Pierwszy skuter dla dziewczyny

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    ev_mloda
    Użytkownik
    • 1
    • 12Postów:

Witam chcę sobie kupić pierwszy skuter jestem dziewczyną.
    Niestety nie znam się jak narazie ale czy moge prosić o poradę.
    W media expert jest za 1500 zł ZUMICO quik 4-suwoy, ale mam tez na oku Keewey huricane za 1700- używany z przebiegiem 4000 tys. km ze wszystkimi blokadami z kufrem i kaskiem. Może uda się trochę taniej kupić używkę. Zaznaczam ze skuter będzie używany do celów rekreacyjnych dla przyjemność, nie na jakieś dalekie trasy, i ma nie stać popsuty. (mam samochód0. Z góry dziękuje :p

madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

nowe to nowe… ale Keeway jednak ma lepszą jakość niż zumiko. Keeway jest 2t więc będzie więcej plił

ev_mloda
    Użytkownik
    • 1
    • 12Postów:

kurcze sama nie wiem w tej cenie nic nie znajde
    a o ile wiecej bedzie palil

madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

zależy. 4T jak się delikatnie jeździ pali poniżej 2l, jak ostro to nawet i 2,5l. 2T – jazda delikatna 2,5 ostra 3-4 l

ev_mloda
    Użytkownik
    • 1
    • 12Postów:

powiem szczerze nie ma mi komu doradzić ze względu na to nikt nie miał do czynienia ze skuterami ani brat ani mąz no nikt, a w sklepie motoryzacyjnym są skutery też chinskie od 2600 ceny się zaczynają niesety. i przede wszystkim nie che dużego skutera takiego zipp quantum np. mam 173 wzrostu i56 kg i bym nie dała rady. proszę o jakąs radę, tak samo jak pojedziemy oglądać tego keeweya to nikt sie nie zna i nie wiadomo co do stanu nibby ma 4000 ty przebiegu moze po samych dołach może zatarty silnik nie wiem.
    Tylko w tym zumico quik nie ma hamulca tarczowego nie wiem czy to duży minus;/

Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

Brak hamulca tarczowego w Zumico można przeboleć, do spokojnej rekreacyjnej jazdy wystarczy, w razie czego awaryjnie hamujesz 2 hamulcami.

Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów: