Piaggio X8 125 – problem z pracą silnika oraz z obrotami.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Piaggio X8 125 – problem z pracą silnika oraz z obrotami.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Piotr Piotr 2 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #134751
    Zdjęcie profilowe wojtaG
    wojtaG
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam. Niestety mam problem z moim Piaggio x8 125 i nie mogę sobie z nim poradzić. Sprawa wygląda następująco:
    Jest problem z odpaleniem skutera, gdy jest zimny. Dopiero po długim kręceniu i trzymaniu manetki na full odpala. Gdy już uda się go uruchomić pojawia się problem z obrotami, którego już nie potrafię ogarnąć. Skuter chodzi na obrotach nominalnych, ustawionych na gaźniku, po przekręceniu manetki skuter się pięknie wkręca na obroty, lecz już nie spada do takich jak powinnien, tylko pozostaje na takich że jeszcze koło obraca się ze znaczącą prędkością. Po naciśnięciu tylnego hamulca, koło staje, obroty się stabilizują i skuter pozostaje na nich już jak gdyby nigdy nic.
    Problemy z paleniem miałęm zawsze od kąd go mam, lecz z obrotami nie było kłopotu.
    Do tej pory zrobiłem:
    -czyszczenie gaźnika,
    -wymiana pękniętego króćca ssącgo,
    -wymiana uszczelniaczy zaworowych,
    -ustawienie luzu zaworowego,
    -wymiana filtra powietrza,
    -wymiana świecy,
    Jeśli komu kolwiek by przychodziły jeszcze jakieś pomysły, to bardzo bym prosił o odpowiedź.

    #134758
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Ja bym szukał miejsca gdzie może ciągnąć lewe powietrze, choć w tym skuterze ciężko o taką usterkę, przewody sa doskonałej jakości, różne króćce mimo że wyglądają na plastikowe w rzeczywistości są metalowe a tylko powleczone plastikiem. Ale mimo to czepiał bym się lewego powietrza.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #134760
    Zdjęcie profilowe andrzej2310
    andrzej2310
    Użytkownik
    • Postów: 315

    Tak lewe powietrze lub regulacja gażnika za dużo powietrza w mieszance paliwowo-powietrznej i dlatego nie chce schodzić z obrotów, a co do odpalania na zimnym sprawdż zawór ssania

    Honda PCX 125.
    #135055
    Zdjęcie profilowe wojtaG
    wojtaG
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Zawór ssania po wyciągnięciu i podłączeniu go pod akumulator, wysuwa się po kilkudziesięciu sekundach.
    Króciec ssący wymieniony na nowy, uszczelniacze zaworowe nowe, węże przepatrzone i są w idealnym stanie.. Powoli zacząłem wykluczać lewe, ale jeszcze na czasie popatrzę 😉
    A skąd może jeszcze lewe powietrze iść?

    #627863
    Zdjęcie profilowe Piotr
    Piotr
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam,
    Mam te same obiawy i sie zastanawiam czy przyczna tego moze byc nie oryginalny modol zaplonu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie