Pierwszy skuter - 125

Witam

zastanawiam się nad kupnem skutera i nie wiem co wybrać

mam 18 lat i chce kupić skuter, który nadaje się tak do dojazdu do szkoły (5km.) jak i do dalszych wycieczek. będzie to mój pierwszy jednoślad więc nieco boję się kupować od razu 125, ale też chciałbym coś, co jednak przekracza te 45km/h, jest duże, wygodne i dynamiczne. zastanawiałem się nad peugeotem satelis 125, ale przeraża mnie jego masa i moc :D. wiec pytanie brzmi: czy dam rade takiej maszynie, czy lepiej kupić coś, co mnie do niej przygotuje, a może polecacie coś innego? :)

ps: nie jestem kompletnym nowicjuszem, umiem jeździć, znam przepisy (te najważniejsze :D), wiem jak się zachować na drodze (jeżdżę dużo na rowerze - kolarka)

Jaki jest twój budżet?

max. 5000

A prawko ? ;p

Ja w ciagu ostatnich 3 dni mialem 2 kontrole , pierwsze pytanie zawsze brzmialo czy posiadam prawko

teraz łapia jak powaleni , jesli nie posiadasz to pomysl najpierw nad nim , chyba ze chcesz placic za kazdym razem 500 zł ;p

ja bede miał do sprzedania honde dylan 125/50 mazowieckie:) tłumieczek leovince 6309108- gg jak cos pisz zarejestrowana na 50

norbert1710 napisał:

ja bede miał do sprzedania honde dylan 125/50 mazowieckie:) tłumieczek leovince 6309108- gg jak cos pisz zarejestrowana na 50

VIN wybite na ramie, i tabliczka znamionowa jest zgodne z numerem w dowodzie rejestracyjnym, OC, oraz w papierach figuruje skuter na motorower?

co do tabliczek nie ejstem w stanie sprtawdzic, w papierach figuruje jako motorower, niestety skuter został na parkingu strzezonym 20km od mojej miejscowosci poniewaz ktoś mi go wywrócił pod sklepem, chyba chcieli ukraść tłumik, ale wyłamali kolanko... niestety nie amm czasu an ejgo dorobienie kupie oryginalny i zmaontuje, jak sprowadze skuter do domu to posprawdzam rame, jak go kupowałem nawet nie zwróciłem uwagi...