Peugeot Speedake, cylinder 70ccm, gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Peugeot Speedake, cylinder 70ccm, gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe krysteksz28 krysteksz28 7 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #119838 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe krysteksz28
    krysteksz28
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam. Posiadam Peugeota Speedake 1996r. Niedawno założyłem do niego cylinder (chinol) 70 ccm i mam mały problem. Skuter jest jeszcze na dotarciu dlatego nie daje mu jeszcze dużo gazu. Problem polega na tym że po przejechaniu ok 4-5 km skuter zgasł, tak jakby odcięto mu zapłon, ale odpalił odrazu i po przejechaniu 100m to samo i znowu, niestety akumulator mam już strasznie stary i słaby więc kolejny raz go nie odpaliłem. Takie coś zdarzyło mi się już 2 razy, co dziwne bo między 1 a 2 razem jechałem na nim z kolegą i zrobiliśmy jakieś 8 km na takich samych obrotach i nie zgasł. A jeżeli odpalam go koło domu to chodził bez problemu przez ponad godzinę i nic się nie działo po czym zgasiłem go. Chciałem skuterem jeździć do szkoły ale boję się że ten problem będzie wciąż występował, myslicie że może tak się dziać dlatego że jest jeszcze nie dotarty? Albo może to wina gaźnika, czy może cewka, lub moduł? Do mieszanki wlewam troche więcej oleju niż jest zalecane, zreszta przy docieraniu powinno się go lać więcej. Skuter to 2t. Macie jakieś propozycje? Co się może dziać? Czemu raz zgaśnie a raz nie?

    #119844 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    A od kiedy na dotarciu jest zalecane docieranie w dwie osoby przy takiej jezdzie nie dotrzesz tylko zatrzesz

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #119853 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe krysteksz28
    krysteksz28
    Użytkownik
    • Postów: 6

    cały bak wypalił na sucho koło domu, potem pół baku wypalił jeżdżąc troche koło domu z prędkością około 30km/h oraz też na sucho sobie chodząc noi potem dopiero zaczołem jeździć maź 45km/h, na początku małe odległości ok 2km potem stopniowo zwiększałem odległości noi właśnie przy ok 4 km wystąpił problem, potem to ucichło i znowu to samo :/ a przy jeździe we 2 osoby jeździliśmy po prostej, był tylko raz 100 metrowy podjazd pod górke, ale wtedy zeszliśmy i na wolnych obrotach pchałem go do góry po to by go nie obciążać. Napewno się nie zatarł, takto by się słabczy robił lub wogóle nie odpalał. Może to byc przegrzanie? tylko że nie czuć żadnego spadku mocy, poprostu się wyłącza tak jakby zapłon się wyłączyło

    #119856 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    Mi się wydaje, że to wina cylindra, jakbyś kupił oryginalny to tego problemu by nie było. Zresztą kuzyn miał podobnie, kupił do RS’ki cylka za 150 zł i miał podobnie jak Ty piszesz, motor tracił moc i po 3 kilometrach (dosłownie) 0 mocy, V-max wynosił jakieś 10 km/h…
    Kupił w końcu cylinder od kolegi za 50 pln, Minarelli z przebiegiem ok 1000 km. i motor znów odzyskał dawną moc>
    Od tamtego momentu wystrzegam się podróbek czy zamienników…
    Zawsze oryginalne części, ja wolę już raz zapłacić drożej niż częściej wydawać małe kwoty. Na szczęście oprócz króćca ssącego i wydechu Arrow nic nie musiałem wymieniać 🙂

    #119861 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe krysteksz28
    krysteksz28
    Użytkownik
    • Postów: 6

    tylko osiagi skutera sie poprawily, przynajmniej w tym malym zakresie obrotow bo nie dam mu jeszcze wiecej obrotow dopoki nie dotre, a skuter nie traci mocy jedzie caly czas normalnie i w pewnym momencie dopiero sie wylacza tak jakby odcieto zaplon i nie dzieje sie tak za kazdym razem, nie mam pojecia co to moze byc :/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #119872 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ziom_sony
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Zawory może ?? Ja tak miałem w 4T

    Zapraszam do galerii moich fotek !
    #119964 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe krysteksz28
    krysteksz28
    Użytkownik
    • Postów: 6

    to jest skuter 2t. przyczyna tkwi chyba w elektryce, dzisiaj jak jechalem dystans okolo 4km z predkoscia 60km/h to 3 razy skuter tak warkna jakby pradu nie dostal lub paliwa, ale gaznik jest wyczyszczony wiec to raczej prad, ale tylko warkna i jechal dalej, moze dlatego ze byl na wyzszych obrotach niz zwykle, oraz skuter przy dluzszym postoju np przez noc rozladowuje akumulator i z wysokich obrotow po puszczeniu manetki strasznie szybko traci obroty, ale to chyba kwestia wyregulowania gaznika. a wiec z tym pradem to co to moze byc? moze gdzies zwarcie robi, albo kabel jest przepalony, albo cos z cewka? od czego zaczac?

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: Peugeot Speedake, cylinder 70ccm, gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów
Informacje o Tobie: