco. Nie płacono mu za serwisowanie innych marek, co więcej ewentualne konsekwencje awarii po serwisie innego niż Kymco pojazdu obciążyłyby mechanika. Nie dziw się więc, że odmówił. Każdy lubi dostać pełną wypłatę 🙂 Dla testu: Kiedyś gdy będziesz jeździł Porsche GT3 pojedź do ASO Fiata i poproś o naprawę. Skutek będzie ten sam. Co do reszty Twojej wypowiedzi. Skoro sądzisz, że przegląd skutera polega na wymianie oleju i dokręceniu paru śrubek to zapraszam na przegląd i osobiste asystowanie w trakcie pracy mechanika. Możesz się zdziwić. Koszt przeglądu to 150 zł (czy to Kymco czy inna marka + litr oleju półsynt. Elf – 24 zł. Filtry nie sa wymieniane przy każdym przeglądzie a w zależności od stanu filtra. Dla porównania koszt przeglądu w ASO Peugeot (cena dla skutera kisbee) to 300 zł + cena płynów. Kto jest drogi? Reasumując: cena w serwisie Motor-Land nie odbiega od ceny tzw. przez Was warsztatów jednoosobowych. Do tego zawsze można negocjować rabat na części, gdyż każdy z warsztatów jednoosobowych i tak kupuje je od firm zewnętrznych (np. z hurtowni Motor-Land). Ponieważ wysyłka części na adres mechanika lub jego osobista wycieczka na zakupy też kosztuje to tę stratę trzeba jakoś odrobić. Nie miejcie złudzeń – te koszty ponosicie Wy.

    #109968
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    screwer proszę o kontakt na priv bo mam parę pytań

    #109969
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    30 zł olej silnikowy, 20 zł przekładniowy, 15 zł gąbka do filtru powietrza nowa = ~65 zł. Czy nie lepiej samemu dokonać zmiany olejów, filtru i za zaoszczędzone 85 zł kupić sobie wahe do pełna, „lekki tuning” skutera?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button