Peugeot Speedfight 3 2T – nie wchodzi na obroty , dusi się.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Peugeot Speedfight 3 2T – nie wchodzi na obroty , dusi się.

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #665116
    Zdjęcie profilowe TERMIT_PL
    TERMIT_PL
    Użytkownik
    • Postów: 330

    Witam. Dwa tygodnie temu kupiłem skuter Peugeot Speedfight 3 2013r. z silnikiem 2T. Sprzęt jest jak nowy ma przejechane ponad 2000 mil (GB). Poprzedni właściciel mówił , że za dużo nim nie jeździł i przez jakiś czas stał niejezdzony. Już przy pierwszej jeździe przydarzyło mi się , że przez chwilę zaczął przerywać po dodaniu gazu nawet przy większej prędkości. Później przez jakiś czas jeździł normalnie bez żadnych problemów. Silnik jest odblokowany , a maksymalnie jechałem 52mph. Założony jest sportowy tłumik tecnigas. Później dwa razy zdarzyła mi się sytuacja , że na rozgrzanym silniku po normalnej jeździe zaczął sie dławić aż nie dało się jechać bo pracuje tylko na obrotach jałowych a powyżej 2000rpm nie chce wejść i tak jakby odcina zapłon. Przy mocniejszym/dłuższym przygazowaniu silnik gaśnie , po czym bez problemu można go odpalić od jednego obrotu wałem. Wczesniej jak mi się to przytrafiło to doczekałem 10 minut i mu przechodziło , jechałem dalej. Ale od wczoraj już tak zostało i nie da się go wkręcić na obroty. Do tego dosyć kopci jak już trochę dostanie obrotów , ale to 2T wiec raczej normalne jak jest zimny. Zastanawia mnie tylko dlaczego wcześniej występował ten problem w losowym momencie a potem nagle przechodził i znów silnik pracował perfekcyjnie przez kilka dni. Co może być nie tak ? Pomocy :/

    #665121
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 222

    52mph to chyba wg licznika bo szanse że tyle jedzie odblokowana seria są raczej zerowe – bo to by było ponad 83km/h.

    Reszta problemów to albo regulacja/czyszczenie gaźnika albo pada ci cylinder – to najcześciej bo jest jeszcze kilka opcji (świeca, kable WN, podciśnienia, filtry..itd). Prawidłowo wykonany pomiar kompresji by coś wyjaśnił – tzn czy to to czy szukać dalej.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie