Peugeot Vivacity problem z odpalaniem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #68521 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Mam taki problem że jak skuter po nocy rano zostaje odpalony to zanim to zrobię muszę się nakopac sporo zanim załapie, z rozrusznika tylko kręci. Jak już odpalę to potem bez problemu na odpala za pierwszym razem i z kopki i z roszrusznika.

    Jak myślicie świeca czy ssanie?

    #68528 Reply
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 574
    • Postów: 593

    Paliwo ci z gaznika wyparowuje lub kranik za mało paliwa podaje lub filtr paliwa jest zatkany obstawiam na filtr paliwa

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #68546 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    sprawdziłem świece i tata od razu powiedział że na oko widzi że jest już wysłużona . Jutro kupię nową, bo jakas droga nie jest i napiszę

    #68559 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Obstawiam na niesprawny moduł ssania. Wymontuj je i zmierz na zimnym silniku ile wysunięta jest igła a później podłącz kable z ssania ( biegunowość bez różnicy ) do akumulatora i po ok. 5 minutach ponownie zmierz czy igła się wysunęła i o ile.

    #68572 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Gdzie znajduje się ten moduł ssania?
    Jestem zielony w tym. Jutro wymienię świecę bo wygląda na zajechaną. Ona też może stwarzac takie problemy, prawda?

    #68588 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Tak świeca też może być winna. Moduł ssania to z reguły czarny kapturek montowany na boku gaźnika zazwyczaj przykręcony na dwie śrubki.

    #68618 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Okej dzięki za pomoc jutro od razu z rana lecę po świecę

    #68768 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Świecę starą wyczyściłem wczoraj no i dzisiaj rano odpalam, odpalił chwile pochodził, zgasł. Kopnąłem z 4 razy, odczekałem kopnąłem kolejny raz odpalił i pojeździłem po mieście. Wróciłem, kupiłem nową świecę. Po południu wymieniłem i odpaliłem (wcześniej stał jakieś 2h) za 1 razem.
    Na początku po dodaniu gazu mulił, przejechałem trochę i się rozkręcił i normalnie już chodził. Pojechałem z kolegą pojeździć. Jeździliśmy od jakiejś 16 do 17.30 potem się zatrzymaliśmy na 30 minut przy sklepie. Podchodzę do skutera chce odpalic, nic. Musiałem się z 10 minut męczyc, kopac czekac zeby go nie zalac i znowu kopac, wreszcie odpalił i pojechałem. Wróciłem do domu ale musiałem jeszcze pojechac na wioske 3km od miasta, więc zszedłem odpaliłem pojechałem.
    Czułem jak skuter mi muli, na full manetce miałem wrażenie że jadę jakieś 25-30 na H. Dopiero po zatrzymaniu sie na chwilke i ruszeniu skuter znowu miał kopa i ruszał ładnie ale potem tracił moc i znowu jechał wolno…

    #68771 Reply
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 574
    • Postów: 593

    masz zasyfiony gaznik i możliwe że filtr powietrza do wymiany a gaznik wyczysc i wyreguluj

    #68774 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Gdzieś na forum wyczytałem coś takiego : Witam. Miałem takie problemy jak opisujecie, że nie chciał palić, nie chciał wchodzić na obroty, gdy wchodził na wolne obroty to gasł. Rozwiązałem problem w ten sposób, że wymieniłem ssanie przy gaźniku i po dobrej regulacji gaźnika skuter chodzi nieporównywalnie niż wcześniej. Miałem jeszcze taki problem że gdy zatrzymał się pod górką nie mógł wejśc na obroty to też wyliminowało. I chcą sprawdzić czy będzie palił zostawiłem go na mrozie. Podchodzę po całej nocy rano wkładam kluczyki i zapalił od kopa. Więc gdyby ktoś miał problem to wymieńcie ssanie albo cały gaźnik z ssaniem i oddajcie gaźnik do regulacji.

    Co do gaźnika był czyszczony niedawno

    #68777 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Tak jak Ci pisałem wyżej – według mnie padło ssanie a i regulacja gaźnika się przyda.

    #68779 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Dobra trzeba to wymienić tylko pytanie teraz jak się za to zabrac 🙂
    A co by bylo gdybym wymienil i nadal te same problemy?

    #68789 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Jak się do tego zabrać ? Poprostu odkręcić stare przykręcić nowe ot cała robota. Najpierw wymień moduł ssania i jeśli problem będzie nadal występował to się pomyśli ale na 99% to jest właśnie winowajca Twoich problemów. Najpierw wymontuj i sprawdź czy stare działa.

    #68791 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677
    #68794 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Nie wiem czy dokładnie ten ze zdjęcia ale tak właśnie wygląda moduł ssania i jest przykręcony z boku gaźnika. Wymontuj swój i jeśli zamawiasz przez internet to porównaj ze zdjęciem a jeśli w jakimś sklepie to weź moduł ze sobą i go pokaż sprzedającemu.

    #68796 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Mam u siebie w mieście takich co sprzedają te chinolki to popytam, a jutro biorę się za wykręcanie tego ssania, odezwe się i dzięki za pomoc mam nadzieje ze twoje porady sie sprawdza bo te odpalanie itd jest denerwujace

    #68939 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    znalzałem taki filmik, na jego podstawie sprawdzic moje ssanie?

    #68955 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    sprawdziliśmy i no raczej działa bo w ciągu 5 minut wysunęło się na około 4mm i się nagrzało. Po złożeniu z rozrusznika ładnie kręci ale nie pali, na kopke to będę musial sie znowu kilka minut/kilkanascie meczyc i odpali i znowu bedzie ok a z rana jutro to samo.

    Do tego jak pisalem wczoraj mulił pod koniec

    #68973 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Pomęczyłem się troszkę, odpaliłem pojechałem się przejechac na starcie ładnie potem jak skręciłem i dodałem gazu mulił, jechał jechał i w końcu wkręcił się na obroty i potem znowu ładnie i znowu mulił.

    Może jakoś paliwa nie dostaje czy coś?

    Gdzie jest ten filtr paliwa może on jest winowajcą?

    I jeszcze pytanie czy te objawy moga skuttkowac jakas powazna awarią czy podstawowe czyli filtry gazniki itd?

    #68974 Reply
    bambo371
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 20
    • Postów: 23

    sprawdz jak swieca wygląda na moje oko to go zalewa za duzo paliwa dostaje

    #68975 Reply
    bambo371
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 20
    • Postów: 23

    gaznik był regulowany

    #68978 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    czytaj cały temat , świece kupiłem nową !
    Gaźnik nie regulowałem ale po co jak ładnie wchodził na obroty

    #68982 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Spod baku wymontowaliśmy tą pompke/ kranik paliwa.

    Ten filtr to jest tak jakby ta siatka pionowa wystająca z tego, a zresztą zamieszczę zdjęcie tego całego wynalazku..

    Sam już nie wiem za co sie zabrac ;D

    #69037 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Kupiłem ten do paliwa nowy, po południu wymienię i zobaczymy co będzie

    #69100 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Po kupieniu takiego nowego, zamontowaniu skuter po jakiś ponad 15h stania w garażu odpalił za pierwszym razem!
    Odpalał ładnie itd.

    Przejechałem się i ładnie wchodził na obroty ale jak wyjechałem w miasto to było ok do póki nie zatrzymałem się żeby skręcic, wtedy gdy skręcałem i dodawałem gazu skuter zamulał i dopiero po kilku/nastu metrach „wskoczył” na wyższe obroty i ładnie leciał, silnik pracował ładnie jak wcześniej nic na dużych obrotach nie zamulało.

    Teraz wyregulujemy gaźnik wzorując sie na tym poradniku allegro.pl/listing.php/search?string=pompa+paliwa+skuter&category=0&sg=0

    A jeszcze pytanie czemu jak ściągnąłem obudowe filtra powietrza to skuter nie ruszał? Wchodził na obroty ale nie jechał, nawet po założeniu ale bez śrubek tak było. Dopiero po włożeniu i zakręceniu śrubek normalnie ruszał wchodził na obroty itd.
    Myslicie ze za duzo powietrza dostaje?

    Proszę o jakies porady

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Peugeot Vivacity problem z odpalaniem
Twoje informacje:




Back to top button