Piaggo Hexagon Suprer lx 125 cm. Jestem laikiem i mam dylemat czy kupić

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Piaggo Hexagon Suprer lx 125 cm. Jestem laikiem i mam dylemat czy kupić

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Bartol Bartol 6 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #155977 Odpowiedź

    Mariusz Jakubowski
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Hej
    Znalazłem motor z 2000r jak w temacie za 2500zł sprowadzony z Niemiec dwa lata temu.

    Mam on przejechane 19990km Czy to dużo ?
    Po sprowadzeniu został wymieniony wariator+pasek, sprzęgło, olej+filtr

    Jak w temcie jestem laikiem w motorach. Zastanawiam się czy to będzie dobra inwestycja powiedzmy na 3/4 lata do przodu.

    Zapraszam do dyskusji 🙂

    #155979 Odpowiedź

    Mariusz Jakubowski
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Dodam jeszcze że palnuje dużo jeździć. Do pracy mam 30km w jedną stronę i chciał bym w sezonie jeździć 5 razy w tygodniu do pracy plus jakieś małe wycieczki po 100 km w weekend.

    Czy nie porywam się z motyką na księżyc planując tak dużo eksploatować skuter zakładając że chce nowy kupić gdzieś za 3 lata ??

    Fajnie gdyby też wypowiedział właściciel takiego motorku 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #155982 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe zlomek00
    zlomek00
    Użytkownik
    • Postów: 7

    podjec z wlascicielem do serwisu niech sprawdza skut zebys nie kupil bubla sprawdza kompresje sprzegla pasek i itp z reguly kazdy sprzedaje po wymianach tego i owego
    a jak naprawde jest nie masz pewnosci z jaki silnikiem mialem 2t i palil okolo 5 l na 100km

    #155988 Odpowiedź

    Mariusz Jakubowski
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Tzn do zwykłej stacji kontroli pojazdów gdzie podbijają dowody ?
    Jak sprawdzić kompresje sprzęgła ? 🙂
    Pasek ?:)
    Wybacz Stary z góry za tyle pytań ale zielony w tym jestem 🙂

    Pytałem właściciela ile pali, powiedział :

    – nie mam pojęcia jak brakuje to leje i jade dalej 🙂

    PS : Dzięki Ziomek za odpowiedź

    #155990 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Ja bym poszukał innego

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #155997 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Kompresja sprzęgła… dobre :). Lepiej weź kogoś ze sobą, bo inaczej kupisz jakiś złom. 19990 km przebiegu wygląda jak cena w supermarkecie i można sobie go włożyć między bajki. Przed zakupem wskazane jest sprawdzić sprzęt w serwisie, takim który przeprowadza naprawy czy przegląd gwarancyjny. Stacja diagnostyczna zajmuje się czymś innym.

    #156001 Odpowiedź

    Mariusz Jakubowski
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Wielkie Dzięki Panowie za sugestie.

    Czegoś się nauczyłem 🙂

    #156002 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe zlomek00
    zlomek00
    Użytkownik
    • Postów: 7

    poprawiam wpis kompresje chodziło mi o cylinder, sprzęgło i wariator itp nie na stacji diagnostycznej a w warsztacie motocyklowym lub w serwisie
    z taka kasa moze poszukaj cos z kymco na pewno tańsze w gratach
    i co wazne praktycznie bez awaryjne i zabierz ktosia co ma jakie kol wiek pojecie powodzenia w kupnie sukta 😉

    #156025 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Bartol
    Bartol
    Użytkownik
    • Postów: 161

    Mariusz, ja kupilem tez skuter w ciemno, bez wiekszego sprawdzania. Nie bal na chodzie stal przez 3-4 lata w komorce. Wymienilem aku i swiece i odpalil, dymu mnostwo, okazalo sie ze byly lozyska na wale do wymiany, papka podcisnieniowa i pare innych rzeczy. Teraz moto chodzi jak marzenie. ogolnie swojego kupilem za 230€ i z czesciami wyszlo 300€. Mam Piaggo Skipper 125 z 96r. z przebiegiem 360000km. Przebieg prawdziwy bo w Niemczech zabronione jest cofanie licznikow. Ale jak koledzy mowili zawiez go razem z wlascicielem na stacje, niech go przebadaja. Silniczki Piaggo z tamtych czasow sa nie do zaj***nia, u mnie musial chyba byc wymieniany cylek bo jest jak nowy. Jesli juz go kupisz to lepiej wywal dozownik(pompke oleju) i mieszaj samodzielnie bo wtedy jest pewnosc ze wszystko bedzie dobrze smarowane, bo ja takiego szczescia nie mialem i moto troche chodzilo na sucho ale tylko toche tlok dostal w dupe, po szlifu jest jak ta lala. Nidgy nie wiesz kiedy ona padnie a zadna kontrolka nie pokaze ci ze do gaznika nie dochodzi olej. O ile twoj wybor jest 2T.

    Jeden, Dwa, Trzy, Cztery i RAKIETAAA!!!!!
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: Piaggo Hexagon Suprer lx 125 cm. Jestem laikiem i mam dylemat czy kupić
Informacje o Tobie: